|

خصوصی ترین فیگور فریبا نادری که واسه آقاش جلو همه ترکوند؛ بعد ستایش سولار رفته ته دیگ!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهور ایرانیه که علاقه بسیار زیادی به عکس گرفتن و گذاشتن داره اما اینبار ژست خصوصیه خانوم همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای دوست داشتنی و مشهور ایرانیه که با بازی تو سریال های مختلف تلویزیونی به جایگاه حال حاضرش رسید اما ناگفته نمونه که خانوم خانوما در اصل شهرت شاخ خود را با بازی در نقش پری سیمای "ستایش" بدست آورد و حالا فریبا نادری کلی طرفدار داره که قدیم ندیما مخالفش بودن چرا که پری سیما خانم به شددددت کاراکتری منفی بود و خیلی از مخاطبین میخواستن از وسط نصفش کنن!

فریبا نادری گرچه خیلی وقته که کمرنگ شده تو شغل و فعالیت اصلیش اما میشه کفت از هنرمندانی محسوب میشه که خودش رو روی بورس نگه داشته و در حال حاضر هم بیش از 2 میلیون فالوور داره. اما این تعداد دنبال کننده برای چی خانوم بازیگر دنبال می کنن؟ چون فریبا نادری مِن جمله چهره هاییه که به شدت زیاد عکس از خودش منتشر میکنه و کلا این مدلیه که مثلا نشسته یهو یه سلفی میگیره و دکمه انتشار!

اما فریبا نادری مدتی پیش یکی از متفاوت ترین عکساشو گرفت! وی که برای اکران فیلم سینمایی رفته بود در یکی از تصاویر گرفته شدش توسط عکاسان لباشو به مانند ماچیدن غنچه کرده که خب به دشت این تصویر منتشر شد و مورد توجه قرار گرفت.

+فریبا+نادری

فریبا نادری هر چی شوهر خوب تو شهر بود جمع کرد واسه خودش!!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود فریبا نادری باید بگیم که دیگه میدونید این روزا چند طلاق و ازدواج بین خانوما و آقایون زیاد شده طوری که دیگه کسی این حرکت رو بد نمیدونه و اتفاقا اگه این مدلی هم باشید بیشتر مورد توجه قرار میگیرید!

فریبا نادری نیز تا به حال دو بار ازدواج کرده که اولین بارش با آقای کارگردان مشهور بود و با عشقی آتشین هم شروع شد اما طولی نکشید که با فوت آقای شوهر این زندگی و عشق به اتمام رسید. حالا شوهر اول کی بوده؟ آقای مسعود رسام!

img_61198c2795402

فریبا نادری اما مجرد نماند و بعد از چند سال تنهایی سرانجام با مهرداد طباطبایی همسر فعلی اش ازدواج کرد. فریبا خانوم همسر اول رو مشهور انتخاب کرد و شوهر دوم رو هم پولدار. حالا این زوج لایف استایلی مرفه دارند همراه با دختری فسقلی به نام یارا. یارا خانوم زاده ایران نیستند و در کانادا به مانند خیلی از بازیگران دیگه برای گرفتن شناسنامه و اقامت خارجی به دنیا اومدن!

فریبا+نادری (1)

فریبا نادری رفت خوشگلاسیون که سوخت!

فریبا نادری هم اهل ترندای روز خوشگل کُن هست و هم نیست! یعنی مثلا خانوم بازیگر سالهااا پیش بینی خود را عمل کردند که خب تغییر شگفت انگیزی داشتند. از طرفی هم تو برخی از تصاویرشون انگاری یه ریز گونه ای هم تزریق داشتند که خب باز اینم میگیم خوب شده! اما مورد دیگه ای که دیده شده تغییر رنگ پوست خانوم بازیگر می باشد که به شدت تیره و تار شدند!

فریبا نادری تو برخی از تصاویری که از خود منتشر کرده به شدت رنگ پوستش به رنگ برنز دراومده که نشون میده این بازیگر دهه شصتی گریزی هم به سولاریوم زده!!

بیوگرافی جالب فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا+نادری

فریبا نادری دو طرفه پول در میاره از هنرش!

اما فریبا خانوم نادری به تازگی انگاری وارد کار تبلیغات سنگین شدن. البته که گهگاهی برای سالن های زیبایی و یا فروشگاه و ... معرفی و تبلیغ داشت اما اینبار بازیگری خود را به رخ کشیده و در ویدیویی ایفای نقش کردن تا محصولات کنسروی یک برند رو تبلیغ کنند. در ادامه این ویدیوی رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها