|

مانتو پانتو وا داده یکتا ناصر اروپا کشوند ایران؛ زاویه فکش خط خورد شد ذوزنقه!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا بیشتر از قبل مشهور و محبوب شده اما خب در مقابل مغرور و خودبین هم شده که چندان جالب نیست.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکتا ناصر از بازیگرای مشهور و جذابیه که این روزا شاید کمرنگ شده باشه اما باید گفت در حقیقت خانوم بازیگر مِن جمله هنرمندان به شدت پر کاریه که به خصوص بعد از ازدواج با همسرش منوچهر هادی این روند بیشترم شد و حالا یکتا ناصر و آق منوچ هر چند ماه یکبار فیلم و سریالی برای ارائه دارند. یکتا ناصر در این عرصه تا به این جای کارش استعداد و خفن بودن خاصی از خودش نشون داده که خب این موضوع برمیگرده به اینکه یکتا بانو این مدلیه که توانایی بازی هم در کاراکترای طنز رو داره و هم جدی و اجتماعی رو.

یکتا ناصر در صفحه اینستاگرامش به مانند خیلی از هم صنفاش عکس و فیلمای بسیاری منتشر میکنه اما اینبار خانوم بازیگر تصویری از خود به اشتراک گذاشت که خب ژست مثلا حواسش نیست داشت، اما کاملا حواسش بود!! البته که این مزاح بود اما این چه ویروسیه که برخی از بازیگران علاقمندن تا فیگورای مختلف رو انجام بدن در حالی که بهشون نمیاد! خب چرا آخه؟

unknown_306551753_834670110885557_2602369725993697269_n

یکتا ناصر و نکته تو صورتش که رفت تو چشم همه!

میدونید که دیگه این روزا بازار لب و گونه های پروتزی حسابی داغه و خانومای نچرال خیلی کم شدن، به خصوص در سینما! اما خب یکتا ناصر رو میشه از دسته هنرمندانی دونست که هنوز دست خاصیب به صورتش نبرده که البته شاید هم به دلیل بیشتر شدن سن و سالش مثلا یه بوتاکسی چیزی زده باشه اما اینطور که چهرش نوشن میده تغییر خیلی خاصی نداشته.

یکتا ناصر علاوه بر این چندان اهل میکاپ های غلیظ هم نیست و عموما با فیس خودش دیده میشه مگه اینکه مراسمی چیزی باشه. جدا از همه اینها خانوم خانوما اهل فیلترای اینستاگرامی هم نیست و اعتماد به نفس خوبی داره که خب اینکم خودش یه نکته مثبته. اما یکتا خانوم ناصر از اونجایی که دیگه خیلی اعتماد به نفسش بالاست مدتی پیش تصویری از خود در اتاق گریم منتشر کرد که خب دیگه زیااادی طبیعی بود و خیلی از کاربران ازش تعریف کردند و خیلیا هم گفتن سقف رو سرت نریزه از اینهمه اعتماد به نفس!

tt

اما همونطور که در تصویر مشاهده کردید یکتا ناصر یه زاویه فک عجیب و بسیااار غلیظ داره که خب مخاطبین بر این نظرند که وی زاویه فک زده اما خودش چند باری از این موضوع عصبانی شده و جهت اثبات توضیحاتی به علاوه عکسی از قدیم ندیماش گذاشت که خب بازم ظاهرا تو نظر مخاطب افاقه نکرده!

TlkNWJlMDAyM

وقتی یکتا ناصر حرفه ای بودنش رو دلیل انتخاب شوهر تو فیلما میدونه!

اما مورد دیگه اینکه خیلی خانم یکتا رو مورد انتقاد قرار میده حضور او در تمام فیلم و سریال های همسرش منوچهر هادی است. بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

Untitled

وقتی یکتا ناصر باورش میشه سوفیا لورنه

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

15304999

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها