|

فیگور منشوری زنِ سپهر حیدری وقتی تا بیخ پاچَشو ور مالید؛ چشای رنگش چه نگاهی داره!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که این روزا کم از آقاشون نداره با عکس و فیلمای نامتعهارف حسابی مشهور و بولد شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری رو همه ما می شناسیم چرا که از پیشکسوتای فوتبال ایرانه و این روزام که دیگه شده مربی مدرسه فوتبال و حسابی داره میتازونه. سپهر حیدری از بازیکنان خوب قرمز پوشان بود که حاشیه خاصی دور و برش رو نمیگرفت تا اینکه با آرام خانوم همسرشون ازدواج کردند! آرام جوینده از چهره های به شدت متفاوت در میان همسران فوتبالیستاست که خب با ظاهری که داره تونست خودش رو بکشونه وسط و حالا هم تراز همسرش سپهر حیدری شهرت داره!

آرام بانو مثلا این مدلیه که دیگه ته هرررررررررچی عمل زیباییه درآورده و کلا شده یه فیس و آدم دیگه! سپهر خان هم که از اونجایی که چهارپایه خانومشه ظاهرا هیچ مشکلی با استایل و رفتار ایشون نداره و هر چقدر الفاظ رکیک از کاربران میشنوه براش اهمیت نداره! حالا شاید بگین بابا این کامنتای منفی رو که همه دارن اما باید گفت سپهر حیدری برای هر یک از تصاویری که همراه با همسرشه به شدت مورد هجوم لفظ و نظر کاربران همیشه در صحنه قرار میگیره و به بدترین شکل ممکن همه چیز براش می نویسن که اصلا جالب نیست و شعور نداشته اونهارو نشون میده! اینم بگیم که سپهر خان هم کم نمیاره و در هیچ یک از پستای منتشر شدش کامنت رو نمیبنده، اما در عوض به شدت چشمش رو بر روی این نظرات بسته که واقعا عجیبه!

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر جذاب آرام جوینده رو مشاهده می کنید که طبق معمول در دبی گرفته شده چرا که این زوج شیفته این دبی یعنی بزرگترین شهر عربی هستن و خیلی وقته بار بندیلو به اون سمت بستن!

aram.jouyandeh_1632225074

آرام جوینده با قوس کمر و چاشنیه زنونه نیم میلیون فالوور جذب کرد!

یکی نیست بگه خانوم جان کمرتون درد گرفت انقدرررر قوس نده!!

خب تلاش برای دیده شدن که شاخ و دم نداره! خانوم جوینده هم از طریق چهره و اندام خود به شدت در تلاشه تا بولد و تو چشم باشه، حالا به هر قیمت! آرام جوینده دارنده آنلاین شاپ هستش و این مدلیه که از امارات جنس میخره و به ایرانیا میفروشه!

اما خب موضوع اصلی اینجاست که خانوم خانوما برای فروش بیشتر نیازمند فالووره و برای جذب کاربر هم باید مواردی رو به اشتراک بزارید که جالب به نظر بیاد! در این جاست که وقتی هنر خاصی ندارین، از اندام خود استفاده نموده و با چاشنیه ژست و افاده کلی پست و استوری شاخ تولید محتوا می کنید!

1919531_608

تولید محتوای بی محتوای آرام جوینده که فقط یچیزو نشون داد!

نمونه از موارد گفته شده ویدیویی هستش که آرام جویده مدتی پیش از خود منتشر کرد! در این ویدیو خانوم خانوما در حالی که به شدت لباسشون تنگه و الانه که منفجر بشه، آرایشی بسیار غلیظ دارند و خب با چهره تمام عمل و پروتزیشون فیلتر اینستاگرام رو هم آوردن تو کار!

خب اینهممممه استفاده از همه چیز دیگه قُلی قصاب هم که باشه این شکلی میشه! از طرفی آرام جوینده در این یک حرکت خیلی خلاقاااانه کتاب رو دست میگیره و بعد پرت میکنه رو تخت که خب این هم نمونه ای دیگر از تولید محتوای بی محتوای وی می باشد!

جن و انس که میگن آرام جوینده و سپهر حیدری هستن!!

شاید بعد از دیدن این ویدیو بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

قطعا شما هم متوجه این شدید که چهره آرام جوینده دیگه شبیه به انسان نیست و ایشون انگار بیشتر سعی داشته تا عروسکی طور باشه تا انسان! ناگفته نمونه که خب پیشرفت علم و استفاده از عمل های زیبایی قطعا برای زیباتر شدنه اما تا حدی و حدودی! نه اینکه شخصی هرررجاشو که گیر آورده چند باری برده باشه زیر تیغ و حالا هم احساس خوشگلی کنه!!

nody-اسم-دختر-سپهر-حیدری-1631100149

چهره+واقعی+همسر+سپهر+حیدری+_+آرام+جوینده

ازدواج رویایی سپهر حیدری با همسرش

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران بوده است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها