|

سولماز آقمقانی فقط یه باکت پوشیده دَم موجا چه سیس نازی میاد؛ خانم شیفته لالوی درخته!

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی از چهره های مشهوریه که کم کاره و اینبار با انشتار تصوری از خود با یه باکت جذاب حسابی فالووراشو محو خودش کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سولماز آقمقانی بازیگر خوشگل و باحال ایرانیه که شاید چنان با اسم و رسمش مشهور نباشه اما فیس و مدل چشماش کامل ذهنو میبره به قدیم ندیما اون زمان که سریال "سه در چهار" رو نشون میداد و تو این چند ساله هم شبکه آی فیلم یه پونصد باری پخشش کرده! سولماز آقمقانی تو این کار نقش دختر کوچیکه آقا رحمان و طلا خانوم رو داشت و حالا سولماز آقمقانی رو یک بانوی پخته و سن و سال دار می بینیم!

چرا که این سریال تو دهه هشتاد ساخه شد و و خب خانوم خانوما اون موقع خیلی کوچول موچول بودن و حالا سولماز بانو هم افزایش وزن پیدا کرده و هم از اون حالت دخترونش دراومده! البته که ناگفته نمونه برخی از خانوما هستن که عینهو قالی کرمونن و کلا هرچی سنشون بره بالاتر پیر بشو نیستن و خوشگلترم میشن که میشه گفت سولماز آقمقانی یکی از همون خانوماست.

سولماز آقمقانی جلو دوربین فیلمبرداری به شدت کمرنگ شده اما در عوض خانوم بازیگر رو جلو دوربین اینستاگرام زیاد می بینیم که نشون میده سولماز بانو به شدت علاقمند به عکس بازی هستند و اصلا هم این مدلی نیست مه همانند مثلا مریم مومن حتما بره آتلیه و یا با فیلترای اینستایی عکس بگیره، بلکه هر کجا که احساس کنه قشنگه گوشیو در میاره و سلفی جذابشو ثبت میکنه. 

solmaz

سولماز آقمقانی تو سریال سادستا ولی اینستارو با عکسای خاصش دوغبضه کرده!

سولماز آقمقانی همانند بسیاری از همکارانش و خانوم ها علاقه زیادی به عکس انداختن از خودش داره اما خب خوبیش به اینه که خانوم بازیگر درگیر فیلتر های اینستایی نیست و یا تصاویر رو حتمااا با لباس خاص و حرفه ای نمیگیره و پیجش دقیقا مثل کاربران معمولی میره جلو و علاقه ای به دیده شدن از طریق حاشیه سازی نداره!

در ادامه چند عکس از سولماز خانوم مشاهده می کنید که فیگور هایی جالب و عجیب دارن و مشخصه خیلی هم علاقمند به لای درخت و برگ بودن داره و خانوما هم در نظرات دلشون برای پوست خانوم بازیگر قنج رفت!

Untitled (3)

سولماز آقمقانی با مرواریدای تو چشمش از شاخای سینماست!

جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفداره و وجود داره و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمای رنگیشون سودای ستاره شدن رو در سر دارن.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسه و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده میشن و حسی خاص روی اونها می گذاره. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهرشون بیشتر جولون میدن حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشن. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندانه حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

Untitled (2)

البته که این موارد برای این نبود که سولماز آقمقانی رو تخریب کنیم اما شاید نصف جذب این بازیگر برای چشمانی باشد که خدادادی دارد و واقعا زیباست. خیلی از کاربران همیشه در صحنه به ژل لب خانوم بازیگر اشاره کردن که خب در تصویری که مشاهده کردید انگاری نقطه قوت عکس هم بود و نظر رو به خودش جلب میکرد!

w

سولماز آقمقانی اینجوری نشون داد خوشگلیش سررره!

سولماز آقمقانی در کنار خوشگلاسیون و تغییراتی که در زیر و بم چهره اش به وجود آورده، ثابت کرده هیچی برای اینکه بخواد از امثال الناز شاکردوست جلو بزنه نداره. البته که بعضی اوقات واسه رو کم کنی، خانوم خانوما کنار افراد دیگه از خودش عکس منتشر میکنه تا بتونه یه جورایی دلیل و برهان بیاره واسه اینکه از بقیه خیلی سَرتر تشریف داره!

البته که سولماز خانوم بعضی اوقات یه عکسایی میذاره که انگاری یه تیکه هایی از فیسش رو مثل چشماش هم پروتز کرده و واسه همین خیلی به چشم میاد!

jj

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

y

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها