|

رُخ خسته "شاهرخ استخری و زنش" وقتی چِفت هَمن؛ خانوم اتاق ماساژو با خونَش اشتب گرفته!

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری و زنش تو فضای مجازی کلی زمین و زمونو با تیپای خفن و مایه داریشون به هم دوختن، جدیدا از عکس دونفرشون رونمایی کردن!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با همسر جینگول مستونش داره کل فضای مجازی رو با خودش همراه میکنه. شاهرخ استخری اولین بار با بازی در سریال دلنوازان به شهرت باورنکردنی رسید. ولی حالا چند سالی میشه که شاهرخ استخری بازیگری رو گذاشته کنار و زده تو کار تجارت و خرید و فروش جواهرات خفن در مجموعه ای به اسم سنجاق داره کار میکنه که گویا وضع مالیش هم حسابی به رواله.

البته بی تردید این کار باعث نمیشه که از فاز گرفتنای راه و بیراه با خانومش تو فضای مجازی عقب بمونه. مدتیه که سپیده بزمی پور یعنی خانوم خانوماش تبدیل شده به یک بلاگر خفن و داره میزنه رو دست هر کسی که تا حالا تو فضای مجازی دیدین، شاهرخ خان هم گفته بذار منم یه خودی نشون بدم و خوشبختیمون رو با همسرم به رخ بکشم. چرا که نه؟! واسه همین هم با فوتویی که براتون میذاریم از فیس نو میکاپ خانومش و چهره خیلی بی رنگ و لعاب خودش یه سلفی گرفتن با خنده و ابراز علاقه ای به هم کردن!

estakhrifamily_2919041917701084329_7467241465

رفیق بازی چش درآرِ شاهرخ استخری و زنش که همه رو  شوک کرد!

تو این سال های اخیر بسیاری از همسران بازیگرا زدن تو کار تیپ زدن و بلاگری تا اینجوری از شهرت همسراشون یه استفاده ای کرده باشن. البته تو این شرایطی که بازیگرا هم دارن میرن سمت ازدواج با بلاگرا حالا امثال سپیده خانوم هم گفته برای چی باید از این سیل خروشان خفن بازی عقب بمونم.

شاهرخ خان که این روزا درگیر تجارت و کسب و کار خودشه گویا کلا از حال و هوای خانوم جونش دور مونده که اصلا فازای دورهمی اونو با دوستاش نمیبینه. سپیده خانوم که ظاهر خیلی تو دل برو و جذابی داره چند وقت پیش در ظاهر چینی ها در اتاق ماساژ از خودش رونمایی کرد و همه خفنای فضای مجازی رو با تیپ ژیگولش کیش و مات کرد. البته که این مدل اَدا اصولا تو اینستا خیلی طبیعیه، ولی دیگه این حجم از رفیق رفقاش رو جمع کرده انگاری که ....!

w

r

تبلیغات راه و بیراه زنِ شاهرخ استخری که ازش یه اُعجوبه ساخته!

زنِ شاهرخ استخری یعنی سپیده خانوم که اصلا دوست نداره یک ثانیه هم تو خونه بیکار بشینه به قدری تو پیج شخصیش تبلیغات راه و بیراه انجام میده که حد و حصر نداره. البته که تو این مینه از آقاشون گرفته تا دو تا دخترای ریزه اش هم هیچ کم نمیذاره و اونا رو هم وارد این چالش کرده که هی تو ویدیوهای مختلف ازشون استفاده کنه تا بتونه به این واسطه یک خانواده سراسر اینستایی رو به کاربرا معرفی کنه.

البته سپیده خانوم با همین کاراش هم حسابی تو اینستا به چشم اومده و برندهای مختلفی بهش پیشنهاد کار میدن. همچنین در حوزه مدلینگی هم این خانوم خوش استایل و ریزه میزه دستی بر آتش داره و هر دفعه هم با انتشار عکسای مختلف خودشو دم چشم میاره!

61827494e8b07

4fepmjEEc2vC

وقتی اروپایی بودن زنِ شاهرخ استخری از دختراش پری دریایی میسازه!

از اولین روزی که سپیده بزمی پور به عنوان یه بلاگر شناخته شد، یه شوهر جانِ معروفی داشت که کلی دختر تو دهه هشتاد واسش غش و ضعف میرفتن و حالا هم داره حسابی پول میزنه به جیب با تجارتش و این حجم محبوبیت شاهرخ استخری روی بیشتر دیده شدن سپیده خانوم خیلی تاثیر گذاشت. تا جایی که روز به روز این بانوی خوش منظر داشت پول میذاشت رو پول از راه فالوورایی که به عشق دیدن همسرش اومده بودن تو پیج خانوم خانوما.

اما سپیده خانوم از یه جایی به بعد تصمیم گرفت یکم هم خلاقیت به خرج بده و اون چیزی نبود به جز بچه هاش که در هر شرایطی ازشون برای جذب فالوور بیشتر کمک میگرفت. حالا تصور کنین تولد این بچه ها باشه و چه کارایی که خانوم خانوما براشون نمیکنه تا همه بگن اووووف سپیده خانوم از همه بلاگرا سرتره! لباس بچسبون و عجیب بچه هاش که کلی حرف ساخت واسش، اما به قیمت درآوردن مایه تیله ای که از حساب و کتاب ماها خارجه!

kj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها