|

سمانه پاکدل با رُژ قرمزش چه آتیشی شددده؛ خانوم هادی جانو سِفت چسبیده در نَره!

Samaneh Pakdel Paparazzi

سمانه پاکدل بازیگر خوش سیما سینما و تلویزیون است که به همراه همسر جانش عکس های دلبر میگذاره و خانوم روز به روز جذاب تر و خن تر میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمانه پاکدل از بازیگر های محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیون است که خیلی آسته آسته و بی سر و صدای اضافی داره حرفه بازیگری خودش رو دنبال می کنه و دنبال حاشیه هم نیست. سمانه پاکدل که همسر کمدین محبوب هادی کاظمی است این طور که به نظر میرسه ازدواج رسما بهش ساخته و خانوم از این رو به اون رو شده، البته نه امثال بهاره رهنما که بعد هر بار ازدواج کردن رسما به یه آدم دیگه تبدیل میشن بلکه از نوع خوب و جذابش که حسابی به دل مخاطبین میشنه.

همون طور که گفتیم سمانه پاکدل همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم جزو چهره های بسیار زیبای سینما و تلویزیون به حساب میاد اما بعد از ازدواج با هادی کاظمی سمانه خانوم از پیش هم زیبا تر شده که حالا می تونه دو تا دلیل داشته باشه یک حال خوب سمانه پاکدل در کنار همسر جذاب و دوست داشتنیش که امیدواریم پایدار و همیشگی باشه و دو تغییرات ریز و جزئی ای که برای زیبایی در چهره اش ایجاد کرده مثل چند سی سی تزریق ژل و این جور چیزا، البته که سمانه خانوم خوب میدونه چطور باید ازا ین علم استفاده کنه که چهره طبیعی و نچرال خودش بهم نخوره و فقط جذابیتش بیشتر بشه. در ادامه تصاویر سوپر جذاب خانوم خانوما رو با هم می بینیم که حسابی آدم دلش براش ضعف میره.

سمانه پاکدلسمانه پاکدل

سمانه پاکدل و خانوم آرایشگری که خودش یه پا مدله

به گزارش شایانیوز، در ارتباط با روز به روز زیبا تر شدن خانوم سمانه پاکدل باید یه موضوع دیگه رو هم اضافه کنیم اون هم آرایشگر جذاب و خوش سلیقه ایشونه که وقتی سمانه پاکدل یه عکس از این خانوم هنرمند منتشر کرد قشنگ مثل توپ صدا کرد که چقدر این خانوم جذااابه. خب طبیعتا چنین آرایشگر خوش سلیقه ای خوب هم می دونه که چه تغییراتی روی چه کسی اعمال کنه باعث زیبا تر دیده شدنش میشه.

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل و شایعه بارداریش که تو زرد از آب در اومد

متاسفانه یا خوشبختانه در دنیای سلبریتی ها و هنرمند ها همیشه هستند افرادی که سعی می کنند با ایجاد حاشیه و صحنه سازی اسم خودشون رو بندازن سر زبون ها معروف تر بشند، اما از طرف دیگه بعضی وقتا هم این حاشیه ها هستند که میرن سر وقت سلبریتی ها و اون ها رو خت می کنن. سمانه پاکدل و هادی کاظمی هم جزو دسته دوم هستند که یه مدتی شایعه بارداری سمانه خانوم حسابی نقل محافل بود اما بعد از مدت کوتاهی کاشف به عمل اومد که فرم لباس خانوم بازیگر بوده که باعث درشت نشون دادن شکمش شده بوده و خبری از عضو سوم در این خانواده دوست داشتنی نیست.

سمانه پاکدل و عشقولانه هاش که دامن میزنه به شایعات

این زوج جذاب و دوست داشتنی به قدری در کنار هم زیبا هستند و به هم میان که همه طرفدار های این خانوم و آقا چهار چشمی منتظرند که هادی کاظمی یا سمانه پاکدل یه عکس جذاب از دو نفره هاشون منتشر کنن، که نسبتا باید بگیم خانوم و آقا تو این موضوع همچین کم هم نمیگذارند و هر از چند گاهی چنان عکس های توپی از عاشقانه های خودشون منتشر می کنند که نگو و نپرس. از طرفی یک دیگه از دلایلی که باعث میشه طرفدار های خانوم پاکدل و آقای کاظمی اینقدر بی صبرانه منتظر یه نی نی خوشگل موشگل باشن همین عکس های دو نفره دلبرونه است که حال خوب و زندگی پر نشاط این زوج رو نشون میده.

سمانه پاکدلسمانه پاکدلسمانه پاکدل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی