|

"الیکا ناصری" بازیگر اَبرای یاغی رو دیدی؟ ژَذابیت نچرال خانوم مونالیزا رو خِجل کرد!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر نقش اَبرا سریال یاغی این روزا با فوتوهای جینگولش کل اینستا رو طرفدارش کرده و جدیدا با ژست دست به سرش جذابیتشو به رخ کشید!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الیکا ناصری بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرطرفدار "یاغی" رو دیده باشین که حتما دیدین، با نقش جذاب اَبرا ارتباط خیلی خوبی برقرار کردین. البته این سریال اولین نقش حرفه ای نبود که الیکا ناصری بازی کرده بود و پیش از اون در سن کودکی هم با سریالی تونسته بود توانایی های فوق العاده اش رو در بازیگری به رخ بکشه. الیکا ناصری این اواخر با آنچنان خفن بازی تو فضای مجازی از خودش رونمایی میکنه که اگه ببینینش قطعا دیگه ایشونو نمیشناسین که همون اَبرای یاغی بوده!

s

وقتی الیکا ناصری با خفن بازیش شاخ همه مدلا رو شکوند!

الیکا خانوم اخیرا خیلی افتاده رو دور انتشار عکسای اروپایی و با ژستای خفنی که میگیره تو عکساش داره کم کم میرسه به بازیگرای قدیمی که پس از کلی مدت یاد گرفتن چطوری باید خودشون رو تو اینستا بولد کنن. البته یکی از نکاتی که درباره الیکا ناصری وجود داره اینه که در ازای این عکسایی که میذاره تو پیجش خیلی هم ملیح بودن رو تو عکساش در نظر میگیره.

او که خیلی دلش میخواد بتونه مسیر شهرت رو زودتر از بقیه طی کنه، حالا تو مدتی که به واسطه سریال یاغی دیده شد تا میتونه از خودش شاخ بازی در میکنه که البته بسیار هم به دل کاربران فضای مجازی خوش نشسته و باعث شده طرفدارای بیشتری واسه خودش دست و پا کنه! مثلا چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با حس و حالی جذاب توی طبیعت نشون میداد و کلی هم به همین واسطه طرفدار جمع کرد دورش!

fru

hu

الیکا ناصری با یه فوتو مونالیزای داوینچی رو گذاشت جیب بغلش!

الیکا خانوم از اون دسته بازیگراییه که هنر و استعداد فوق العاده اش در رشته بازیگری به سرعت شناخته شد و همین موضوع هم سبب شد در اولین قدم حرفه ایش با وجود اینکه سن کمی هم داره در سریالی دیده بشه که کلی طرفدار داشته باشه. الیکا ناصری به واسطه همین هنرش که باعث شده تبدیل به یک سوژه خوب و خفن برای عکاسی هم بشه، بعضا عکس هایی از خودش منتشر میکنه که دیدنش واقعا قلب آدمو اکلیلی میکنه.

خانوم خانوما تو عکسی که این اواخر تو پیجش گذاشت با آنچنان مدل میکاپ و جذابیتی از خودش رونمایی کرد که انگاری میخواسته یه حس و حالی از تابلو معروف داوینچی یعنی مونالیزا بگیره؛ چرا که این عکسی که منتشر کرده واقعا چنین تصویری را در ذهن مخاطب تداعی میکنه که ایشون با جذابیتش چیزی از مونالیزای اونور آبیا کم نداره.

q

نچرال بودن الیکا ناصری دلِ یه اینستا رو با خودش برده!

این روزا بازار اینستا و اینستابازی حسابی داغه و خیلیا هستن که دلشون میخواد با عملای زیبایی از این رو به اون رو بشن و بیشتر از قبل هم تو فضای مجازی دیده شن. از اونجایی که بازیگرا این روزا جزو سردمداران این قضیه هستن و با خفن بازیای راه و بیراهشون دلشون میخواد به غیر از نقش آفرینی هاشون در زمینه های دیگر هم به چشم بیان، دل رو زدن به دریا و با چنان شاخ بازی از خودشون رونمایی میکنن که حد و حصد نداره.

خب مشخصه که در این میون کسی که خیلی بُرد میکنه و بیشتر از بقیه تو چشم میاد، کسیه که کمترین آرا ویرا یا عملای آنچنانی رو روی فیسش نجام داده باشه. الیکا ناصری که نمونه یک دهه هشتادیِ موفقه، این روزا با تیپ ساده و ظاهر نچرال و ملیحش تونسته کل اینستا رو به نفع خودش کنه! حتی برای این که این جذابیت نچرال بودنش رو به رخ بکشه گاهی اوقات یه عکسای ساده و شیکولی از خودش منتشر میکنه که تا حالا شبیهش رو ندیدین!

yfrurf

gf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها