|

آراویرای فریبا نادری با لباس خونگیِ لوکسش چه رخی دست و پا کرد؛ بعد ستایش بلوندی شدااا

fariba naderi shayanews

فریبا نادری رو میشه جزو بازیگرای محبوبی دونست که باحاله و حاشیه منفی نداره اما خانوم خانوما یه شبه با ازدواج دومش جوری پولدار شد که نگوووو!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری رو میشه از هنرمندانی دونست که مثلا یه عمر بازیگر بوده هاااا ولی خب تنها با یک کار رسیده به اوج موفقیت. فریبا نادری رو تا پیش از بازی در سریال ستایش، یه چهره ساده بدون چالش میدیدیم اما بعد از ستی خانوم، فریبا نادری رویی دیگر از خود نشون داد چرا که واقعا کاراکتر پری سیما رو عالی به تصویر کشید و دقیقا همونجور که باید، اون رو تحویل مخاطب و کارگردان داد!

حالا از کار و بار که بیایم بیرون و برسیم به خود خانوم خانوما باید بگیم که ایشون شرایط مالی بسیااار مرفهی دارن که البته نکته جدیدی نیست و خیلی از دیگر بازیگران زن هم اینگونه هستند و با مردانی شاخ ازدواج کردند. اما فریبا نادری که تا به حال دو بار ازدواج کرده با همسر دومش زندگی خوب و بی حاشیه ای داره و اینطوری نیست که هِیییی بخواد به رخ بکشه و یا تور خونه گردی راه بندازه و ماشین و تفریحاتش رو راه به راه نشون بده.

ناگفته نمونه که بازیگران به دلیل شهرتی که دارند چندان از خونه زندگیشون نمیتونن بذارن اما هستند بازیگرانی هم که خونوادشونو میارن جلو دوربین گوشی تا مشهورشون کنند و یا از گشت و گذار و کافه گردیشون و .... منتشر میکنند تا نشون بدن آقاااا ما پولداریم!

حالا در ادامه تصویری از فریبا بانو مشاهده می کنید که در خانه دوبلکس و یا شاید هم تریبلکسشون نشستن و با استایل خونگی جالبشون عکسی به اشتراک گذاشتن!!

Untitled

فریبا نادری و تور خونه گردیش که دوستاشو زخمی کرد!

البته این تنها مورد دیده شده از خونه شاهانه فریبا خانوم نادری نیست و این هنرمند جذاب کشورمون مدتها پیش هم وقتی برای برنامه "شام ایرانی" شرکت کرد، خونه زندگیش برگای خانومای دیگه رو هم ریزوند و به شدت متعجب شدند که چه خونه شاخی داری!!

حالا فریبا نادری اینهمه پول و پَله رو از کجا آورده!

بعد اینکه شام ایرونی پخش شد و همه دیدن که فریبا اینا چقد خفن و لاکچری هستن این پرسش مطرح شد که مگه خانوم بازیگری در حد فریبا که هیچ وقت سوپراستار و نقش یک نبوده و در ضمن جزو پرکارای سینما و تلویزیون هم نیست، چقدر پول در میارن که خونه زندگی اینجوری دارن؟ با کمی کند و کاو تو زندگی شخصی فریبا خانوم نادری به جواب این پرسش می رسیم. اول اینکه فریبا خانوم نادری یه شوهر خیلی پولدار و بیزینس من داره که تو صنایع غذایی فعال هستن. مورد دوم اینکه فریبا به جز بازیگری کارهای دیگه ای هم داره که احتمالاً درآمد اونا بیشتر از بازیگریه! فقط یک نمونه اینکه خانوم یه رستوران شیک و باکلاس تو بالا شهر تهران دارن که اتفاقاً خودش هم به شدت پاکار رستوران هست و مدیریت اون رو به عهده داره.

deli-1024x682

Untitled+(1)

فریبا نادری کی انقدر سیگاری شد؟!

اما تو دورهمی که تو تصویر بالا دیدین و کلی خانوم خوشگل و جذاب، صبحانه رو مهمون فریبا خانوم نادری بودند و بعد از اینکه دور هم نشستن و کلی گپ زدن یه عکسی هم گرفتن هر کدوم گذاشتن تو اینستاشون. البته این عکس خوب یه نکته ریز هم داشت و اونم پاکت سیگاری که جلو دست فریبا خانوم بود که یکمی عجیب و دور از ذهن بود.

Untitled+(1)

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

fariba-naderi-va-bradresh

بازیگران-ستایش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها