|

ژست سوسکی "زنِ سپهر حیدری" که اتاق خوابشو برد وسط مغازه؛ وا بِده دیگه بابااا!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است که این روزا با تریپای خفن و اروپاییش کلی طرفدار پیدا کرده، جدیدا از ژست ژیگول و خصوصیشون با سپی رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- آرام جوینده جزو یکی از بلاگرای خیلی خفن و محبوب فضای مجازیه که شاید او رو چندان به اسم نشناسین، ولی قطعا همسر او یعنی سپهر حیدری رو که از فوتبالیستای خیلی خفن پرسپولیس بود رو میشناسین. زنِ سپهر حیدری یعنی آرام خانوم که این روزا کمر همت بسته تا همه اینستا رو به اسم خودش کنه و از همه ژیگولای اینستاباز بزنه جلو، دیگه بعضی اوقات به قدری اروپایی میشه که کسی رودستش نمیاد.

آرام خانوم که هیچوقت از عکس گذاشتن همراه همسرش و به اشتراک گذاشتن رابطه عشقولانه اش با سپهر خان عقب نمیمونه، جدیدا یه استوری منتشر کرده که او رو با یه حال و هوای باورنکردنی و خیلی خصوصی طور همراه سپهر حیدری نشون میده. زمانی که این بلاگر خوش استایل چنین استوری گذاشت، رسما همه کاربرای فضای مجازی رو شوک کرد از این همه ژیگول بازی، اونم تو یه مغازه که دیگه نمیشه واقعا هیچی راجع بهش گفت!

وقتی زنِ سپهر حیدری با تیپ چَرمش میتابه اونم وسط اتاق خواب!

زنِ سپهر حیدری برخلاف بسیاری از بلاگرای فضای مجازی که ازدواج کردن و معمولا تو عکس گذاشتن یا استوری کردن ویدیوهای جینگولشون یه سری ملاحظات دارن، او اصلا به این چیزا اهمیت نمیده و هر چی که دلش میخواد منتشر میکنه و معتقده اگه کسی دوست نداره خب پیجش رو فالو نکنه. واسه همین هم بعضی اوقات تعدادی از کاربران میان و از این همه ریلکسی خانوم خانوما شوک میشن که این چه کاریه آخه!

اما برای اثبات اینکه آرام خانوم اصلا واسش مهم نیست این حرفا، یه کلیپی منتشر کرد که او رو تو اتاق خوابشون با یه وضع خیلی شاخ طور نشون میده که یعنی داره کتاب میخونه اونم وقتی که غرق در فیلترای برق برقیه. درواقع همه اینستابازا فقط رو فیسشون فیلتر میندازه، ولی آرام جوینده کلا سر تا پاش رو فیلتر میکنه که بیا و ببین!

ll

oi

زنِ سپهر حیدری تو خفن بازی نامبر وانِ دبی بی بروبرگرد!

شاید تصور کنین که عکسا و خفن بازیای زنِ سپهر حیدری و آقاشون فقط به همین اندازه است که بخواد یه عکس خیلی شیکولی با هم بگیرن که یعنی مثلا تو یه کشور خیلی رِله مثل دبی تشریف دارن و هر جوری که دلشون بخواد میتونن بگردن که خب باید در این زمینه بگیم که اینطور نیست.

خانوم خانوما تو زمینه تبلیغات راه و بیراه در زمینه های مختلف از استایلای ژیگول گرفته تا تبلیغ لوازم آرایش با برند خودش که البته نصفیش قابل پخش نیست تا اونایی که میشه پخش کرد! حالا شاید عکسا رو ببینین فک کنین که ووییی چه خانوم بلاگر خوشگل موشگل تشریف دارن، اما در اشتباهین. اینجوری نمیشه بیاین تا تفاوت رو نشونتون بدم...

og

وقتی شانس در خونه زنِ سپهر حیدری رو میترکونه!

در اینکه آرام زن زیبایی شده جدیدا شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در خانواده جوینده موروثی باشه. چرا که تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او بشه. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: 

"در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم."

rsd

kj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها