|

انگاری نفیسه روشن باززز دوباره شوهرید و عروس شد اوووف دار؛ ماشالا خونه زندگی لاکچری!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از از بازیگرای مشهور سینماست که این روزا به شدت آروم و کم حاشیه شده تا اینکه تصویر عروس شدنش برای بار چندم جنجالی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای مشهور و محبوب سابق می باشد که البته در حاضر هم شهرت خود را دارد اما خب میگیم سابق چون خانوم خانوما دیگه مثل قبلنا محبوووب نیستن و میزان قربون صدقه برو هاشون بسیار کم شده! نفیسه روشن رو میشه از هنرمندان قدیمی دونست که تو دهه هشتاد و نود زیاد بازی کرده اما خب حالا دیگه با بالا رفتن کلاس کاری خانوم نفیسه روشن انگاری دیگه تنها بازیگری براشون بس نیست و زدن تو یه کار و بار دیگه که هم پوووول سازه و هم های کلاس!

شاید براتون سوال بشه که اینهمه از شغل جدید نفیسه بانو گفتیم حالا اصلا زده تو چه کاری؟ نفیسه روشن چند ماهی میشه که سالن زیبایی خود را در شهر بابل افتتاح کرده و هرررر خدماتی که به ذهنتون برسه برای خوشگلاسیون ظاهری یک خانوم رو نفیسه روشن تو سالنش داره! حالا از کجا؟ راه اندازی این کار و بار انگاری فقط با نفیسه روشن نبوده و خانوم خانوما تو همین تایم بود که با همسر دومشون رفت و آمد داشتند و هِیییی عکس و فیلمای عشقولانه به اشتراک میذاشتن! همین شد تا بسیاری از کاربران بگن سالن زیباییِ نفیسه روشن رو همسر پولدار و مقام دارش به راه انداخته و داده دست خانوم!!

unknown_306928894_860324811537480_6958410330562809347_n

نفیسه روشن زد رو دست بهاره رهنما؟ شوهر کردن تا سه نشه بازی نشه؟!

اما جالبه که بدونید نفیسه روشن به شدت شوهر دوسته و کلا با هر باشه و یا ازدواج کرده باشه، یه جور قربون صدقش میره و ازش عکس و فیلم میذاره که انگاری اون آقا از آسمون افتاده و بقیه خانوما یا شوهر ندارن و یا درب داغون هستن!!

نفیسه بانو با نومزد دومی هم حسابی گشت و گذار کرد و مواردی رو منتشر نمود که شاید تا به حال از هیشکی حتی بهاره رهنما هم ندیده باشی! ولی خب طولی نکشید که یهو دیگه خبری از ایشون هم نبود و نفیسه روشن ظاهرا دوباره مجرد شد. این در حالیه که خانوم بازیگر تا زمانی که فرد مورد نظر حضور داشت دائما وجودش رو اعلام میکرد اما وقتی چندین ماهه هییییچ خبری از آقا نیست، بسیاری از کاربران احتمال جدایی اونهارو دادن!

Untitled (1)

اما تصویری دیگر از نفیسه بانو در ظاهر عروس دیده شده که خب مشخص نیست ایشون مدل شدن برای عروس و یا واقعا خودشون عروس شدن! بازیگران سینما و تلویزیون به خصوص بانوان اونقدری حاشیه و حرف حدیث ریز و درشت دارن که مشخص نمیشه کدوم راسته و کدوم برای پول دراوردن!!

fqO17izI7FCO

لایف استایل و خونه لاکچریه نفیسه روشن اون بالا مالاها

نفیسه روشن تا پیش از اتفاقات جدید کشور که خب بسیاری از هنرمندان یا سکوت کردند و یا از شرایط کشور گفتند و نوشتند، تصاویر بسیاری منتشر میکرد و از طریق اینستاگرام ارتباط مجازی زیادی با کاربرن داشت، البته که ارتباطی نه چندان دوستانه! چرا که خانوم بازیگر اصولا اهل خودنمایی هستند و گاهی ریز به ریز زندگی خود را پهن اینستا میکنند و اگر کاربران هم انتقاد کنند بِهشون بر میخوره و با لحن و کلماتی بسیار تند و ناجور جواب میدهند.

نفیسه روشن مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که گویا قصد این رو داشته که کبوتر های لب پنجره رو نشون بده اما انقدر از دور گرفته شد و ریز و مجلسی دوربین رو میچرخونه که زندگی لاکچریشونم مشخص بشه! این رفتار تقریبا از نفیسه روشن بعید بود اما ظاهرا بلاگری و شاخ شدنُ البته چشم و هم چشمی روی ایشون هم تاثیر گذاشته! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن عاشق حیووناست و اونهارو میخوره!

اما نفیسه روشن کلا این مدلیه که علاقه وافری به حیوانات داره و مدافع پر و پا قرصشونه که خب این موضوع رو میشه تو پیجش هم دید. نفیسه بانو بارها شده که ویدیوهایی منتشر کرده و در اونها با راحتی و ریلکسیه کامل حیوانات حتی درنده رو بغل گرفته و باهاشون حرف میزنه و به حیوانات آسیب دیده کمک میکنه!

خب خیلی از هرمندان ما به خصوص خانوما رفتن به سمت و سوی گیاهخواری اما نفیسه روشن ظاهرا وگن نیست و تنها به شددددت حیوان دوسته.

بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن برای اولین بار در سال 1391 وقتی دختر 30 ساله ای بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام «بهنام» ازدواج کرد. در ادامه ویدیوی منتشر شده از عروسی نفیسه روشن با همسر اولشون رو مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها