|

نامزدایی که سرتا پا عملین و از هم متنفر؛ راپونزل گیس طلایی و کِن دنیای واقعی اینااان!

مروز میخواهیم شما را با عروسک باربی و کِن دنیای واقعی که با عمل جراحی به این جایگاه رسیده اند آشنا کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از افراد به دنبال ایده آل ترین شرایط هستند. هیچ چیزی این گونه اشخاص را راضی نمی کند و آن ها همیشه سعی دارند همه چیز را به صورت ۱۰۰ درصدی به دست بیاورند.از جمله آن ها می توان به کسانی اشاره نمود که عمل های زیبایی فراوانی بر روی بدن خود انجام می دهند. این روزها انجام عمل های جراحی مختلف مانند بینی، گونه و زیبایی، برای خانم ها به امری عادی بدل گشته. اما کارهای زیبایی و جراحی ها تنها به بانوان اختصاص ندارد بلکه برخی از آقایون نیز در این حیطه فعالیت دارند امروز میخواهیم شما را  با عروسک باربی و کِن دنیای واقعی که با عمل جراحی به این جایگاه رسیده اند آشنا کنیم.

*جاستین جدلیکا

مردی 46 ساله به نام جاستین جدلیکا با انجام بیش از ۱۹۰ عمل زیبایی بر روی بدنش، سعی داشته خودش را شبیه به عروسک کِن (نسخه مرد باربی) کند.جاستین همواره از ظاهرش ناراضی بوده است. به خاطر سن پایین، او نمی توانسته در کودکی جراحی هایش را انجام دهد و تنها با اجازه والدینش چنین چیزی امکان داشته است.والدین او چندان با جاستین برای انجام اعمال زیبایی همراهی نمی کردند،جاستین جدلیکا اظهار داشت “هنگامی که ۱۴ ساله بودم، شروع به کشیدن تصویر دلخواه و رویایی خود کردم. پیشانی صاف، بینی کوچک و چشمان آبی در نقاشی من دیده می شد.” بنابراین جاستین جدلیکا تا بزرگسالی صبر کرد.تنها ۴ روز پس از تولد ۱۸ سالگی، اولین عمل زیباییش را انجام داد آن هم عمل بینی بود همینطور به جراحی های متعدد خود ادامه تا به این نتیجه رسید که ظاهر ایده آل و رویایی آن، همان عروسک کِن است.در مصاحبه ای گفت: “من هر جایی از بدنم که امکانش بود را جراجی کردم و از سر تا نوک پاهایم را به سلیقه خود درآوردم، اما همچنان می خواهم کارهای بیشتری انجام دهم. من قصد دارم که بی نقص ترین مرد دنیا از نظر ظاهری که همان کِن است، تبدیل شوم.

جاستین جدلیکا

جاستین جدلیکا

جاستین جدلیکا

_Justin-Jedlica

Justin-Jedlica

Justin-Jedlica

Justin-Jedlica

Justin-Jedlica

Justin-Jedlica

*والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا زاده۲۳ اوت ۱۹۸۵ ‏یعنی ۳۷ ساله است این دختر یک عروسک زنده دیگر است که با عمل های متعدد جراحی خود را اینگونه کرده است. این دختر روسی با استفاده از اعمال جراحی مختلف خود را به یک عروسک تبدیل کرد. والریا لوکیانوا حالا طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیای مجازی دارد و علاوه بر شباهت صورتش اندامش را هم به عروسک ها تبدیل کرده است.او حتی از طریق عمل جراحی کمرش را بیش از حد باریک کرده است درست مثل عروسکهایی که پشت ویترین مغازه ها میبینیم. موهای بلند ، کمر باریک ، مهم ترین خصیصه شبیه سازی او به عروسکهاست. او در صفحه فیس بوکش چندین عکس بدون آرایش هم گذاشته است . او به قدری به عروسکها شبیه است که واقعا در بعضی تصاویر مشخص نیست او یک انسان است.

باربی و کن

والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا

والریا لوکیانووا

رابطه این عروسک های واقعی؟

این دو شخصیت فانتزی که به لطف جراحی های متعدد و تکنیک‌های آرایشی توسط یک زن و مرد در دنیای واقعی متولد شده اند برای اولین بار از نزدیک در نیویورک با یکدیگر ملاقات کردند، اما بر خلاف اکثر انیمیشن های تهیه شده از این دو شخصیت عشق در یک نگاه صورت نگرفت.گفته میشود باربی دنیای حقیقی خیلی از کن خوشش نیامده است و معتقد است او لبهایش را بیش از اندازه برجسته کرده است.این دو سابقا در دنیای مجازی انتقاداتی نسبت به چهره هم داشته اند. بنابر گزارشات این دو از یکدیگر متنفر هستند. و وجه مشترکشان این است که برای زیباتر شدن هرکاری انجام میدهند و از کودکی به آنها آموخته اند که عروسکها زیباترین موجودات هستند.

باربی و کن

باربی و کن

باربی و کن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی