|

افروز بازیگر ساده دودکش دیدی؟ نگار عابدیِ که با در و دیوار فیگور اومده ناجور؛ خدایا توبه!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر باحال ایرانیه که کلا ژستای عجیب غریب زیاد میگیره و اینبار هم با نیمکت و صخره خودش و مارو کشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار عابدی از بازیگرای جذاب و با استعدادی می باشد که در سریال های مختلفی بازی داشته. حالا چرا بهش میگیم با استعداد چون خانوم خانوما توانایی به تصویر کشیدن هم کاراکترای طنز رو داره و هم جدی! هم میتونه به خوبی نقش زنی مظلوم رو ایفا کنه و هم شر و شیطون. نگار عابدی رو مثلا در سریال "شمعدونی" به یاد دارید؟ و یا مثلا نگار عابدی در سریال چند فصلیه "دودکش".

این بازیگر میانسالمون که اصلااا هم بهش نمیاد سن و سالش بالا باشه و حسابی جَوون تر میخوره، در کل هم از لحاظ رفتاری و هم ظاهری و استایلی این مدلیه! نگار عابدی در صفحه اینستاگرامش فعالیت خوبی داشت اما خب در این مدت سکوت رو بغل کرده. خانوم خانوما انواع و اقسام ژستا و پوشش هارو در تصاویر خود نشون داده اما از عجیب تریناش تصاویری هستند که در ادامه متشاهده می کنید و نگار عابدی با نیمکت و سنگ فیگور هایی نه چندان جالب داره که ازش بعید بود.

www_CAMPEC_IR_negar_abedi_4

www_CAMPEC_IR_negar_abedi_1

www_CAMPEC_IR_negar_abedi_5

فکز کردی این ته فیگورای نادخ نگار عابدیه؟ پس تئاترشو ندیدی!!!

البته نگار بانو این اولین بارش نبود که ژستا نادخ میگیره. میدونید که این روزا خانوما و آقایون بازیگر به قدری راحت شدن که در سینما و تئاتر همه مدلی میچرخن و همه حرکتی میزنن. خب تلویزیون که صاف و سادس فیلم و سریالاش اما بعد از اون سینماست که بی پروا خیلی موارد تو خط قرمزاش نیست و پس از اون هم تئاتر که اصلا شده محلی برای لباس های اروپایی و دیالوگ هایی اروپایی تر!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نگار عابدی در صحنه تئاتر حضور داره و لباس به شدت جذب و کوتاهش با ژست هایی نامتعارف همراه شدن و تصاویری نه چندان جالب رو شاختن.

2

celebrityha_ir_1633523458_6

نگار عابدی عکسشو گذاشت با مانتو و کلاه خوووود!

اما از همه این ها که بگذریم نگار عابدی در اصل اون روحیه شیطونه رو درونش داره و صفحه اینستاگرامش هم پره از عکس و فیلم هایی که خانوم خانوما از خودش به اشتراک گذاشته و هر کدوم یه جو! این روزا برخی از بانوان بازیگر حالا کشف حجاب کردند و برخی هم پست و استوری هایی اعتراضی میذارن. نگار عابدی نیز به تازگی با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید کپشنی اعتراضی نوشت:

خالق تو ، خالق عشق، خالق اشک

رنگ نگاهت ،صدایت ،همه از من است

پس مرا انکار نکن!

انکار من انکار وجود توست…

پی نوشت : متاسفانه نام شاعر این ابیات را نمیدانم از ایشان پوزش میطلبم که نامشان ذکر نشده

unknown_308723509_786735909269405_4572260628770198483_n

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد ک تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

انصراف از دانشگاه به عشق بازیگری

در سال 1369 وقتی 20 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی بود با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از محلات از دانشگاه انصراف داد و وارد این کلاس ها شد.
او زیر نظر مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان دوره بازیگری گذراند سپس برای ادامه تحصیل رشته تئاتر را انتخاب کرئد.

عکس-نگار-عابدی-بر-روی-صحنه-تئاتر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها