|

خوشگذرونیِ لوکس "سولماز آقمقانی" با چشای زمردی همه رو گُرخوند؛ خانوم کفِ همه خوشگلاس!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار که این روزا با پروتزای خفنش اینستا رو ترکونده، از تریپ عجیبش موقع خوشگذرونی تو ویلاشون عکس گذاشته!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر خوش چهره و حرفه ای سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار "سه در چهار" رو دیده باشین، او رو هم به خاطر دارین. سولماز آقمقانی پس از این سریال تو چندان فیلم یا سریال دیگه ای دیده نشد تا جایی که خانوم خانوما زد تو کار اینستابازی و حسابی از این رو به اون رو کرد فیسش رو! سولماز آقمقانی که همواره تونسته با چهره مطلوبش دل خیلی از کاربرا رو به دست بیاره، حالا شده یه پا خوشگذرون که اینور و اونور دنیا حسابی کفِشه!

سولماز خانوم که حالا پیج اینستاش با آلبوم عکاسی فرق چندانی نداره، بدجوری فاز و نول سوزونده و زده به کوه و جنگل و دریا و عکسایی منتشر میکنه که واقعا اروپایی ها هم تو این مدل فیگورا و حال و هولا نمیرن. این بازیگر خوش چهره که به رنگ چشمای زمردیش معروفه، بدجوری با استایلاش داره از اونو بوم میفته و آرا ویراهاش که تمومی نداره هیچ، تازگیا با تیپ ژیگول و تو خونه ای هم تو یه ویلای عین بهشت سلفی میندازه اووووف! البته این تنها فازی نیست که سولماز آقمقانی برداشته و باهاش هم رو اَبرا سیر میکننه، بلکه کلی هم خفن بازی در زمینه های دیگه داره که حالا بهتون میگیم.

j

d

وقتی پروتزای پر و پیمون سولماز آقمقانی یه عروسک ساخیده ازش!

سولماز خانوم از همون اول که تو سریال سه در چهار بازی میکرد به دلیل داشتن چشمای سبز و بامزه طرفدارای زیادی پیدا کرده بود، حالا فکر کنین بازیگرا که همینجوری ریختن تو فضای مجازی و دارن با کلی آرا ویرا از فیس غرق در پروتز و بوتاکسشون عکس میذارن، کسی مثل سولماز خانوم چقدر میتونه به چشم بیاد.

البته این بازیگر چهره خوبی داشت و خیلیا اصلا فکرش رو نمیکردن که بخواد بره سمت اینکه هی ژل بریزه زیر پوستش، ولی اینطوری که معلومه تاثیرات منفی اینستا روی سولماز خانوم بوده که او هم سمت این مدل کارا رفته و البته ازش عروسکی بی بدیل هم ساخته که نباید از این موضوع غافل شد!

Aghmaghani_2016

g

a

فیسِ سوپر اروپایی سولماز آقمقانی چشا رو بدجور لوچ کرد!

سولماز خانوم از اون دسته بازیگراییه که با یکم دیده شدن همه فیسش رو کوبید و از نو ساخت و در این شرایط تبدیل شد به اعجوبه ای که شبیهش نیومده و نخواهد اومد. حالا بعضیا هستن کلی عمل و این حرفا رو فیسشون انجام میدن، ولی در کمال فروتنی چندان رخ نمیان.

اما از اونجایی که این روزا تو فضای مجازی هر کس واسه فیس نداشته و کار نکردش پز میده، سولماز خانوم هم با فیس خدادای و چشمای ژینگولش لای درختا و میوه ها فیگورایی میاد که فقط بیا و ببین!

q

Untitled

کمی بیشتر با سولماز آقمقانی!

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

gt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها