|

افاده های طَبق طَبق مینا زن بهرام رادان تو کنج خونه لوکسشون؛ جیران باس ازش نوت برداره!

mina mokhtari shayanews

بهرام رادان انگاری بعد از ازدواج از دایره توجهات کمرنگ شد و حالا خانومش مینا مختاریه که یه تنه جنجالات اینستایی رو به دوش میکشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو این دوره زمونه آقایون بازیگر و فوتبالیست و خلاصه مشهورا هر چه قدر تو چشم هستند خانوم هاشون دو برابر که نه ده برابر تو چشمن و حواشی دارند. مثلا از علیرضا نیکبخت فوتبالیست سابق گرفته تا شاهرخ استخری و محبوبیتش که روز به روز کمرنگ تر میشه اما حضور خانومش پر رنگ تر! یکی دیگه از آقایون سلبریتی که خانومش قدم به قدم خودش داره پله های شهرت رو طی میکنه بهرام رادان بازیگر خوش چهره و خوش نقش سینماست. همون طور که می دونید بهرام رادان مدتی میشه که با بلاگر معروف مینا مختاری ازدواج کرده و اگر چه که مینا خانوم قبل از بهرام رادان هم اسم و رسمی داشت اما حالا دیگه به قول قدیمی ها خانوم خانوما با شاه هم فالوده نمی خوره.

مینا مختاری که از قبل هم فعالیت زیادی تو اینستاگرام داشت طبیعتا این روزها بعد از ازدواجش با آقای سوپر استار توجه ها روش بیشتر شده به همین خاطر هم این طور که به نظر میاد خانوم تصمیم گرفته شیکی و لوکس بودن خودش رو حساااابی بکنه تو چشم مخاطبین، برای همین هم با پست واستوری های بی معنی که از این ور اون ور خونش منتشر میکنه دیگه داره طرفداراشو کلافه میکنه. مینا خانوم مختاری اخیرا تصویری از شاه نشین خونش منتشر کرده که ظاهرا گوشه کنجِ خانوم محسوب میشه.

مینا مختاری

مینا مختاری

البته این طور که به نظر میاد خانوم های سلبریتی بعد ازدواج کردن علاقه زیادی به انتشار تصویر از این گوشه اون گوشه خونشون دارند و این موضوع خیلی بابه، مثلا ساره بیات از جمله خانوم های سلبریتی محسوب میشه که با عکس هایی که از ظروف و وسایل خونش منتشر میکنه جز خود نمایی هدف دیگه ای نمیتونه داشته باشه.

مینا مختاری و سلفی های با کلاسش که فریبا خانوم هرچی بدوعه بهش نمیرسه

فقط یه نگاه کافیه تا متوجه بشی که همسر آقای رادان از جمله خانوم های لوکس پسندیه که از سر و روش اسکناس میچکه و خیلی بد جور، تریپ باکلاسی داره حتی تو سلفی گرفتناش! بله مینا مختاری سلطان سلفی گرفتنه البته نه مثل امثال فریبا نادری که همین طوری هرتکی و الکی سلفی میگرند بلکه مینا خانوم با یه سیس خاصی عکسشو به ثبت میرسونه که حتی تو عکسم با کلاسیش دیده بشه! مثلا در ادامه چند نمونه از این عکسای خانوم خانوما رو با هم میبینیم.

مینا مختاری

مینا مختاری

مینا مختاری

مینا مختاری سلطان عکسای مثلاااا هنری!

همون طور که میدونید و قبل تر هم ما اشاره کردیم مینا مختاری بلاگر استایله و قبل از بهرام خان رادان هم کلی برو بیا داشته. حالا یه نگاه سه سوته به پیج خانوم بلاگر که بندازید می بیند به اِضای هر یک عکس درست درمونی که از خودش منتشر کرده یک سری عکس های مثلا هنری هم منتشر کرده که از لیوان قهوه یا یک گل و شمع عکس برداری شدن؛ البته که این عکس ها قراره با فاز هنریشون سطح کاری پیج مینا مختاری رو بالا ببرند حالا کی مشتاقه عکس لیوان قهوه ایشون یا شلوار پاره اش رو ببینه دیگه معلوم نیست.

مینا مختاری

مینا مختاری

وقتی بهرام رادان دیگه نمیتونه از کشور جُم بخوره!

اینهمه از مینا خانوم گفتیم یکم بریم سر و سراغ بهرام رادان. میدونید که این روزا کشورمون ایران شرایط مساعدی نداره و چند دستگی عجیبی به وجود اومده. اما در این بین تعداد بسیار زیادی از بازیگران نیز دخیل شدند که شاید بشه گفت بازیگران و بلاگر ها بیشترین دخول رو در این اعتراضات داشتند و چهره هایی همانند مثلا خواننده هارو کمتر مردم اهمیت دادند!

برخی از هنرمندان همچون بهرام رادان نیز چندان جنجالی نشدند اما تعداد بسیار زیادی از چهره های مشهور ممنون الخروج شدند. به تازگی مشخص شد که بهرام رادان نیز یکی از این چهره هاست که با وجود اینکه زیاد حاشیه ساز نشد اما ممنوع الخروج شد! ناگفته نمونه این خبر توسط خود بهرام رادان در صفحه شخصیش تایید هم شد.

zx

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها