|

الهام پاوه نژاد گیس بلندشو از مغزش بافت تا ناکجا آباد؛ فیسو سفید کرد بعدم تالاپ آرایش!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد از بازیگرای جذاب و پررنگ در اینستاگرام می باشد که اینبار تریپ خانوم در تئاتر به شدت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الهام پاوه نژاد یکی تاز بازیگرای به نام و جذاب سینما و تلویزیون و البته نمایش محسوب میشه که تا به حال تونسته کارنامه کاری پر باری برای خود بسازه. الهام پاوه نژاد کارش رو همانند  خیلی از هنرمندان از سینما یهو شروع نکرد و به مرور زمان با توانایی و تلاش خودش بود که بالا رفت. الهام پاوه نژاد رو حالا میشه یکی از چهره های دوست داشتنی و کاربلدی دونست که هوادارای بسیاری هم داره، هم خودش و هم بازیش!

این روزا دیگه خیلی از خانوما و آقایون بازیگر هستند که شاید چندان تو قید و بند تعهد و ازدواج نباشن. مثلا این مدلی اند که حالا یا ازدواج نمیکنن و مجرد میمونن تا آزادانه عمل کنند و یا خیلیاشون طلاق گرفتن و حالا مجرد هستند و همچنان میخوان که آزادانه عمل کنند! مثلا الهام خانوم پاوه نژاد چندان از همسرش رونمایی نمیکنه و بیشتر دخترش رو نشون میده، جوری که اصلا نمیدونی ایشون مجرد هستند و یا متاهل! مدتی پیش هم تصویری از خانوم خانوما منتشر شد که با آقای مهاجرت کرده منوتویی بود، در حالی که حجاب نداشت و ژست درست حسابی ای هم نگرفته بودند!

حالا در ادامه بیشتر به موضوع گفته شده میپردازیم اما در ادامه تصویری رو میخوایم ببینیم که از الهام پاوه نژاد در تئاتر گرفته شده و موهای بلند و آرایش بسیار غلیظ وی مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت.

Untitled

وقتی الهام پاوه نژاد تو اینستاگرامش میبرتت تو یه دنیای دیگه!!

خیلی وقتا پیش اومده که مثلا ما یه بازیگری رو در فیلم و یا سریالی دیدیم و بعد که وارد اینستاگرامش شدیم و یا خبری ازش در گوگل باز کردیم، حسابی جا خوردیم! حالا چرا چون 180 درجه با اونچه که ما ازش در جعبه جادو و یا بر روی پرده نقره ای دیدیم فرق داره و کلا ذهنیتمون رو راجبش تغییر میده!

این موضوع بیشتر هم برای خانومای بازیگر رخ میده تا آقایون چرا که اونجا مثلا چادری و ساده هستند و یا خیلی مظلوم، در واقعیت ژیگول و شیطون و شَرررر! البته که چندان هم نمیشه بهشون خُرده گرفت چون اون چهره خب شخصیت واقعیش اون مدلیه و قرار نیست در نقش هر طور که بود چه خوب و چه بد، همون مدلی هم باشه و بچرخه! اگه اینطور باشه که دیگه هیچییییی! باید هزار مدل بشه ....

nody-افشاگری-همسر-سابق-الهام-پاوه-نژاد-1633162162

مثلا الهام خانوم پاوه نژاد یکی از اون خانوماست که همیشه در فیلم و سریال ها نقش هایی ساده و یا مظلوم رو ایفا کرده، اما در واقع فقط کافیه چند ثانیه ای وارد پیج اینستاگرامیش بشید اونوقته که با بُعدی دیگر از خانوم بازیگرمون البته از نوع ورژن اروپاییش آشنا میشید!

الهام پاوه نژاد گاهی اونقدرررر شُل حجاب میشه که آدم میمونه چی بگه و فقط میتونه متعجب بشه چرا که سن و سال کمی هم نداره اما به شدت ژیگووووله!

در ادامه با الهام پاوه نژاد اینستایی کمی تا قسمتی آشنا میشیم.

الهام+پاوه+نژاد

تیپ-ناجور-الهام-پاوه-نژاد-همراه-دخترش--الهام-پاوه-نژادچقدر-تغییر-56045

تیپ-ناجور-الهام-پاوه-نژاد-همراه-دخترش--الهام-پاوه-نژادچقدر-تغییر-79427

الهام خانوم پاوه نژاد با آقای بازیگر زن و بچه دار چه رااااحته!!

خب میدونیم که این روزا احسان کرمی خواننده، بازیگر و صداپیشه ایرانی به شبکه منوتو جوین شده و خلاصه که انگاری دیگه قید ایران اومدن رو زده که البته از نگاه برخی این حرکت وی ماهی از آب گل آلود گرفتن بود و از نظر برخی دیگر هم انتخابی شخصی!

اما از حال حاضر آقای کرمی که بگذریم و یکم برگردیم به عقب همون دوران وحشتناک کرونا، باید بگیم که ایشون با خانوم الهام پاوه نژاد بارها و بارها تصاویر بسیار نزدیک و دوستانه ای منتشر کردند و خب به دلیل نمایش لاموزیکا حسابی چفت تو چفت شده بودند. 

اما انگاری این ارتباط در حد همون کار و نمایش و هنر نبوده و این دو چهره روابط نزدیک تری هم داشتند که خب عکسشونم در فضای مجازی هست! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم البته کاملا بی حجاب هستند و سوال اینجاست که چرا؟!!

Untitled

الهام اینجا الهام اونجا الهام همه جا!

الهام خانوما از اون دسته بازیگرانیست که دوست داره در هر زمینه ای اظهارنظر کنه و خودش رو همراه با بقیه بازیگرا و هنرمندا سر زبون بندازه. درسته که الهام پاوه نژاد مدت هاست بیشتر درگیر تئاتره و کمتر او رو در فیلم ها و سریال ها میبینیم، ولی توجه او به مسائل مختلف و حتی حاشیه ای و اظهارنظرش در هر زمینه باعث شده که همچنان نام او شاید نه در تلویزیون، اما در فضای مجازی به وفور شنیده بشه.

elham-pavehnejad-pakdel-1

الهام پاوه نژاد و کُردیایی که مو نمیزنن با هم!

الهام پاوه نژاد از بانوان دهه پنجاهی محسوب میشه که البته دقیقا لب مرز به دنیا اومده و متولئ سال 50 می باشد. الهام خانوم چند باری اخبار مبنی بر طلاقش در فضای مجازی پیچید اما همچنانم تاییدش مشخص نیست اما از این ازدواج همونطور که گفتیم دختری داره به نام کُردیا که شباهت بسیار زیادی هم به مامانش جانش داره.

حالا شاید بپرسین کردیا به چه معنیه که باید بگیم معنی اونچنان خاصی نداره و دختر کرد رو نشون میده. این اسم نیز کردی می باشد.

Screenshot_20190825-203150_Instagram~01

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها