|

متین ستوده واسه خاص بازی دستبند انداخته پاشنه بلند؛ سیسَ باخ قدرت آرایش که میگن اینه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده یکی از بازیگرای جذاب و به نام تلویزیونه که البته تو اینستاگرام کلا یه آدم دیگست و اینبتار از آرایشگر پنجه طلاش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده یکی از بازیگرای جذاب و پررر کار ایرانه که البته این پرکار بودنش مربوط به بازیگری نمیشه هااا، بلکه خانوم خانوما در صفحه اینستاگرامشون پشت بند هم عکس منتشر میکنند. ناگفته نمونه که در این چند وقت اخیر که شرایط کشور نابسامان شده متین ستوده نیز دور عکسای جینگول مستونش رو خط کشیده و مورد خاصی منتشر نمیکنه. اما در مجموع متین ستوده رو میشه یکی از هنرمندان بسیااار اهل آرایش و استایل دونستن که بیشتر وقتش رو صرف موارد این چنینی میکنه!

اگه فکر میکنید مطالبی که گفته شد پیاز داغ اضافی هستند پس بهتره که همین الان به پیج متین خانوم ستوده رجوع کنید تا انواع و اقسام عکس های آرایش کرده حتی در حد تغییر چهره، بپاشه بیرون! اما شاید براتون سوال شه اینهمه خوشگلاسیون برای چیه؟ راستش رو بخواین برای ما هم سواله چرا که متین ستوده چندان در حوزه مدلینگ هم فعالیتی ندره اما همیشه و همیشه طوری میکاپ میکنه که انگار همین الان عروسیشه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم خانومارو مشاهده می کنید که البته اینبار در کنار آرایشگر عزیزشون نشستند و همین عکس ها شروعی بود برای نظرات عجیب و ناپسند برخی از کاربران.

Untitled (2)

Untitled (3)

این روز خهیلی از بازیگران خانوم هستند که خب بسته به میزان محبوبیت و اعتبارشون تبلیغاتی و قبول میکنند. مثلا مدتی پیش نیکی کریمی برای برند دِوو ویدیویی رو بازی کرده بود و منتشر کردند. متین ستوده نیز خب با توجه به اینکه جوان هستش و کمی تا قسمتی هم جیگول! به همین سبب مواردی که به روحیش مربوطه رو هم معرفی میکنه. این روا بازیگرا یاااد ازین کارا میکنن که خب نمیشه هم ازشون ایراد گرفت چرا که هم کمک خوبی به شرایط ملی هستش و هم اینکه خب معروف هستن و میتونن از این مورد استفاده کنند، پس چرا که نه؟!

تبلیغ متین ستوده برای دستبند پاشنه دار!

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

کار و بار متین ستوده که به کسادی میخوره تا پول پارو کردن!

به غیر از تبلیغات و بازیگری، متین ستوده همانند بسیاری از خانومای بازیگر که از دبی و یا ترکیه جنس میارن و در ایران به استفاده از شهرت و اسم و رسمشون به فروش میرسونن، خانوم ستوده نیز چنین است و آنلاین شاپی بسیار ریز داره ظاهرا که لباس های زنانه و صندل و ... از استانبول میاره و میفروشه!

U

متین ستوده بابت این میکاپ فوق العاده کلی از فالووراش حرف خورد!

شاید بگین چقدر از میکاپ میتن ستوده میگی! خب پس بهتره در ادامه تصویری که خانوم بازیگر مدتی پیش از خودش منتشر کرد رو مشاهده تا متوجه اون موضوعی بشید که در ابتدای متن بهش اشاره کردیم. متین ستوده گاهی اونقدر با میکاپ خودش رو یه مدل دیگه میکنه که اگه مطمئن از پیج و اسمش نشید عمرا بدونید ایشون کیییه!

matinsotudeh_1637853652

در ادامه چند مورد از نظرات کاربران را مشاهده می کنید که با وجود اینکه هوادار خانوم ستوده هستند اما از تغییرات زیاد وی انرژی خوبی نگرفته اند!

  • خیلی زیبا شدی ولی دیگه شبیه خودت نیستی
  • این کجا و متین لیسانسه ها کجا
  • توی هر عکسی یه شکلی ...یکی هم از یکی قشنگتـر
  • ایشون خانم ستوده هستن؟
  • چرا انقد عوض شدی بد نشدی اصلا ولی چهره ات با اون متین قبلی زمین و آسمون فرق داره

unknown_305505305_200615668985937_3113366747414527396_n

تعریف متین خانوم ستوده از خودش

خانم ستوده در مصاحبه ای گفته که یه اردیبهشتی احساساتی و خالص کـه بی‌نهایت بـه خانواده ام وابسته ام، حیوانات را خیلی دوست دارم، گل و طبیعت را خیلی دوست دارم، خیلی بیش از حد حساسم اما بیشتر سعی می کنم کـه با منطقم جلو برم. جوری کـه احساساتم بـه منطقم غلبه نکنه. او در ادامه صحبت هایش گفته که بچه ها را خیلی دوست دارم چون معتقدم فرشته هایی هستند کـه مهربونی و راستی در بند بند وجودشون خلاصه شده، عین آب زلالند و مثل بهار زیبا و خواستنی. هر جوری کـه نگاهشون کنی خودِ خودِ زندگی هستند.

unknown_283128678_399056628795906_5551721092885295423_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها