|

همه میگن "نیکی کریمی" فلانه خانوم استایل زد گشت لازززم؛ قبل و بعدش چه فرق فوکوله!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از هنرمندان با سابقه و خوش فیس ایرانیه که البته چندان خوش تیپ نیست و اینبار برای لباس بسیار نازکش سوژه کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیکی کریمی رو میشه یکی از بازیگرای جذابی دونست که از پایه های سینماست و تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته. حالا چرا میگیم پایه؟ چون برخی از هنرمندان هستند که بود و نبودشون واقعا مهمه و مخاطب دوستشون داره. نیکی کریمی یکی از همون چهره هاست که جنجالی نیست اما از طرفی هم به شدت بولده و رو زبوناست. نیکی کریمی از طرفی هم پول زایی خوبی برای کارگردانان داشته و داره چرا که مخاطب خانوم خانومارو وقتی در فیلم و یا سریالی ببینه قطع به یقین کمی تا قسمتی زیاد ، جذب اون کار میشه!

نیکی کریمی البته که خودش هم از کارگردانان خوش دست در این عرصه می باشد و به عنوان مثال میشه به فیلم "آتابای" اشاره کرد. اما از اینها که بگذریم این چهره مشهور کشورمون این مدلیه که مثلا همانند ترلان پروانه در مراسمات خارجی جنجالی نمیشه که انگشت ها به سمتش باشه، اما خب از طرفی هم بی حاشیه استایل نمیزنه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تریپای خانوم خانومارو مشاهده می کنید که جوراب شلواریه نازکش به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. 

Biography-Niki-Karimi-32

نیکی کریمی زد رو دست ترانه و پرده خونشون رو زد به بدن!

این بانوی دوست داشتنی در محموع چهره زیبایی داره و از همه مهمتر اینکه دست خورده انسان نیست و تا اونجایی که نشون میده نچراله، مگه اینکه بوتاکسی فیلری چیزی زده باشه اما عمل جراحی خیر!

ولی جدا از چهره، بحث استایل بازیگران نیز هست که نیکی خانوم چندان خوووش تیپ نیست که مثلا هر بار مخاطب با دیدن ظاهرش ذوق کنه. مثلا در ادامه نمونه ای از بدتیپی نیکی خانوم کریمی رو مشاهده می کنید که واقعا انگار وصله پینش کردن! خب خانوم بازیگر چرا آخه!

نیکی+کریمی

نیکی کریمی یه فیس داره هزااار خوشگلی!

نیکی کریمی رو هممون میدونیم که فیسش نچراله اما ازززز خوشگلاست! خانوم خانوما انگاری یه مدلیه که هر چی سنش میره بالاتر جذاب ترم میشه درست همانند مهتاب کرامتی!! اما نیکی کریمی رو شاید بشه از کم حاشیه ترین بازیگرا هم دونست که سبک و سیاق مخصوص به خودش رو داره.

نیکی کریمی وقتی خودش دست به کارای زیبایی و تغییرات نمیزنه قطعا باهاشون مشکلم داره. البته که پیشرفت علم برای همین روزهاست تا نواقص و یا مواردی که باعث پایین اومدن اعتماد به نفیس میشن برطرف گردد اما هر چیزی حد و مرزی داره و خب شما هم بهتر میدونید که در ایران عمل زیبایی و لوازم ارایش چقدر استفاده میشه.

نیکی کریمی نیز در این مورد و برای خانوم های پروتزی سینما نظری جالب داد که واقعیت هستند!

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

729516323-parsnaz-com

niki-karimi-vaghtesobh

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است.
و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

نیکی+کریمی+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها