|

چیتان پیتان مریم مومن با پشتِ چشم غلیظش که زیادی شاهونس؛ چه نخی میده به دامن پوشا!

maryam momen shayanews

مریم مومن رو میشه از بازیگرای محبوب اما در عین حال مغرور در این عرصه دونست که بیشتر دنبال ظواهر میگرده و اینبار هم با یه عکس غلیظ سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم مومن بازیگر جوان و جذاب ایرانی می بشد که البته بازی خود را در تلویزیون شروع کرد و هنوز خیلی در سینما و به پرده نقره ای دست پیدا نکرده و شهرت سینمایی نداره. مریم مومن مِن جمله دخترای پر تلاشی هستش که داره پله های ترقی رو دونه دونه طی میکنه و اهل حاشیه سازی و اطوارهای عجیب نیست اما خب میشه گفت مریم مومن اینجوریه که تا در سریالی بازی کرد با سرعت تماااام دست از پا گم نمود و رفت تو سیس و غرور!

این بازیگر محبوب تو نیمه دوم دهه هفتاد به دنیا اومده و خب سن و سال بالایی نداره اما سیس عقابش سر به فلک میکشه! وی در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیار زیادی از خود منتشر میکنه که همشوووون از دم آتلیه ای و با دوربین حرفه ای هستند جوری که انگاری خانوم خانوما کلا راضی به عکاسیه معمولی نمیشه و همیشه میخواد که در بهترین حالت ممکنش دیده بشه! این موضوع کمی تا قسمتی اعتماد به نفس پایین شخص رو نشون میده و چندان جالب نیست.

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده می کنید که مریم خانوم مومن با دو کیلو آرایش و ژست و لباس اتوکشیدشون عکس گرفتن گذاشتن! و البته کلی روتوش و فتوشاپ ....

momen-maryam-photokade-com-2

مریم مومن چه خطی میده به خانومای دامن پوش!

اما از حواشی که گاهی برای مریم مومن ساخته میشه شاید بتوان به حجاب و نوع استایل این بازیگر اشاره کرد. او که به مانند خیلی از هنرمندان دیگر اونقدرا در قید و بند حجاب نیست و اندام درشتی هم داره با پوشیدن لباس هایی مثل دامن کوتاه که مدتی پیش دیده شده بود با جوراب شلواری و ژست نه چندان جالب مورد هجوم نظرات مختلف قرار گرفت. 

شاید بگین طرز پوشش هر شخص به خودش ارتباط داره اما نظر خیلی ها بر این است که وقتی خانومی به عنوان سلبریتی تصاویر خود را به گونه ای که میدونه جنجالی میشه، منتشر میکنه پس بایدم در انتظار کامنت های مختلف باشه! برخی هم بازیگران را به عنوان الگوی جامعه عنوان می کنن که باید نتیجه گرفت نه تنها الگو نیستن که گاهی هم باعث رواج موارد ناشایست می شوند!

مریم+مومن

cinema_ladies_1567074337_1

وقتی مریم مومن کمر همتو بسته که شاخ اینستایی بشه!

مریم مومن از زمانی که به محبوبیت رسیده حسابی کمر همت بسته که تو اینستا هم یه کسی بشه و واسه همین هم مدتیه فازِ بهاره رهنمایی برداشته و هر روز داره عکسای چیتان پیتان کرده تو پیجش میذاره. به گفته کاربران مریم خانوم خیلی دیگه تو ژست و میکاپ داره اغراق میکنه و اعتماد به سقفش بعضی اوقات واقعا رو مُخه!

مریم مومن به جایی رسیده که دیگه با هر چی که بتونه عکس میگیره و به تازگی هم با یه استایل سفید پوش تو اینستا خیلی از خودش عکس میذاره و طرفداراش رو به این فکر میندازه که شاید یه خبراییه ما نمیدونیم!

unknown_285371728_1027010507932972_1592686198386846485_n

مریم مومن با دو کیلو آرایش به علاوه سه کیلو فیلتر! چیز دیگه لازم نداری؟

گفتیم که مریم مومن عشق اینه که خوشگل باشه و اینجور دیده شه. مریم مومن به تازگی عکسی دیگر منتشر کرد که باز هم او رو با میکاپی متفاوت و چشم گیر نشون میده. مریم خانوم مثل اینکه اخیرا خیلی به میکاپ و مدل شدن علاقه بیشتری پیدا کرده که راه و بیراه عکسای گوناگونی با میکاپای جینگول از خودش تو پیج میذاره. البته مریم مومن تو این عکس از فیلتر اینستا هم استفاده کرده؛ ولی این حجم آرایش از فیلتر اینستا هم بیرون میزنه و از موهای موج دار خانوم که حسابی چهرش رو متفاوت کرده هم نباید غافل شد!

g

در آخر اینکه شاید بگین اَه چقدر از این چیزا گفتی! بهتره بدونید شخصیتی همچون مریم مومن دو بُعد داره! یا بازیگری میکنه و یا آرایش و تیپ و عکس! خانوم خانوما یا در فیلم و سرایل و نمایش ددیه میشه و یا در حال قر و فر که خب در این مطلب به مورد دوم این بازیگر جوانمون نگاهی انداختیم.

بلوف خبر ساز مریم مومن؛ مردم نباشن ما هم نیستیم!

مریم مومن در یکی از مصاحبات خود خطاب به مردم گفت که من خاک پای شما هستم و هر کاری که انجام میدیم، فقط به خاطر شماست. مینا وحید که همبازی خانوم مومن در سریال بانوی عمارت بود با پاسخی عجیب و غریب، حرف این بازیگر رو تحلیل کرد و مریم مومن هم در جواب او صحبت هایی انجام داد که خیلی باعث جنجال در فضای مجازی شد.

این حرف ها به وفور بین بازیگران پیش میاد که مینا وحید هم که جزو یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینماست از این غافله عقب نموند و به گفته برخی از فعالان در فضای مجازی میخواست با این کار برای خودش حاشیه درست کنه، بلکه بیشتر سر زبونا بیفته.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها