|

برزو ارجمند و زنش بعد عروسیِ ساسی چه زیر و زبر شدن؛ کاسبی خوشگل خانومش تو آمریکا

borzou arjmand shayanews

برزو ارجمند جزو بازیگران کم حاشیه حالا این رزوها مهاجرت کرده و رفته آمریکا و با پست و استوری هایی که منتشر می کنه اومده تو صدر حواشی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- برزو ارجمند جزو بازیگرانی است که در سینما ایران یه جورایی بینابین بوده یعنی هیچ وقت نه سوپراستار و نقش اول بوده و نه سیاه لشگر و تو بیشتر آثاری که ایفای نقش کرده جزو نقش های مکمل بوده که تو داستان فیلم یه جورایی تاثیر داشت. آقا بازیگر تو یک خانواده هنری متولد شده و پدر و عموش جزو بازیگران پیشکسوت بودند و همه انوشیروان خان ارجمند پدر برزو و داریوش ارجمند عموی برزو رو می شناسند. برزو ارجمند همسرش رو هم از اهالی سینما و تئاتر انتخاب کرده و خانومش یعنی پارمیس زند جزو گریمورهای مطرح سینما است.

برزو و همسرش چند ماهی می شود که برای زندگی مشترکشان یک تصمیم مهم گرفتن و اون هم مهاجرت و رفتن از ایران بود. برزو این روزها ساکن آمریکا شده و به نظر قصدی هم برای برگشتن به ایران نداره و می خواد همون جا ساکن بشه. آقای بازیگر برای ادامه فعالیت هنری هم گویا یه گروه تئاتر تشکیل داده و قصد داره به همراه احسان کرمی برای ایرانیان ساکن آمریکا و کانادا برنامه اجرا کنه.

unknown_273719538_407142817846327_6336310990030115007_n

وقتی خوشگلای هالیوودی همه اومدن زیردست خانوم برزو!

گفتیم که همسر برزو گریمور هستند و تو ایران همه تو خیلی از آثار سینمایی و تلویزیونی به عنوان چهره پرداز و گریمور حضور داشتند. خانوم زند تو آمریکا هم گویا به عنوان گریمور و میکاپ آرتیست فعالیت می کنند. در روزهای اخیر تصاویری از ایشون که در حال گریم شالی زمردی مجری فاکس نیوز هستند در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

unknown_313129047_171884672126289_2319061586685650529_n

unknown_313505940_1289414811849922_554346131936851867_n

وقتی برزو به یکباره پیر شد!

برزو ارجمند متولد 1354 است میشه گفت 47 ساله است همیشه آقای بازیگر رو تو این مدت که از ایران رفته با گریم و سر صحنه دیده بودیم اما حالا برزو تو صفحه شخصی خودش عکسی منتشر کرد که گرد پیری روی صورت آقای بازیگر حسابی جلب توجه کرد.

BORZO-ARJMAND-VAGHTESOBH

وقتی برزو ارجمند با رفتن به عروسی ساسی میاد تو مرکز توجهات

برزو ارجمند خیلی اهل حاشیه نبود و تو فضای مجازی هم چندان پرکار نبود و چی میشد که یه عکس و یا استوری از خودش یا همسرش منتشر می کرد. اما چند ماه پیش و زمانی که مردم داغدار حادثه متروپل بودند انتشار ویدیو عروسی ساسی خواننده معلوم الحال لس آنجلسی و حضور برزو ارجمند و همسرش تو جشن عروسی ساسی حسابی همه رو شگفت زده کرد. البته احسان کرمی رفیق شفیق برزو هم به همراه همسرش تو جشن عروسی ساسی حضور داشت و حدود یک هفته بعد از عروسی تو یک لایو در پاسخ به این سوال که چرا به عروسی ساسی رفتید اینطور پاسخ داد.

«در مورد اینکه چرا ما به عروسی رفتیم یک امر شخصی است. به آدم هایی که به من حمله کردند که چرا به عروسی رفتی، هیچ توضیحی لازم نمی دونم بدم که چرا رفتم عروسی. یا چرا نرفتم عروسی. یا چرا رفتم کنسرت، چرا نرفتم کنسرت. این یک امر شخصی است. این حاشیه ها از خیلی وقت پیش تلاش می شد. که برایم حاشیه بسازند.»

«بروز (برزو ارجمند) آدم بسیار کم حاشیه ایه. منم آدم کم حاشیه ای هستم. منتها به دلیل یک سری حرف ها و یک سری کوتاه نیامدن ها از بعضی از مواضع، یک کسانی بودند که می خواستند این حواشی را برای من درست کنند. حالا دنبال بهانه می گشتند. درواقع ، لازم نمی دانم توضیحی دهم. از خیلی وقت پیش تلاش می شد تا برایم حاشیه بسازند و دنبال بهانه بودند.»

 f84-3

برزو ارجمند چجوری عاشق زنش شد؟

من و پارمیس هم دانشکده‌ ای بودیم، پارمیس گریم و طراحی صحنه کار می‌ کرد و من هم بازی می‌ کردم و همکاری کاری بین هم داشتیم. مدتی بعد پارمیس از ایران رفت، وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران برگشت، با دوستان دانشکده جمع شدیم که به دیدنش برویم.

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت خیلی فی‌ البداهه به نظرم رسید که می‌ تواند همسر مناسبی برایم باشد، پرسیدم با من ازدواج می‌کنی؟

خندید و گفت: شوخی میکنی، بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!

borzu-arj-new

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها