|

مریم سلطانی بازیگر ساده باخانمان گونه رو قاچید توپ کار گذاشت؛ آرایشگاهه یا عروسک ساز!

maryam soltani shayanews

مریم سلطانی از بازیگرای جذاب ایرانیه که جدیدا کم کار شده اما در عوض سالن زیبایی زده در حد لالیگا، چه از لحاظ مالی و چه خدمات خفن!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مریم سلطانی از بازیگرای مشهوریه که البته فیسش بیشتر شهرت داره تا اسم و رسمش. مریم سلطانی رو اگه بخوایم به یادتون بیاریم باید به سریال "سه در چهار" اشاره کنیم که شبکه آی فیلمم عاااشق و شیفته این کاره چرا که چپ میره راست میره این سریالو میذاره! مریم سلطانی حالا کدومه؟ دختر بزرگه خونواده آقا رحمانه که البته اون موقع ها دختری جوان بود و حالا برای خودش خانومی با ابهت و سن و سال دار شده.

مریم سلطانی رو شاید خیلی وقته که تو فیلم و سریالی ندیدم لما اگه فکر میکنید خانوم خانوما خونه نشین شدن سختتتت در اشتباهید چون مریم بانو دارند شغلی جذاب و خوشگل و پرررر پوله! مریم سلطانی در صفحه اینستاگرامش برخلاف تصویر خیلیا اتفاقا به شدت فعاله و عکس و فیلم های بسیاری از خودش میگیره و منتشر میکنه. فقط از ایرادای این بازیگر محبوب اینه که انگاری زیادی هوادار بالا تنه خودشه و ترجیح میده تا بیشتر این مدلی عکس بگیره تا تصاویر قدی!

در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید که در نوع خودشون جالبن، حالا چرا؟

maryam-soltani-bio-04

بیوگرافی-مریم-سلطانی

مریم سلطانی از سلاطین عکسای ژیگووول!

مریم سلطانی همانند خیلی از همکاراش عمل زیبایی داشته و این چهره فیس نچرالش نیست! خانوم خانومارو اگه سری به پیجش بزنید به خوبی متوجه خواهید شد که علاقه خاصی به عکس قدی ندارن و کلا صفحه اینستاگرامشون انگار تبدیل به مجله ای از مریم شده که از نیم تنه بالا عکس گرفته و شبیه به همم هستن و تنها با تغییر زوایا تند تند عکس میگیره و میذاره! خب آخه چرا!!

مریم سلطانی اهل میکاپ های خیلی غلیظ مثل مثلا خانوم بهاره رهنما نیست اما خب دستی هم بر آتش داره و علاقمنده که زیباتر دیده بشه. این بازیگر دهه پنجاهی خیلی وقته که ایفای نقش نداشته و به نسبت قبل افزایش وزن قابل توجهی داشته است!

Untitled (3)

Untitled+(4)

گفتیم مریم سلطانی شاغله! اینم شغل در حد بنززز

اما اون کار پر درآمدی که گفتیم چیه؟ مریم سلطانی از هنرمندان مایه داری می باشد که همانند خانوم بهاره رهنما اهل جار زدن نیست و کارش رو میکنه. این روزا هم که خانومای بازیگر همچون نفیسه روشن تا خسته میشن میزنن تو کار سالن های آرایشی حتی اگه خودشونم بلد نباشن آرایش کنن!! اما بالاتر گفته بودیم مریم سلطانی رفت دنبال علاقش و سالن زیبایی زد اما از طرفی خودش چندان آرایش های غلیظ نداره. حالا چرا؟ 

خودش میگه: شاید برای خیلی ها جالب باشد اما خودم برخلاف حرفه آرایشگری که در آن مشغولم ، طرفدار سادگی هستم و اصلا آرایش های عجیب و غریب را نمی پسندم.

ناگفته نمونه مریم سلطانی به گفته خود از وقتی سالن خود را تاسیس کرده این فضا شده پاتوق خیلی از بازیگرای خانوم و اینجوری مریم سلطانی نیز با دوری از بازیگری احساس دلتنگی هم نمیکنه. در ادامه سالن لوکس و تبلیغات مریم سلطانی در شهر رو مشاهده می کنید.

عکسای بغل تو بغل مریم سلطانی با بازیگر مرد و البته نامحرم!!

قطعا خبردار هستید که شهره لرستانی بازیگر بسیار معروف تلویزیون مدتیه که تبدیل به آقا شدند و حالا یشون رو با نام و جنسیت مازیاد لرستانی می شناسیم! اما مازیار خان و مریم خانوم از اونجایی که دوستی ای دیرینه دارند و از همون زمان سه در چهار همچنان با هم دوست بودند و هستند، خب حالا هم به این راحتیا براشون قابل حل نبود که مثلا به هم نامحرم شدند به همین دلیل حالا یا از روی قصد و یا ناخواسته خلاصه اینکه مازیار خان مدتی بود که به شدت با خانومای بازیگر عکسای بغل تو بغل بسیاری میگرفت و خب این موضوع دیگه برای کاربر شده بود به نوعی سوژه و البته سوال که مگه ایشون آقا نشده پس چرا عکسای نزدیکش به خانوما حتی خیلی بیشتر از قبله!

در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید که البته با تذکر زیاد کاربران انگاری دیگه حل شده و آقای لرستانی حالا تنها با آقایون میپره!!

Untitled+(1)

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی متولد 6 بهمن 1353 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت می باشد که از 26 سالگی جلوری دوربین رفت و حالا با کم کاری چندین شعبه سالن زیبایی و آرایشی تاسیس کرده است.

مریم سلطانی در این باره میگوید: منم مثل اکثر خانوم ها به آرایش علاقمند بودم به همین خاطر از یک جایی دلم میخواست بصورت حرفه ای کار آرایشگری بپردازم چرا که استعداد و انگیزه کافی را داشتم.

به همین دلیل تردیدها را کنار گذاشتم و وارد این حوزه شدم.

0QVpXnR3vGGV

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها