|

وقتی پروتزای سولماز آقمقانی با چندتا شمع عین بادکنک پوکید؛ باباااا جَو نگیرت!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر سه در چهار که این روزا با چشمای رنگیش داره کل اینستا رو میترکونه، جدیدا از فوتوهای ژیگولش تو طبیعت رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال پرطرفدار "سه در چهار" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. سولماز آقمقانی البته این روزا چندان در حرفه اصلیش کار نمیکنه و گویا بعد از ازدواجش مشغول کارای دیگه است. ولی سولماز آقمقانی همچنان با عکسایی که از چهره ژیگول و دوست داشتنیش تو فضای مجازی میندازه، تونسته طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا کنه.

سولماز خانوم تو پیجش اینقدری که عکس از ژست های مختلف تو طبیعت داره در جاهای دیگه چنین عکس هایی دیده نمیشه. واسه همین هم عکسا و ژست هایی که میگیره طرفدارای بیشتری نسبت به کسایی داره که مدام عادت دارن تو خونه و اینور و اونور از خودشون فوتو بذارن.

اما نکته جالبی که تو این عکسا خیلی به چشم میاد، چشمای عجیب و غریب خانوم خانوماس که واقعا اگه ببینینش از خودتون میپرسین یعنی فتوشاپه یا حقیقتا چنین رنگ چشمایی داره که خب بعضی جاها هم واقعا رنگ چشمای فرق داره و این شبهه رو ایجاد میکنه. حالا بیاین خودتون نیگا کنین و قضاوت هم با خود شما باشه...

Untitled

y

تفریحات سوپر لاکچری سولماز آقمقانی تو بهشتی که رو زمین ساخته!

سولماز آقمقانی شاید حالا دیگه تو حرفه بازیگری کار نمیکنه، ولی تونسته تو اینستا به عنوان یه خانوم با زندگی سوپر لاکچری فعالیت های زیادی داشته باشه که همه رو به فکر واداره که چطوری چنین مایه تیله ای رو موفق شده به دست بیاره که البته خیلیا معتقدن خانوم خانوما با انتخاب یه همسر خیلی مایه دار موفق شده چنین کاری رو انجام بده.

سولماز آقمقانی چند وقتی میشه که مدام داره از تفریحات و خوشگذرونی های سوپر لاکچریش عکس و فیلم منتشر میکنه و یه جورایی میخواد دل همه کاربرای فضای مجازی رو آب کنه و داره واقعا هم در این زمینه هم موفق میشه چون همه مات تماشای فضاهای خیلی جذاب و بهشت طوری شدن که این خانوم بازیگر باهاشون رخ میاد در حد لالیگا!

s

d

وقتی چند تا دونه شمع همه پروتزای سولماز آقمقانی رو میپاشونه!

سولماز خانوم از اون دسته بازیگراییه که هنوز از گرد راه نرسیده و یه سریال بیشتر بازی نکرده، زد تو کار به هم ریختن فیسش و با وجود اینکه چشمای خیلی زمردی طورش همه رو کیش و مات میکنه، ولی باز هم به این حجم ژَذابیت قانع نمیشه و رفت و شد پایه تزریقات راه و بیراه به قسمت های مختلف صورتش. حالا این همه آرا ویرا کجا به چشم میاد؟!

زمانی که یه تیکه نور بیفته تو فیسو و همه چی آشکار بشه که این موضوع واسه سولماز خانوم زمان تولدش رخ داد و همه رو شوکه کرد که ای واااای خانوم خانوما رسما رو پروتز فیسشو خوابونده و ما خبر نداشتیم! البته اگه بخوایم واقعیت رو بیان کنیم قطعا چیزی از اصل موضوع کم نمیکنه و باز هم خانوم خانوما در کل ژیگولی و خوش چهره بودنش رو داره، چرا که خدا اینقدر قشنگ چشمای این بانو رو طراحی کرده که همه تو کفِشن!

Untitled

r

وقتی چشای خوش آب و رنگ سولماز آقمقانی از همه ژَذابتره!

سولماز آقمقانی در کنار خوشگلاسیون و تغییراتی که در زیر و بَم چهره اش به وجود آورده، ثابت کرده هیچی برای اینکه بخواد از امثال الناز شاکردوست جلو بزنه کم نداره. البته که بعضی اوقات واسه رو کم کنی، خانوم خانوما کنار افراد دیگه از خودش عکس منتشر میکنه تا بتونه یه جورایی دلیل و برهان بیاره واسه اینکه از بقیه خیلی سَرتر تشریف داره!

البته که سولماز خانوم بعضی اوقات یه عکسایی میذاره که انگاری یه تیکه هایی از فیسش رو مثل چشماش هم پروتز کرده و واسه همین خیلی به چشم میاد!

jj

a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها