|

مانتو شونصد رنگ ویدا جوان که طاقه پارچه رو درسته پوشیده؛ بادی فشرده سفیدشووو!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بازیگرای جذابیه که هم چهره خوبی داره و هم خوش استیاله اما اینبار خانوم با مانتو هفتصد رنگش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که البته بیشتر برای جعبه جادویی ایفای نقش کرده و کمتر بر روی پرده نقره ای دیده شده. ویدا جوان از اون دسته هنرمندان می باشد که هم میتونه کاراکترای مثبتی همچون سریال "شمعدونی" رو به خوبی ایفا کنه و هم نقشایی شر و شیطون همانند سریال "پژمان". خب قطعا اینهمه متفاوت بودن نقش ها شاید برای برخی از بازیگران سخت باشه که خلب ویدا جوان تواناییش رو داره.

ویدا بانو خیلی وقته که از صفحه روزگار بازیگری محو شده که خب حالا یا به دلیل کمبود پیشنهاد کاریه و یا دلایل شخصی خدا داند، اما چیزی که واضحه اینه که ویدا جوان از چهره هاییه که وقتی مخاطب در فیلم و یا سریالی ببینتش قطعا جذب اون کار میشه! ویدا جوان در سریال باحال پژمان اونقدری قوی عمل کرد که تیکه کلام پژژژی که داشت حسابی افتاده بود تو دهن همه!

ویدا جوان تصاویر بسیاری از خودش در اینستاگرام و مجازی منتشر کرده و خب اینطور که معلومه خیلیم اهل فوتو های نکته در و جینگول با دوربین های حرفه ای هستش! ویدا جوان اصلا استایل های جَوون پسندانه زیبایی میزنه که در ادامه یکیشونو میبینیم اما جالبه که برخی از کاربران مانتو خانوم خانومارو به پرده اتاق تشبیه کردن!!

Untitled

541550-Gahar-ir

ویدا جوان دنبال شر نمیگرده ولی شر دنبالشه!

خب برخی از بازیگران هستند همانند بهاره رهنما که اصولا به دنبال شر میگردن و کلا اگه حاشیه ای نسازن انگاری روزشون شب نمیشه. این گونه افراد معمولا از هرررر راه و روندی هم استفاده می کنند که خب میدونیم دیگه بهاره خانوم چیکارا کرده و داره انجام میده، همچنان!

برخی هم هستند همانند ویداجوان که اصولا دنبال دردسر نمیگردن و خب عجیبه ویدا جوان با همین شهرت و با همین فیس به راحتی میتونه تبلیغات بگیره و پیج اینستاگرامی شرو بکشه بالا ولی انگاری قصد این کارا رو نداره و بالا رفتن از این راه و روندو نمیپسنده! ویدا جوان حتی در حال حاضر پیج درست حسابیم نداره و اینطور که معلومه خانوم بازیگر یا از شهرت خسته شده و دوری کرده و یا اصلا علاقه ای به این حوالی نداره چرا که ویدا بانو یه دختر دهه شصتیه که خب سن و سالش میطلبه شاد و شنگول و البته به دنبال درآمد بیشتر و دیده شدن باشه اما این چنین نیست!

ویدا+جوان

ویدا جوان و استایلی که زد خانومای کشف حجابم ترکوند!

خب میدونیم که این روزا خانومای بازیگر به خصووووص بعد از کم شدن کرونا که خب در سینما ها باز شد و مراسمات سینمایی هم شدن روال قبل، استایل هایی از بانوان در این عرصه دیده شد که شاخدار بودند و هر بارم رقابتشون سنگین تر میشد.

این تیپا گاهی جوری عجیب میشدن که رو به نامتعارفی میرفتن و چندان جالب به نظر نمیومدن. ولی خب چون کسی بهشون گیر نمیداد صدای مردم در میومد و گاهی الفاظی رکیک هم براشون به کار میبردن!

این روزا که دیگه تو شرایط نامناسب کشور خیلی از بانوان بازیگر رو می بینیم که کشف حجاب میکنند حتی اگه تو ایران باشن! اما ویدا جوان هنوز دست به این حرکت نزده و عکساش خوشگل به نظر میومد تا اینکه تصویری نامتعارف از وی دیده شد. در ادامه استایل خانوم خانومارو مشاهده می کنید که سوژه ای برای کاربران شد.

1904880_662

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهراناست. وی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان و زمانه و شمعدونی ،آسمان من و سارق روح و و زیر هم کف فیلم ملبورن روزهای آبی وآبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

vida.javan_1622485309

وقتی زمونه برعکس میشه و ویدا بانو از آقاشو خواستگاری میکنه!

 ویدا جوان و ایلا تهرانی یک زوج جوان هنری هستند که اساس زندگی شان بر مبنای عشق بوده، آنها قواعد زندگی های مشترک عادی را به هم زدند و نشان دادند با صداقت و عشق هم می توان زندگی را شروع کرد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید ویدا جوان در یک حرکت عجیب خودش از همسرش ایلا تهرانی خواستگاری کرده است آقای تهرانی هم به قدری از این موضوع ذوق زده شده که همان لحظه پاسخ مثبت را می دهد.

vida-javan-8-1024x1024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    ماشاالله خوشتیپ و جذاب مثل همیشه

  • بنده خدا ارسالی در

    ماشالله خوشکل مثل همیشه

  • م ارسالی در

    عالییییی

  • ناشناس ارسالی در

    بسیار زیبا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها