|

تغییر چهره عجیب فرشته حسینی وقتی با نوید کلی غیب شدن؛ تیپ فضاییو بیا پایین سر جَدت!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی از بازیگرای مشهور و در عین حال کم کار در سینما می باشد که یه مدت غیبش میزنه و یهو با استایل های عجیب پیداش میشه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- تو دهه نود خیلی از بازیگرای سینما تونستن پیشرفتی عظیم و شاخ داشته باشند به طوری که قدیمیارو بزنن کنار و بشینن رو تخت پادشاهی! یکی از این چهره ها نوید محمدزاده بود که یهو دیدیم کل سینمارو گرفته و راه به راه تو فیلمارو اجتماعی داره بازی میکنه و بالاخره یکی از نقشای اصلی تو مشتشه. اما نوید محمدزاده تنها خودش رو بالا نکشید بلکه دوباره و به یکباره دیدیم که شخصی به نام فرشته حسینی نیز شده از چهره های بسیار مشهور که انگاری نیتروژن وصل کردن بهش و همینجوری داره میتازونه! فرشته حسینی البته که اگه نویدی وجود نداشت تا ده سال آینده هم به جایگاه حال حاضرش نمیرسید چرا که به نظر میاد یک پدیده نباشه و بیشتر در دسته بازیگران معمولی هستش که بدون پارتی جایگاهش هم معمولی میموند!

حالا شاید بگین چقدر تخریبش کردید! اما اگه نگاهی به کارنامه کاری این بازیگر جوان و دهه هفتادیمون بی اندازیم به سادگی متوجه کم کار بودنش میشیم و البته اینکه از چه زمان مشهور شد! اما نوید محمدزاده کارنامه پر باری داره و با بازی به حال حاضرش رسید نه صرفا ازدواج!

فرشته حسینی حتی بعد از داستان شهرت، جسارتی باورنکردنی پیدا کرد که خب اونهم برآمده از همون شوهر جانی بود که حالا بُرش زیادی در این عرصه داره. وی در استایلش بسیار متفاوت شد و حالا بر این عقیده هستش که هرچی عجیب تر، خفن تر! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

fereshtehosseini_

البته که سلیقه افراد با هم متفاوته و پنج انگشت هیچ گاه شبیه به هم نیستند. اما خب این که دو هنرمند با هم و یهوووو انقدر هم شاخ بشن و هم تغییر فاز بدن قطعا درصد بسیار بالایی قصدشون جلب توجهه که خب انگاری این خاص بودنه چندان براشون خوش نیومد و خیلی از کاربران که مورد پسندشون نیست، دم به دقیقه هم میرن زیر ذره بین و انتقادات!

نوید+محمدزاده

ماچ و موچ نوید محمدزاده در هررر شرایط!

حالا از این ها که بگذریم چند ماه پیش نوید محمدزاده و فرشته حسینی با زدن یه حرکت تو جشنواره کن کلی حاشیه سازی کردن به طوری که انگار همه حواس هارو به سمت خودشون پرت کردن! در همین راستا هم کاربران و هم خیلی های دیگر انتقاداتی داشتند که در همان کن به گوش نوید محمدزاده رسید و در یکی از مصاحبه ها دلیل این کارش را عنوان کرد که :زنمه دوست دارم ماچش کنم، همیشه ماچش میکنم و...!

فرشته حسینی و نوید محمدزاده رو شاید بتوان تنها زوجی نام برد که خیلی از خط قرمز هارو زیر پا گذاشتن، به همین جهت فرشته خانوم هم یکم بعدش در جهت تاکید این موضوع در صفحه اینستاگرامش استوری هایی از چند بوسه منتشر کرد که قابل انتشار نیست.

3-32

نوید و فرشته تبدیل شدن به آدم فضایی و رفتن که رفتن! اصلا رو زمین حضور ندارند!!

اما این روزا زوج پر حاشیه و نترسمون جوری محو افق شدن که نگو و نپرس. این روزا دیگه خانوما و آقایون بازیگر به چند دسته تقسیم شدن. یکی اونهایی که واکنش بسیار زیادی نسبت به اتفاقات کشور دارند، در حد کشف حجاب و یا مستقیم نظر دادن! برخی هستند که ریز و سوسکی جوری که هم بگن پشتتونیم و هم کسی بهشون گیر نده نظر میدن که خب معمولا مورد انتقاد کاربران قرار میگیرن! یکسری هم اون دسته هستند که کلا خودشون رو زدند به کوچه علی چپ و از هیچکس نه دفاعی دارند و نه انتقادی! که خب نوید محمدزاده و فرشته حسینی دقیقا تو همین رده قرار دارند و مثل خیلیا پیجشون رو از دسترس خارج کردند.

نوید+محمدزاده (1)

یه چیزای باحال در رابطه با نوید و فرشته!

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دو دهه مختلف هستند و فاصله 11 ساله دارند. اما جالب اینجاست که این فاصله چندان مشخص نیست و این زوج واقعا به هم میان به جز مواقعی که قد و قامت فرشته بلند تر از نوید میشه و اینجاست که صدای کاربران درمیاد. البته که گهگاهی هم فرشته از قصد از کفشی استفاده می کنه که این قده مشخص بشه و این درست همون هدفیه که نوید و فرشته دارن و میخوان نشون بدن خیلی موارد مهم نیست و سلیقه ای هستش و هنجاری وجود نداره در برخی موضوعات!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها