|

ستاره پسیانی تو جیران کلفَته ولی اینستا شده یه پا مدلینگِ تدی پوش؛ چه حسوده به ترلان!

setareh pessyani shayanews

ستاره پسیانی بازیگر نقره خاتونه جیران که در واقعیت استایل هایی جذاب میزنه اینبار با تدی خوشرنگش توجه همرو به خود جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ستاره پسیانی از بازیگرای محبوب و مشهور ایرانیه که این وزا حسابی سرش شلوغه در حدی که وقت سر خاروندن انگاری نداره. حالا چرا چون ستاره پسیانی این روزا هم در سریال شبکه خانگی "جیران" ایفای نقش داره و هم دو فیلم "علف زار" و "دوزیست" در نقش هایی جذاب دیده میشه.

ستاره پسیانی درسته که یه پارتی ضخیم و مهشور به نام پدر جانش داشته اما خب خودشم استعداد و توانایی بسیار خوب و بالایی در ای زمینه داره. ستاره پسیانی که دتر آتیلا پسیانی هنرمند دوست داشتنی کشورمونه این روزا حسابی با اسم و رسم خودش داره میتازونه و تا به اینجای مار مارنامه کاری درست حسابی برای خود ساخته.

اما ستاره بانو از اونجایی که یه دختر مغرور و خوش استایله اغلب سعی داره تا با ظواهری خانومانه و بی حاشیه دیده بشه. مثلا مدتی پیش تصویر از خانوم بازیگر دیده شد که یه تدیِ باحال تن زده بود و با تیپی ساده اما جذاب حسابی چشمارو به خود جذب کرد.

استایل+ستاره+پسیانی

ستاره پسیانی با پارتی دَدی بزرگ شد یا استعداد قوی؟!

ستاره پسیانی با بازی در فیلم "سرخپوست" نشون داد که میتونه با ظاهر و نوع گفتار بسیار متفاوتی هم دیده بشه و همیشه در یک قالب نباشه اما خب با این حال برخی از کاربران بر این عقیده اند که ستاره پسیانی همیشه با یک لحن دیده میشه و تنها دیالوگاش تغییر میکنه!

اما از این ها که بگذریم و برسیم سراغ خود خانوم بازیگر باید بگیم که ستاره پسیانی اهل هییی عکس گذاشتن نیست که همانند خانوم بهاره رهنما شورش کنه اما خب تصاویر زیبایی هم از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر میکنه.

Untitled (1)

ستاره پسیانی با خونوادش چِفته چِفته! غجیبن غریبا

ستاره پسیانی رابطه خیلی قشنگ و نزدیکی با خانوادش به خصوص پدرش داره و تصاویر در صفحه اینستاگرامش هم در این مورد زیاده. ستاره خانوم مثل خیلی از همکارانش راه هموار و آسونی رو برای ورود به سینما داشت و مثل آب خوردن به چیزی که دوست داشت یعنی بازیگری رسید.

ستاره پسیانی شخصیتی آروم و به دور از حاشیه ای داره اما از طرفی هم مغرور و محکم نشون میده! بالاتر گفته بودیم خانوم خانوما تازگیا در دو پروژه کار کردن اما خاتون سریال پر بیننده و خیلی محبوبی که مدتی پیش به پایان رسید هم از سریال هایی جدیدا بازی کرده ستاره خانوم پسیانی بود. البته که دختر بازیگری معروف بودن این خوبیارو هم داره دیگه به راااحتی میتونی نقش بگیری  تو بهترین پروژه ها بازی کنی!!!

setareh.pessyani_1650543016

حسودیه ناجور ستاره پسیانی به ترلان خانوم پروانه!

همونطور که گفتیم ستاره پسیانی در علفزار بازی کرده و تا یه مدت یکسره با ترلان خانوم پروانه در حال اکران رفتن بودند. مدتی پیش در شیراز زادگاه ترلان پروانه مراسم اکران مردمی برگزار شد که اتفاقاتی عجیب افتاد. ترلان پروانه خب یه دختر دهه هفتادیه و سن و سال بالایی نداره به همین دلیل دختر پسرای تینیجر بیشتر دوستش دارند و جدیدا هم خیلی زیاد با فالوورا و هواداراش مهربون شده و یا شاید هم میخواد مخاطب دوستی رو یاد بگیره و ادامه بده.

به همین جهت یکی از هواداران دختر وقتی ترلان پروانه رو بغل میکنه حسابی فشارش میده که البته کار درستی نبود اما نکته که وجود داشت این بود که ستاره پسیانی در این بین به دختر هوادار تذکر میده که خب برخی از کاربران گفتند از حسودیش بوده و برخی گفتن میخواسته ترلانو نجات بده!!!

بیوگرافی اروپایی ستاره پسیانی

تاریخ تولد ستاره پسیانی به ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۴ در تهران برمی گردد. ستاره پسیانی، فرزند زوج هنری به نام های آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بود. خسرو نام تنها برادر ستاره پسیانی میباشد که در حرفه بازیگری و تئاتر، مشغول به فعالیت است و مادربزرگش مرحومش که نیز از بازیگران به شمار می رفت؛ جمیله شیخی نام داشت.

تحصیلات ستاره پسیانی

با اینکه ستاره پسیانی، علاقه فراوانی به بازیگری داشت اما در رشته گرافیک، ادامه تحصیل داد و از هنرستان سوره، مدرک دیپلم گرافیک دریافت کرد. سپس به روسیه مهاجرت کرد تا در آن جا ادامه تحصیل دهد. وی در دانشگاه وارنژ روسیه، تحصیلات آکادمیک خود را با موفقیت تمام کرد.

ds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی