|

تیپ غربی روشنک گرامی که ازش پرفکتی چیک چیک میکنه؛ اوووف زرق و برق کافه رو!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنیه که عکسای زیادی از خودش منتشر میکنه اما اینباتر فخر فروشی خانوم تو رستوران لوکس سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- روشنک گرامی رو برخی می شناسند و برخی هم خیر! البته اگر یک فیلم و سریال بینِ پایه باشید قطعا ایشون رو در کارهای مختلفی دیدین که با ظواهر مختلفی هم داشتند. روشنک گرامی از اون مدل دخترای آروم و بی بی فیسه که از قضا آرایش کردنم انگاری زیاد دوست نداره . خب این موضوع باعث میشه تا خانوم خانوما کوچول فیس تر دیده بشن. برخی هم هستند همانند مریم مومن که با آرایش قصد دارند تا بزرگتر از اونچه که هستند باشند و خب همه اینها برمیگرده به سلیقه آدما اما چیزی که مشخصه اینه که روشنک گرامی یه بانوی دهه شصتیه که به یه دختر دهه هشتادی میخوره!!

روشنک گرامی کلا مودش یکم فرق داره، از لباس پوشیدن گرفته تا سبک میکاپ و حتی حالت چشماش که خماره! خانوم بازیگر از اونجایی که خدادادی یه جفت چشم خوابالو داره اغلب از نگار کاربران اینطور دیده میشه اما در واقع خودشم میگه که مدل چشاش اینجوریه وگرنه دختر شر و شیطونیه و اصلاااا خوابالو نیست!!

از این ها که بگذریم روشنک گرامی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه و همه مدلی هم میذاره. اما اینبار یه عکس گذاشت که کمی تا قسمتی تار بود و خانوم بازریگر رو در رستورانی پر لوستر نشون میداد که خب مشخص بود تار بودن تصویر براش مهم نبوده و بیشتر قصد داشته خودشو آقای کنارش و فضا رو نشون بده.

279886840_1069637353763240_196650395612010713_n

فیس بی نقص روشنک گرامی هَپلیشو روتوش کرد حسااابی!

اما از این ها که بگذریم روشنک گرامی تو عکساش معمولا یه فاز عجیبی داره. مثلا خانوم بازیگر خیلی زیاد اهل نامتعارف پوشی هستش و گاهی ژست هایی غریب میگیره! اما از خوبیاشم اینه که اهل فیلتراسیون و تغییر چهره ای اینستاگرامی نیست. مثلا به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که از زاویه ای بسیار نزدیک بود اما فیس صاف و ساده خانوم موهای هپلیش رو پوشوند و اتفاقا بیشترم جذابش کرد.

Untitled

وقتی روشنک گرامی دل فالووراشو میپکونه! اوخی ....

روشنک خانوم به خاطر لبخند جذاب و چال لپ دلبری که داره همیشه با یه لبخند می تونه حسابی خودش رو تو دل مخاطب جا کنه با این حال از اون جایی که خانوم خانوما چشم های خمار خدادای فوق العاده جذابی داره معمولا سعی می کنه بیشتر با چهره ملیح بدون لبخندش رخ بیاد اما این اواخر روشنک گرامی عزیز عکسی منتشر کرد که فاز دپ سنگینی داشت و چشم های قرمز رنگ خانوم کاربر ها رو به این فکر وا داشت که نکنه روشنک زیبا گریه کرده.

این پست که با کپشن "الهی صدای خنده هاتون گوش دنیا رو کر کنه" همراه بود، به قول یکی از کاربرها یه پارادوکس عجیبی به راه انداخت که نگو و نپرس. اگر چه که این روز ها حال هیچ کس خوب نیست اما ما امیدواریم که روشنک جان گرامی همیشه لبخند به لب باشه و حال دلش خوب باشه.

روشنک گرامی

روشنک گرامی دست هرچی مت گالاییه از پشت بست با این تریپ شاهکارش!

خب حالا چرا گفتیم روشنک خانوم گرامی از عجایب هستند! چون دیگه میدونید بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینماها اکران های سینمایی به شدن زیاد شدن جوری که پشتتت بند هم اکران تو اکران بازیگرارو میدیدم و خانوما و آقایون در حال جولان بودند و هستند!

اما خب در این اکران ها و مراسمات سینمایی چی میگذره؟ قطعا از فشن شو های خارجی کم نمیارن و اتفاقاتی که دیده میشه حتی شاید عجیب تر هم باشه اما خب به مدل ایرانیش!

597306-Gahar-ir

مثلا در ادامه نمونه ای بارز از آن را مشاهده می کنید که دیگه روشنک گرامی ترکوند و کم نذاشت. در این مراسمات استایل و چهره مهمترین موضوع حساب میشه که باعث میشه حسابی بولد بشی و یا حاشیه دار و یا شاید هم محبوب تر!

خانومای بازیگر هم که میدونید کم نمیارن و کلا اینجورین که از زمان ورود به این عرصه کلا یه مدلی میشن که انگاری باااید خاص بپوشن و متفاوت دیده بشن و اگه ساده پوش بمونن و به جمه اجق وجق های خاص پسند افزوده نشن بی کلاسیه!! روشنک گرامی رو ببینیم با استایلی که همین چند وقت پیش از خودش رو کرد و پرای همرو ریزوند!!

Untitled

اما دلیل اَجق وجق پوشی روشنک گرامی چی چیه؟!

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عادی نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

البته که این موضوع رو دقیقا میشه از استایل اولی که از ایشون دیدیم فهمید که مشخصه کلا خاص پسنده!

271275532_1363188000804498_1357996348164587316_n

بیوگرافی جالب روشنک گرامی

روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

وی ازدواج نکرده و مجرد نیز می باشد.

نوازندگی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

ناراحتی از وضعیت مردم

از دیدن فقر و ناراحتی مردم ناراحت می شوم و گریه می کنم، این همان ویژگی ذاتی ام است که سالهاست با من بوده و ابایی از بیان آن ندارم.

210719976_334749438111788_6925519619796788186_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها