|

شنگول بازی "مهدی قائدی و زنش" وقتی طلا مَلاها رو کرد تو چش و چالمون؛ این توریِ یا شال؟!

setareh masoumi shayanews

مهدی قائدی بعد جاموندن از جام جهانی حالا با زنش، ستاره معصومی اینستا رو شخم زدن و با فیس و افاده هاشون چش و چال برامون نذاشتن واقعا!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهدی قائدی بازیکن محبوب فوتبال و عضو حرفه ای تیم استقلال است که طرفدارای زیادی داره و تونسته در طی این مدت کلی با همسر خیلی سانتی مانتالش کل فضای مجازی رو زیر و رو کنه.از اونجایی که زنِ مهدی قائدی یعنی ستاره معصومی پس از ازدواج با این فوتبالیست معروف یهو محبوبیتش سر به آسمون کشید، حالا دیگه واسه خودش چنان آرا ویرایی داره که فقط بیا و ببین. البته که این موضوع روی اعتماد به نفس مهدی قائدی هم اثرگذار بوده و با وجود اینکه این دو مدتی میشه که دیگه ساکن دبی نیستن و در ایران زندگی میکنن، ولی همواره فازپرونیاشون مثل قدیمه.

مهدی+قائدی

خوشگذرونی سوپر لاکچری مهدی قائدی و زنش بعد برگشت به ایران!

ستاره خانوم که از همون اول ازدواجش قضیه اختلاف سنی هفت ساله اش با آقا مهدی زبانزد خاص و عام بود، حالا پس از این همه خوشگذرونی لوکس و خفن تبدیل شده به آنچنان بیبی فیسی که آدمو شوکه میکنه آیا این واقعا همون خانوم آرا ویرا کن قدیمه. برگشت او به ایران اون اوایل با بازتاب خوبی همراه نبود و این روزا هم که همسر ستاره خانوم جا مونده از بازیکنان تیم ملی دیگه خانوم خانوما داره تمام تلاشش رو میکنه تا یه جورایی خودش رو همچنان در صدر بلاگرای فضای مجازی نگه داره.

واسه همین هم زده تو کار ژست اومدن با خانواده خاص و جینگول خودش که یه طورایی خفن بودنشون رو که همچنان برقراره در زندگی او و مهدی خان به رخ بکشه. فازگیری ستاره خانوم با مامانی و داداشیش تو ماشین لوکس و لاکچری خانوم خانوما که صدقه سر مهدی قائدی واسش فراهم شده، کل همه خفنا رو خوابونده و او رو تبدیل کرده چنان اعجوبه ای که زیر کلی فیلتر از مهدی خان هم کوچیکتر و شنگول تر به نظر میرسه!

Setareh-Masoumi5-vaghtesobh

281248501636441607

ندید بدید بازیِ مهدی قائدی و زنش که مایه داریش چیکوند تو چشمون!

مهدی قائدی این روزا گویا بیشتر وقت آزاد داره واسه رسیدگی به ستاره خانوم و حسابی زدن تو کار خرج کردن مایه تیله هایی که تابحال به دست آوردن. شاید دلیل این موضوع رو جویا بشین. خب باید در پاسخ بگیم که ستاره معصومی یعنی همسر مهدی خان قبلا که تو دبی بود، عادت داشت که مدام از خودش و شوشو جانش عکس بذاره که کنار برج خلیفه هستن یا دارن تو کافه های لوکس و جذاب امارات خوش میگذرونن.

اما جدیدا یه عکس گذاشته که داره از دسر خوری با همسرش عکس میذاره و رسما انگشتر ازدواجش رو کرد تو چشمون. یا همون روزهای اولی که با مهدی اومده بود ایران یه عکس با هم گرفتن که طلا جواهر داشت از سر و کول خانوم آقا بالا میرفت!

c

ستاره+معصومی

q

مهدی قائدی و زنش دیگه کم مونده تو خاص بازی برن تیتر اول روزنامه!

اما ستاره معصومی از وقتی که اومده ایران آرایشگاه بازیاش بیشترم شده و خب از اونجایی که میره پیش دوستای پر افاده تر از خودش، تصاویری هم منتشر میکنن که دیگه فیلتر و فیلر و عمل و آرایش داره از همه جاشون میزنه بیرون و بعد هم با کلی آرا ویرا و خفن بازی تریپ برمیدارن واسه سلفی گرفتن که یعنی از همه جذابترن!

ناگفته نمونه ستاره خانوم معصومی دیگه باید تو ایران موردی رو رعایت کنه و اون هم اینه که دیگه باااید در تصاویر منتشره از خود حجاب رو رعایت بفرمااایند!

setareh.masoumi_2922580156825285437_14424276718

sardar-azmov

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی