|

یکتا ناصر کنار شوهر جان چه نمکی رُخ میاد جلو دوربین؛ چشمای شهلاش از نجلام نجلا تره

Yekta Naser Paparazzi

یکتا ناصر بازیگر زیبارو و دوست داشتنی ماست که این روزها اگرچه کمرنگ شده اما همچنان با رخ هالیوودی اش روی هرچه سلبریتیه کم کرده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر جذاب و محبوب سینماست که بعد از سریال کمدی "نیسان آبی" تا به حال نسبتا حضورش در صنعت فیلم و سریال کم رنگ شده که شاید دلیلش اینه که آقای همسر و کارگردان منوچهر هادی در حال حاضر فیلم و سریالی در دست ساخت نداره. به هر حال گاه و بی راه کم رنگ شدن بعضی از بازیگر ها و بعد بازگشت دوباره اون ها خیلی موضوع عجیب و دور از انتظاری نیست در رابطه با یکتا ناصر هم دقیقا همین موضوع صادقه، به خصوص که مدت هاست خانوم خانوما به جز فیلم و سریال های آقای همسر در هیچ کار دیگه ای حضور پیدا نمی کنند.

حالا این که چرا یکتا خانوم ناصر دوست نداره با کارگردان های دیگه کار کنه یه بحثه این که چرا از وقتی ازدواج کرده تو تک به تک ساخته های منوچهر هادی حضور داره هم یه بحث دیگه است. خیلی ها معتقدند خوب چی از این بهتر که خیلی راحت و بی دردسر خانوم خانوما یه نقش خوب و درست درمون بهش پیشنهاد میشه اما خود یکتا ناصر این طور اذعان کرده که علت حضورش در ساخته های منوچهر هادی حرفه ای بودن ایشونه نه رابطه زناشوییشون. حالا علت هر چی که هست یکتا ناصر و منوچهر هادی رو میشه از جمله زوج های جذاب و دوست داشتنی و البته کم حاشیه سینما دونست که این روز ها خیلی هم طرفدار دارند.

یکتا ناصریکتا ناصر

یکتا ناصر و عکس های خودمونیش که دل آدم و آب میکنه

برخلاف بسیاری از سلبریتی ها و هنرمند ها که عادت دارند مدام عکس های حرفه ای و درجه یک از خودشون منتشر کنند و صفحه شخصیشون شده مثل یک مجله مد و یا برخلاف عده ای که راه و بی راه با پست و استوری های مختلف پز زندگی لوکس و شیکشون رو میدن، یکتا ناصر فضایی کاملا خودمونی و دوست داشتنی در صفحه اینستاگرامش ایجاد کرده که هم بخشی از زندگی شخصی و خانوادگیش رو با طرفدار هاش به اشتراک میگذاره و هم فعالیت های هنری و کاریش رو. یکتا ناصر در فضای مجازی به قدری بی شیله پیله است که گاهی دیگه صدای طرفدار هاش در میاد که چرا انقدر الکی پلکی عکس گرفتی و منتشر کردی با این حال همچنان دنبال کردن صفحه شخصی خانوم بازیگر برای طرفدار های ایشون خیییلی جذابه.

یکتا ناصریکتا ناصر

یکتا ناصر و شباهتش به ملکه زیبایی که همه رو کف بر کرده

مدت هاست که بحث شباهت و زیبایی خانوم یکتا ناصر به هنرپیشه معروف و مطرح هالیوودی سوفیا لورن  مطرحه و به نظر خیلی ها این دو بازیگر رسما همزاد هم هستند. حتا یک بار، یکتا ناصر زیبا در سالن میکاپ آرتیست معروف مریم رهنما حضور پیدا کرد و خانوم آرایشگر چنان آرایش سوفیا لورنی ای رو صورت یکتا ناصر پیاده کرد که دیگه هر چی شک و شبه درباره شباهت این دو بانو زیباروی بود نیست و نابود شد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر و آرایش های خفنش که اگه بخواد رو همه رو کم می کنه

این روز ها خیلی از سلبریتی ها و خانوم های بازیگر هستند که حتا بدون آرایش و میکاپ کامل یه استوری هم از خودشون منتشر نمی کنند چه برسه به این که با آرایش های سبک در جوامع حضور پیدا کنند. بعضی از این سلبریتی های نازنین مثل لیندا کیانی یا الهام حمیدی کلا پایه ثابته سالن زیبایی خانوم رهنما هستند اما ظاهرا یکتا ناصر چندان علاقه ای به همچین رخ اومدنایی نداره با این حال همون طور که قبل تر هم یه اشاره ریز کردیم یکتا خانوم چند باری به این سالن معروف سر زده تا هم از قافله عقب نمونه هم این که زیبایی خودش رو حسابی به رخ بکشه، زیبایی ای که به گفته خود یکتا ناصر و طرفدار هاش، یک زیبایی طبیعی و خدادادی است.

یکتا ناصریکتا ناصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی