|

ترلان پروانه انگاری خودش فیسشو تو مواد میخوابونه؛ خانوم ته هر چی عمل مملِ در آورده!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوش استایل و محبوب که تیپاش حرف نداره و کلی هم طرفدار داره، جدیدا از راز جذابیتش پرده برداشت و همه رو تو کف گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال ثریا تونست توانایی هاش رو در حوزه بازیگری به رخ بکشه و طرفدارای زیادی واسه خودش دست و پا کنه. البته ترلان پروانه به عنوان یک الگو برای بازیگرایی به حساب میاد که این حرفه رو از سنین کودکی آغاز کردن و حالا دارن ثمره تجاربی که در اون سال ها به دست آوردن رو درو میکنن. ترلان پروانه این اواخر یه جوری داره تو اینستا از تیپ و استایلای خارجکیش عکس میذاره که وقتی وارد پیجش میشین تصور میکنین بیشتر وارد پیج یک مدلینگ شدین تا یک بازیگر!

rw

میدونستی ترلان پروانه خودش فیسشو تو مواد میخوابونه؟!

البته یه نکته جالبی که همواره در عکس های ترلان خانوم مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار میگیره اینه که چه میکاپای پر و پیمون و ژَذابی همیشه رو فیس خانوم خانوما به چشم میخوره و این حجم از تطابق زیبای میکاپ با استایل و مدل موها واقعا جای تعجب داره و خیلیا براین باور هستن که این بازیگر هر دفعه واسه مراسم های مختلفی که توشون شرکت میکنه کلی هزینه میده که خوشگل موشگل بشه در حالی که اینطور نیست!

واقعیت چیزی بیان شده که فراتر از انتظارات ماست و این نشون میده که ترلان پروانه واسه اینکه بتونه از هر لحاظ برتری داشته باشه بر بقیه از هیچ کاری فروگذار نکرده. اما ترلان پروانه برخلاف انتظارات چند وقت پیش بیان کرد که تمام میکاپایی که تو مراسم های اکران روی چهره اش پیاده شده توسط خودش انجام شده و این یکی دیگه از هنرهای بازیگر جینگول ماست. در همین زمینه هم خیلیا ازش خواستن که این هنرش رو آموزش بده که خانوم خانوما با کلی کلاس و فیس تو استوری گفت که شاید این کارو انجام بده و شاید هم نده!

fe

fw

ترلان+پروانه

ترلان پروانه ته هر چی عمل مملِ در آورده بعدم میگه هیچ کاری نکردم!

ترلان خانوم از اون دسته بازیگراییه که تو این چند ساله حسابی اوضاع بر وفق مرادش بوده و با بازی های راه و بیراهی که تو فیلم و سریالای مختلف انجام میده تونسته طرفدارای زیادی رو واسه خودش دست و پا کنه که به گفته خودش همه اونا بچه هاشن و اهمیت خاصی هم واسشون قائله.

از اونجایی که ترلان پروانه برخلاف بسیاری از بازیگران دیگه دوست نداره خیلی خودش رو با بقیه قاطی کنه، خیلی شیک و پیک اومد و اعلام کرد که هیچ عمل خاصی روی چهره اش انجام نداده و این بدان معنی است که فیسش در نچرال ترین حالت خودش قرار داره. در حالی که مدتی بعد استوری منتشر کرد که رسما با یه تیکه نور کل جذابیت خانوم خانوما به یغما رفته بود و لبایی که غرق بود در تزریق ژل همه اینستا رو به هم ریزوند!

3672343

رابطه های پی در پی ترلان پروانه که همه رو گذاشته تو آب نمک!

ترلان پروانه جزو بازیگراییه که به خاطر سن کم و فیس متفاوتش، دل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای ایرانی رو برده. از ارسلان قاسمی که اون اوایل بازیگری حسابی اینستا و فضای مجازی رو ترکونده بود گرفته تا سعید عزت اللهی که آقا اومد تو یه مصاحبه و رسما آبروی ترلان خانومو خراب کرد. خب تا به اینجا این بازیگر که اینا فقط نصفی از حاشیه هاش بود و بعدش هم خبرایی منتشر شد که با علاوه بر یه بازیگر و فوتبالیست با یکی دیگه از فوتبالیای خوب یعنی فرشاد احمدزاده هم ارتباط داشته.

شاید فکر کنین خانوم با خواننده ها چندان ارتباطی نداره، ولی قطعا اگه بشنوین چند وقتی میشه که ارتباطش با لیتو هم رفته تو ارتباط که رسما کُپ میکنین! این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها