|

تیپِ توپ زن علیرضا بیرانوند با آقاش تو دیار عربا؛ با پول میلیاردی چه رفتن حالی به حولی!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند گُلر پر حاشیه این روزای فوتبال که هر چند روز با موضوعی بولد میشه اینبار عکسای خارجی طورش با اکرم بانو مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانیه که قطعا حتی اگه فوتبالی هم نباشید می شناسیدش چرا که تو همین یکی دو هفته اخیر حسابی حاشیه ساز شده و از چهره های بسیار جنجالی در فوتبال محسوب میشه! علیرضا بیرانوند میدونیم که تو همون بازی اولش دچار مصدومیت شد و دماغش به فنا رفت! اما خب انگاری از لحاظ محبوبیت این علیرضا بیرانوند اون علی بیرو چهار سال پیش نبود و برخی از مردم از این بابت ناراحت شدند و برخی هم خوشحال که خب چندان جالب نیست!

اما این تنها حاشیه بیرانوند نبود و آقای گُلر یه سر و صدایی هم از بابت اینستاش داشت که خانوم بلاگر ادعاهایی عجیب در رابطه با وی کرد و حسابی آبروی ایشون افتاد تو خطر! حالا اینها به کنار علیرضا بیرانوند چند باری هم با همسرش حاشیه ساز شده و تصاویری که این زوج منتشر کردند رفته رو سر در هر چی حاشیست! حالا شاید بگین چقدر از این واژه استفاده کرد اما خب اگه کمی تا قسمتی تو فضای مجازی بوده باشید قطعا شما هم از این مسائل خبر دارید.

همه اینها به کنار که تازگیا تصویری از علیرضا بیرانوند به همراه همسر و فرزندانش منتشر شده که خب برخی از رسانه ها میگن این تصویر تو قطر ثبت شده که البته راست و دروغ بودنش مشخص نیست اما بنظر میاد علیرضا بیرانوند با چنین ظاهری و همچنین همسرش، تو ایران نمیتونن باشن و احتمالا در یکی از سفرای خارجشون اون رو به ثبت رسوندن!!

284444812_1176806439762350_8645033208680160157_n

وقتی خانوم بلاگر واسه علی بیرو میشه شاخ و دااااستان دار!

گفتیم که چند روز پیش یه سوژه عجیب در رابطه با علیرضا بیرانوند ایجاد شد که خب همچون سرعت نور چرخید و همه فهمیدنش! حالا قضیه چی بود؟ میدونیم که بیشتر خانومای بلاگر دیگه چهره های شابلونی و کپی پیست شده دارند، با عمل های زیبایی مختلف کلا میکوبن و از نو میسازن! یکی از این خانوما که اتفاقا خیلیییی هم کوفته و از نو ساخته در رابطه با علیرضا بیرانوند ادعایی ناجور کرد که خب یه جورایی میشه گفت آبروی این بازیکن جوان با خاک داره یکسان میشه اما هنوز تایید و یا تکذیبی از سوی وی دیده نشده. در ادامه ابتدا یه اسکرین شات ببینیم تا ادامه ماجرا.

Untitled

داستان از اونجایی شروع میشه که فوتبالیست های ما از معترضین هیچ حمایتی نداشتند. همین شد که مثلا خانوم بلاگر اومد تا آبرو ریزی کنه و اتفاقا تهدید هم کرد اگه اینطور ادامه پیدا کنه چتای بقیه رو هم میاره وسط!!!

برخی معتقدند که این بلاگر پررر عمل قصد این رو داشته تا روحیه علیرضا بیرانوند رو آشفته کنه و این چت هم دروغی بیش نیست. اما خب برخی هم اون رو تایید کردند و خلاصه انواع و اقسام الفاظ رکیک و نثار آقای گُلر نمودند!!!

علیرضا+بیرانوند

استفاده علیرضا بیرانوند و آقایون فوتبالیست از خانوماشون واسه دیده شدن!

این روزا آقایون فوتبالیست دیگه خودشون یه طرف گود وایسادن و همسرانشون طرفی دیگر! حالا چرا؟ چون بازیکنان زیادی چه اونایی که الان در حال بازی هستند و چه اونایی که پیشکسوت هستند کلا خانوماشون رو آوردن تو کار و این بانوان به قدری دارن میتازونن که حتی از آقاشونم مشهور ترن!

مثلا علیرضا بیرانوند و یا سپهر حیدری، مهدی قائدی، علیرضا نیکبخت، حسین ماهینی و .... اونقدری همسران خود را در اینستاگرام بولد کردن و این خانوما با تصاویر رنگارنگ و گاهی نامتعارف دارن جولان میدن که گویی مسابقه ای بینشون راه افتاده و خانوما در رقابتن تا ببینن کدوم خوشگلتره و خوش استایل تره و پولدار تره و فالوور بیشتری داره!

ee

مثلا همین چند وقت پیش بود که علیرضا بیرانوند ویدیویی منتشر کرد که در اون همسر و فرزندانش هم حضور دارند و اکرم بانو که خانوم خانوما هستند با استایلی فوتبالی که خب تیشرته! اکرم خانوم همراه با تیشرت در حالی که فیزیک باریکی هم ندارند با لگ بسیار جذبشون به شدت خودنمایی کردن که خب اینهم نمونه ای دیگر از روش های دیده شدن و جنجال سازی بود!

Untitled

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 می باشد که در خرم آباد متولد شد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سماست که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. آقای گُلر در خانواده عشایر به دنیا اومده و بزرگ شده اما در نهایت با تلاش خود به جایگاه حال حاضرش رسید!

ازدواج علیرضا خان با اکرم بانو

اکرم خانوم دخترعموی علرضا بیرانوند هستش که خیلیم سخت تونستن ازدواج کنن! بیرانوند در رابطه با ازدواجش میگه: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر اومده شب ها به خونه عموش میرفته و در اونجا رفته رفته به دختر عموش علاقمند میشه و زمانی که به سن 18 سالگی رسیده از پدر و مادرش میخواد که به خواستگاری دختر عموش برن و اکرم بانو رو خواستگاری کنن! اما عمویش پاسخ منفی داد.

علیرضا+بیرانوند+(3)

البته که علیرضا بیرانوند میگه حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمومم نمیتونست دخترش رو به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بده اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند البته همسرم هم به من علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتونست مقاومتی کنه!

علیرضا+بیراوند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها