|

وقتی مینا وحید با کات گونه کُللل اسکلت فیسشو ریخت بیرون؛ چه کله قندی کاشتی رو سرت!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر خوش چهره که این روزا با تیپاش حسابی تو اینستا رخ میده، جدیدا از فیس نو میکاپ چِفت رفیق جینگولش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مینا وحید بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای ژیگول و غربیش تونسته تو فضای مجازی یه پا گنگ خفن به شمار بیاد و کسی نتونه به گرد پاش هم برسه. مینا وحید اولین بار با بازی در فیلم پرطرفدار "دوران عاشقی" به شهرتی باورنکردنی رسید، اما برخلاف بسیاری از بازیگران که در کنار حرفه ای بودنشون در این هنر جذاب، بخاطر چهره مطلوب و دوست داشتنی زدن تو کار مدلینگ و این حرفا؛ اما مینا وحید اصلا سمت این کارا نرفته و تمام تلاشش رو کرده که خیلی طبیعی فقط و فقط از طریق استایلای شاخش حاشیه سازی کنه!

مینا خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در کنار یکی از دوستانش که اتفاقا او هم یکی از بازیگران سینماست ولی خب جزو اونایی که کم کار میکنن به حساب میاد، نشون میده. از اونجایی که مینا وحید در طی این سال ها ثابت کرده تو خفن بودن رو دست نداره و همیشه سعی میکنه در هر شرایطی بالاتر از بقیه به نظر بیاد و خب این موضوع اعتماد به سقف  بالای خانوم خانوما رو نشون میده، این بار هم با وجود اینکه نو میکاپ تشریف داره، ولی از رفیقش چند پله بالاتره اونم یه جوری که فقط بیا و ببین!

ed

مینا وحید یه کات گونه زد حالا هِی تو عکساش پُز بده اینجوری!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که نتونست خیلی خودش رو بی عمل زیبایی و در کمال نچرال بودن در معرض دید قرار بده و بدون شک این روزا که خیلی از بازیگران همچون نیوشا ضیغمی دارن از طریق تزریقات و خوشگلاسیون کردنای راه و بیراهشون کلی طرفدار ریز و درشت واسه خودشون دست و پا میکنن، امثال مینا خانوم هم که نمیخواد تو این قضیه عقب بمونه حسابی زده تو کار خفن کردن فیسشو یه جوری کات گونه و بوتاکسا رو ریخته زیر پوستش که فقط بیا و ببین!

حالا یه نکته جالبی هم که وجود داره درباره این بازیگر اینه که بعد از اینکه کلی از این عملا رو انجام داده رو فیسش یه جوری تو عکسا به چهره اش حالت میده که کات گونه و این کاراش حسابی تو چشم بیاد، خودتون ببینین!

d

as

سوتی های مینا وحید تو وقتی معلومه حالی به هولی شده بدجووور!

مینا وحید نه تنها در زمینه بازیگری یه جورایی ریلکس و راحته و به گفته خودش دوست نداره کسی بخواد قضاوتش کنه، بلکه زمان هایی که نوبت به تیپ زدن جلو مردم هم میرسه، حسابی رِله تشریف داره و به قدری یوهو تبدیل شده به مدلای اروپایی که خیلیا سوژه اش میکنن.

مثلا در چند وقت پیش بعد از اینکه سریال جزیره به اتمام رسید، (همونطور که میدونین مینا وحید در اون سریال با امیر مقاره که یکی از خواننده ای بند ماکان هستش همبازی بود) یهو تو کنسرت ماکان به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و با حرکات عجیب و غریبش ثابت کرد که کلا تو حال خودش نیست و ویدیو باورنکردنی این کنسرت هم حسابی در فضای مجازی  وایرال شد!

این موضوع تا اونجایی پیش میره که طرفدارای مینا خانوم دوست دارن از وضعیت تفریحات معمول او سر دربیارن و با سیگار کشیدن بحث رو باز میکنن که متوجه میشن خانوم خانوما کلا تو هیچ جا تو حال خودش نیست و یه جوری با آب و تاب قضیه سیگار کشیدنش رو میگه که همه شوک میشن.

میخوای بیشتر مینا وحید رو بشناسی؟! بیا تا بِگمت...

مینا وحید متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشته و همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست.

او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است. او به واسطه حرفه ای بودن در کارش تونسته در طی این سال ها در سریال های موفقی همچون "افرا"، "برف بی صدا می بارد" و "جزیره" بازی کرده و شهرت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده.

oh

jk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی