|

اکرم محمدی با گیس های افشونِ دورش روی هر چی سِلبه کم کرده؛ مرواریدِ مامی چه ژذااابیه

Akram Mohamadi Paparazzi

اکرم محمدی از جمله بازیگر هیا دوست داشتنی ایست که این روزها خیلی کم دیده میشه اما روز به روز مثل قالی کرمون جذاب تر و خفن تر میشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- در دنیای سینما و تلویزیون بعضی از بازیگر ها هستند که هر چقدر هم حضورشون کم رنگ بشه و هیچ فیلم و سریالی بازی نکنند باز هم همچنان برای مخاطبین دوست داشتنی هستند و تک تک افراد با اون ها خاطره دارند، یکی از این هنرمند های دوست داشتنی خانوم اکرم محمدی است که مدت هاست حضور قابل توجهی در سینما و تلویزیون نداره و آخرین پرونده کاری ایشون هم به سریال محبوب و پر طرفدار "زخم کاری" ختم میشه که البته نقش خیلی کوتاهی رو به عنوان همسر ریزآبادی ایفا کردند.

از این ها که بگذریم اکرم خانوم محمدی از جمله سلبریتی ها و بازیگر هایی است که فوق العاده کم حاشیه است و ظاهرا علاقه چندانی به ایجاد سر و صدا های بی جهت یا دردسر ساز نداره و به قولی ترجیح میده آسه بره و آسه بیاد اما با همه این اوصاف اکرم محمدی با حضور در سالن میکاپ آرتیست معروف مریم رهنما نشون داد که به قول قدیمی ها هر چی دوده از کنده بلند میشه و اکرم خانوم هم اگه بخواد می تونه صدتای بازیگر های این دوهر زمونه خوشگلاسیون کنه و رخ بیاد. در ادامه دو نمونه از میکاپ های اکرم محمدی رو میبینیم که رسما کف همه رو بریده. البته نمیشه قدرت بوتاکس و عمل های زیبایی رو هم در این همه جذابیت نادیده گرفت.

اکرم محمدیاکرم محمدی

اکرم محمدی و تیپای جینگیله مستونش

با توجه به این که سالهاست خانوم اکرم محمدی در صنعت فیلم سازی کشور ما حضور داره میشه حدس زد که خانوم بازیگر خیلی کم سن و سال نیستن و همچین پایی به سن گذاشتن اما خب با کمک جادوی آرایش و البته همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم، عمل های زیبایی که این روزها ظاهرا جزو تفریحات سلبریتی ها به حساب میاد خانوم خیلی خوب مونده و کلی خودش رو جوون نگه داشته. اما نکته ای که هست اینه که ظاهرا اکرم محمدی کلا روحیه جوون پسندی داره و همین هم باعث میشه که ایشون کمتر از سنشون به نظر بیان و البته این موضوع در تیپ و استایل های رنگارنگ خانوم به وضوح مشخصه.

اکرم محمدیاکرم محمدی

اکرم محمدی و دخی جانش که میخواد پا بذاره جا چای مادر

خانوم اکرم محمدی یه دختر جذاب و داف به اسم مروارید جعفری داره که خانوم خانوما هم کم و بیش در عرصه بازیگری مثل مادر جانش فعالیت می کنه  البته نسبت به اکرم محمدی مروارید خانوم فعالیت نسبتا خو بی در اینستاگرام داره و هرازگاهی از خودش و کارهایی که انجام میده عکس منتشر می کنه، اونم عکس های خفن و درجه یکی که حسابی قابل توجهن.

اکرم محمدیاکرم محمدیاکرم محمدی

اکرم محمدی و بیوگرافیش که احتمالا نمیدونستید

اکرم خانوم محمدی متولد مرداد ماه سال 1337 است و تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بعد هم وارد کلاس های بازیگری و نهایتا عرصه تئاتر شده که همین موضوع هم راه خانوم رو برای شهرت و موفقیت بیشتر در بازیگری باز کرد. سینمایی بی نظیر و به یادماندنی مادر اولین کاری بود که باعث شد اکرم محمدی حسابی بدرخشه و توانایی هاش به چشم مخاطبین بیاد، بعد از اون هم سریال پدرسالار برای اکرم خانوم حکم تیر آخر شهرت و محبوبیت بود و با زهره پدرسالار باعث شد که خانوم بازیگر برای همیشه در قلب مخاطبین جا بگیره.

خانوم اکرم محمدی با هنرمند محبوب مجید جعفری ازدواج کرد و ثمره این ازدواج هم مروارید جعفری است که پیش تر بهش اشاره کردیم اما متاسفانه زندگی این زوج دوامی نداشت و بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند.

اکرم محمدیاکرم محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی