|

محیا دهقانی بازیگر چشم قشنگ نجلا رو یادته؛ حالا همون چشارو آرایش کرده اونم حوله به تن!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی رو میشه یکی از بازیگرای نوپایی دونست که خیلی زود خودش رو بالا کشیده و حالا با استایل های جذاب داره خودنمایی میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- محیا دهقانی یکی از بازیگرای نوپا اما در عین حال کاربلد و جذاب در این عرصه می باشد که البتتته خیلی وقته بازی میکنه و وارد این شغل شده اما خب هنوز این مدلی نیست که خیلییی مشهور شده باشه و یا پا به سینما گذاشته باشه. محیا دهقانی اولین بار در سریال "پایتخت" بیشتر بولد شد که خب نقش یه دختر ساده رو داشت اما حالا محیا دهقانی رو خیلیا با سریال "نجلا 2" می شناسند چرا که خانوم خانوما در این کار اومد و جای سارا رسول زاده نشست و شد نجلا!

محیا دهقانی گرچه هنوز خیلی راه داره اما خب تا به اینجای کارش هم عالی پیش رفته و حالا کلی طرفدار هستند که دوست دار خانوم بازیگر می باشند. محیا دهقانی در اینستاگرام نیز حسابی اکتیوه و عکس و فیلم های بسیاری از خود به اشتراک میذاره که خب شخصیتش رو نشون میدن. محیا دهقانی خب از اونجایی که هنوز جَوونه خب سن و سالش میطلبه که خوشگلی رو زیاد بخواد و به همین علت درست حسابی پیگیره ورزش کردنه و آرایش و تیپ زدن!

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر خانوم خانومارو مشاهده می کنید که خط چشمش سر به فلک کشیده. البته که محیا دهقانی تقریبا همیشه خط چشمو داره و شاید بشه گفت فقط تو نقشاش این حرکتو نمیزه که احتمالا اونم اگه میشد میکشید!!!

ee

محیا دهقانی اینجوری مشون داد دنیا دست کیه! اعتماد به نفس واسه ....

اینطور که نشون میده محیا دهقانی یه لِول از خیلی از بانوان سینمایی بالاتره چرا که حداقللللل به چهره خودش راضیه و با هزار عمل و آرایش اونرو به یه ریخت دیگه تبدیل نکرده که تو هر لنز دوربینی خوشگل باشه!

خب قطعا کسی که بینیش رو از دماااغ به یه بینیِ خوش فرم و تراشیده تبدیل کرده و یا مثلا لب های نداشتش رو به لبای توپُر و آس شکل داده میتونه راحت بیاد و سلفی بگیره و یا مثلا جلو دوربین مخاطبا و یا عکاسا با خیال راااحت وایسته! اما چهره هایی همانند محیا دهقانی که اینطور نیستند نشون میدن که اعتماد به نفس بهتری دارن و تهش با آرایش خودشون رو بزک میکنن نه دست آقای دکتر!!

f

نجلا فقط تو نجلا، نجلاست! تو اینستا محیا دهقانیه از نوع ژیگول!

این روزا البته تا قبل از فیلترینگ اینستاگرام دیگه دنیا، دنیای اینستایی بود و همه مردم چه پیر و چه جوون چه دهه نودی و چه حتی اونی که هنوز تو شکم مادرشه همه و همه یه پیج اینستاگرامی دارن که خب حالا به هر طریقی ازش استفاده میکنن یا پابلیک یا پرایوت!

بازیگران هم که خب جای خود دارن و با استفاده از این سرویس خیلی از خانومای بازیگر نوپا همانند شادی مختاری تا رفتن جلوی دوربین درجا زدن تو کار انتشار تصاویر جورواجور که البته روند بسیار خفنی هم در شناخت و شهرتشون داشت و داره.

محیا دقانی نیز یه دختر دهه هفتادیه که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده و نه میشه هفتادی حسابش کرد و نه شصتی! محیا دهقانی در صفحه خود تصاویر بسیاری منتشر میکنه که تو زمان پخش نجلا خیلی از عکساش مربوط به سریال بود و حالا خانوم خانوما حسابی کم پیدا شده. اما در ادامه تعدادی از تصاویر اینستاگرامی محیا دهقانی رو مشاهده می کنید که نشون میده این بازیگر جوانم چندان نقش و واقعیتش فرق زیادی ندارن همانند خانوم لاله مرزبان که وقتی میری تو پیجش قشنگ برگات میریزه!

محیا+دهقانی

unknown_266423227_2134780193336043_132884417545873715_n

بیوگرافی محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 8 سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از 21 سالگی در عرصه بازیگری فعال است. می گوید آدم اخلاق گرایی هستم و اخلاق و ادب برای من خیلی مهم است.

محیا+دهقانی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی