|

فیگورای جینگیل مستونِ مونا کرمی که عینشو تا حالا ندیدی؛ همه خفنا رو کشوند جاده خاکی!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت که حالا با تریپاش یه گنگی تو اینستاس، جدیدا استایلای اروپایی و خفنش رو به رخ کشید و همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مونا کرمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه مجموعه پرمخاطب "از سرنوشت" رو دیده باشین، نقش آرزو رو به خوبی به یاد دارین. مونا کرمی مدت زیادی در تئاتر با نقش های مختلفی که ایفا کرد تونست تجارب زیادی رو به دست بیاره و نتیجه اشم شد بازی فوق العاده اش تو از سرنوشت و همبازی خوشتیپی مثل کیسان دیباج داشتن که این ترکیب به مذاق خیلیا خوش اومد. مونا کرمی اما این روزا با تریپای خفن برداشتن تو فضای مجازی داره کم کم تبدیل میشه به یه شاخ اینستا!

این روزا که سریال از سرنوشت دوباره داره از بسیاری از شبکه های تلویزیونی پخش میشه، خیلی از نظرات رو چرخونده به این سمت که خانوم مونا کرمی آیا در واقعیت هم همینطور جیگول میگول تیپ میزنه یا خیلی ریلکس و راحت! خب واقعیت اینه که تریپ برداشتن مونا کرمی در واقعیت با آنچه تو سریال دیدین، زمین تا آسمون فرق میکنه و خانوم به قدری عادت داره کوتاه موتاه استایل انتخاب کنه که حد و حصر نداره و همه رو واقعا شوک میکنه. حالا بیاین چند نمونه اش رو نشونتون بدم...

1

2

3

فیگورای جینگیل مستونِ مونا کرمی که شبیهشو تا حالا ندیدی!

مونا کرمی شاید تو از سرنوشت خیلی نقش آروم و ملایمی داشت، ولی تو اینستا دقیقا برعکس اینه و حسابی هم شیطون تشریف داره. مونا خانوم تو این چند وقته که داره طعم شهرت رو میچشه، ثابت کرده که تو خفن بودن چیزی از بقیه کم نداره و با ژستای ژیگول و خفنی که راه و بیراه تو فضای مجازی از خودش منتشر میکنه، دیگه یواش یواش باس بپره اونور آب!

البته که این بازیگر خیلی حواسش هست که باید کجا و چجوری ژست بگیره که همه رو کیش و مات کنه و واسه همین هم چهره دوست داشتنیش در کنار ژست های بامزه اش بیشتر از قبل به دل میشینه.

4

5

مونا کرمی با فیس نچرالش همه خفنا رو کشوند جاده خاکی!

در طی این سال ها که از بازیگران قدیمی گرفته تا ستاره های نوظهور سینما و تلویزیون اغلب غرق در عمل های زیبایی و تزریقات راه و بیراه دیده میشن، امثال مونا کرمی جایگاه ویژه ای پیدا کردن. چرا که چهره نچرال و دست نخورده او در میون این همه عمل کرده های ژینگول، خیلی جذاب و تو دل برو به حساب میاد و هر چقدر هم به پای خفنی صورت اونا نرسه، ولی به خاطر نچرال بودنش همیشه طرفدارای خاص خودش رو داره.

البته این موضوع هرگز باعث نشده که مونا کرمی از اینکه بخواد به ظاهرش برسه عقب بمونه و همواره با ترپیای گنگ بالا و ورزشای خفن سعی داره یه سلبریتی تموم عیار بسازه که مشابه نداشته باشه و تا حالا میشه گفت که حسابی هم موفق بوده!

6

7

با آرزوی سریال از سرنوشت بیشتر آشنا شو!

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند. اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد و بعد با بازی در سریال "حوالی پاییز" به طور حرفه ای در قاب دوربین قرار گرفت. همچنین اگه بخوایم از شخصیت مونا کرمی براتون بگیم اینک  اصلا به نقشش تو مجموعه "از سرنوشت" نگاه نکنین که تفاوتش از زمین تا آسمونه. خانوم خانوما خارج کار اینقدر شیطونه و مدام در حال مزه ریختنه که حد و حصر نداره.

8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی