|

فریبا نادری بعد ستایش گونه رو با چاقو قاچید و توپ کار گذاشت؛ حرکت زد از ترانه ناجورتر!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بعد از ستایش که خیلی مشهور شد زد تو کار عکسای جورواجوری که گاهی باعث تعجبببب همه میشه!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذابی حساب میشه که جدیدا کمرنگ و کم کار شده اما خب شهرت خوبی داره و اگه بخوایم از لحاظ معروفیت در نظر بگیریم باید بگیم که خانوم خانوما بعد از بازی در سریال "ستایش" بود که کلمه شهرت براش یه رنگ و بوی شاخ گرفت. فریبا نادری در این کار نه تنها متفاوت از خود، بلکه متفاوت از خیلی بازیگرای دیگه دیده شد و تونست نقش پری سیمارو دقیقا به همون اندازه که باید، منفووور به تصویر بکشه!

از فیلم و سریال که در بیایم و برسیم به خود فریبا بانوی نادری، باید بگیم که ایشون از جینگول مستونای روزگار هستند که هم تو ظاهر خیلی به خودشون میرسن و هم تو عکسا فیگورای اونجوری میگیرن. البته که هر کی یه روحیه ای داره و خب شاید خانومی با وجود داشتن بچه هم باز خودش روحیه تینیجری داشت باشه، یکیم در سن پایین روحیه زنانه و بزرگ!

فریبا نادری مثلا خیلی تو فاز و فوز ژستای لب غنچه ای و لپ گلی و اینا هستش که خب در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که به قول کاربران انگاری خانوم بازیگر تو لپاشون توپ کار گذاشتن!!

فریبا+نادری+

فریبا+نادری

فریبا نادری و استایل هایی که باید چشمارو مالید و دوباره دقت! خودشه؟

حالا جدا از این عکسا یکسری تصویر از خانوم بازیگر منتشر شده که به نظر میرسه حاصل شیطنت یه کاربر و یا طرفدار هستش که گیر داده به فریبا نادری و عکسایی ازش داره میسازه که نامتعارف هستند و به دور از شخصیت فریبا نادری.

فریبا خانوم هرچقدر هم که به گفته خیلیا بدتیپ باشه حداقل از خوبیاش اینه که اهل استفاده از تریپای ناجور نیست تا با این وسیله خودش رو بولد کنه! چرا که دیگه خیلی از هنرمندان خانوممون هستند که وقتی میان اکران و یا مراسمات سینمایی انگاری اومدن فشن شو اونم از مدل نامتعارفش! فریبا نادری اما این چنین نیست که خب در ادامه تصاویر خانوم خانمارو مشاهده می کنید! همونایی که به احتمال زیاد فتوشاپ هستند!!

فریبا+نادری (2)

فریبا نادری حرکت زد از کشف حجابم بدتر!!!

خب میدونیم و می بینیم که این روزا دیگه خیلی از خانومای بازیگرمون دارن حتی تو خود کشور کشف حجاب میکنن و احتمالا یکم دیگه بگذره دیگه بازیگری برای سینما و تلویزیون نداریم.

فریبا نادری از دسته هنرمندانی هستش که هنوز نه تنها چنین اقدامی ازش دیده نشده بلکه اصلا جیکشم در نمیاد. فریبا نادری کلا شخصیتی حاشیه دار نداره و اصولا از هرچی جنجاله دوری میکنه. اما در ادامه تصویری دیگر از وی مشاهده می کنید که از کشف حجاب هم نامتعارف تره!!

unknown_306731137_747513599645363_4884997124853317391_n

فریبا نادری و تغییرات برگ ریزون تو صورتش!

فریبا نادری هم اهل ترندای روز خوشگل کُن هست و هم نیست! یعنی مثلا خانوم بازیگر سالهااا پیش بینی خود را عمل کردند که خب تغییر شگفت انگیزی داشتند. از طرفی هم تو برخی از تصاویرشون انگاری یه ریز گونه ای هم تزریق کردند که خب باز اینم میگیم خوب شده! اما مورد دیگه ای که دیده شده تغییر رنگ پوست خانوم بازیگر می باشد که به شدت تیره و تار شدند!

فریبا نادری تو برخی از تصاویری که از خود منتشر کرده به شدت رنگ پوستش به رنگ برنز دراومده که نشون میده این بازیگر دهه شصتی گریزی هم به سولاریوم زده!!

Untitled

انگاری فریبا نادری قبلا تو برند گوشی مدل بوده! جلل الخالق!

فریبا نادری در لباس و استایل از اون مدل خانوماست که بسیار شلخته طور جلو میره! باید بگیم که درسته که خانوم بازیگر زیاااد از خودش عکس منتشر میکنه اما اصلااا استعداد خوبی در خوشتیپی و یا ژست های درست حسابی نداره و هیچگاه خانوم خانوما رو با استایلی جذاب ندیدیم! این عقیده برای تصاویری است که در صفحه اش منتشر میکنه و تو طول روز تیپ میزنه، اما در مراسمات فربیا نادری با ظاهری جذاب نرمال تری دیده میشه!

مثلا این چند روزه تو تابستون یاد گرفته رنگی میپوشه اما در اجق وجق ترین حالت ممکن! خانوم بازیگر که سعی داره هم خنک و راحت لباسش رو انتخاب کنه و هم رنگی باشه، از اینور بوم میوفته و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکنه که هم برای شخصیتش چندان جالب نیست و هم برای سن و سالش!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر همراه با رفیق جانشون و دخترشون هستند که واقعا شلوار گل گلیه سرخابی همخونی خوبی با مانتوش نداره و برای بیرون رفتن چندان زیبا و آراسته نیست! برخی از کاربران هم تیپای شنبه یکشنبه و رنگی خانوم رو با برند عجیب غریب گوشی مقایسه کردن!

kkk

photo_2018-06-02_09-05-26

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها