|

"مونا کرمی" بازیگر ساده از سرنوشت رو یادته؟ آتیش پاره تو اینستا ژست میگیره خانمان سوز!

mona larami shayanews

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت که حالا با تریپاش یه گنگی تو اینستاس، جدیدا از ژست خفن و اروپاییش رونمایی کرد و همه رو شوکوند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مونا کرمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو چندان به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه مجموعه پرطرفدار از سرنوشت رو دیده باشین با نقش آرزو در اون آشنایی دارین. مونا کرمی اولین بار با همین سریال تونست توانایی هاش رو حسابی به رخ بکشه و توجه اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. از اونجای که این روزا خیلی از بازیگرا تو فضای مجازی زمین تا آسمون با واقعیتشون فرق دارن، مونا کرمی هم یه چیتان پیتان کنِ اعظمه که رو دست نداره!

مونا خانوم همیشه تو یه سری ژستای خفن و ژینگولیه که کمتر کسی بازیگری رو تو این چنین فازی دیده اونم زمانی که تازه کمی به محبوبیت رسیده. در همین زمینه هم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو تو یه عالمه نور نشون میده که یه ژست گرفته عجیب و غریب. این روزا که همه واسه خودشون یه پا مدلینگ شدن البته از مونا کرمی هم انتظار میره که این همه آرا ویرا داشته باشه و با فیگورای جینگولش اینستا رو زمین بزنه!

monakaramiofficial_1649592997

وقتی مونا کرمی هوس میکنه طبیعت گرد بشه از نوع خفنش!

مونا کرمی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم دید افتاده رو دور محبوبیت آنچنان خفن بازی از خودش در وکُنه که حد و حصر نداره. مونا خانوم نه تنها تونسته تو فیگور گرفتن از خیلی خفنا بزنه جلو، بلکه با آنچنان حس و حالی تو طبیعت از خودش عکس منتشر میکنه که انگاری اولین یه پا کوهنورد بوده و حالا تبدیل شده به یک بازیگر.

مونا خانوم البته به دلیل تیپ و چهره بامزه ای که داره طرفدارای ریز و درشت زیادی هم تونسته در طی این مدت واسه خودش دست و پا کنه. این بازیگر البته فقط جلو نور و تو مراسمای اکران ژست گرفتن بلد نیست و تو طبیعت هم آنچنان فیگور بگیریه که اصلا بیا و ببین!

k

monakaramiofficial_1650875673

مونا کرمی با کلی آرا ویرا ولی یه نچرال فیس بیوتیه!

شاید مونا خانوم رو تا به اینجا یه بانوی خیلی تو فاز برو دیده باشین ولی در واقع یه حُسن بسیار بزرگی که داره و باعث شده در میون بازیگرای دیگه حسابی تا عرش بره اینه که اصلا تو کف میکاپای آنچنانی نیست و سادگی واسش در اولویت قرار داره.

برای همین هم هست که شاید تصور کنین بیشتر وقتش رو واسه انتخاب استایلای خیلی اروپایی طور میکنه که باید بگیم سادگی این بازیگر در هر زمینه ای به چشم میاد و او حتی ظاهرش رو هم خیلی ساده و ملیح انتخاب میکنه که البته بعضی اوقات از اونور آب میفته و یه جورایی این سادگی تا مرز سوژه شدن او هم پیش میره!

trh

c

l

دلیل تفاوت زمین تا آسمون مونا کرمی پس این بوده!

مونا کرمی همانند خیلی از همکارانش و هم سن سالاش قطعا تیپ و ظاهرش با اونچه که در تلویزیون و کاراکتر ها می بینیم فرق داره و به روز میپوشه. اما باز خوبیش اینه هنوز وارد مراحل نامتعارف نشده و کم و بیش سعی داره تا هم حسابی دیده بشه و هم جنجالی نباشه!

مونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با چهره واقعی اش تفاوت دارد گفت:

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

8

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    ماشاالله خوشگل و خوشتیپ و جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها