|

وقتی زنِ شهاب حسینی با اییین تریپ و مغز اروپاییش آقاشو مُخید؛ فیگور دهن باز چی میگه!

sanaz arjmand shayanews

ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی می باشد که حرفش عکاسیه اما یجور متفاوت که مثل خودش خاصه و تونسته با این ظواهرو عکاسی آقای بازیگرو مال خودش کنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه چیزی که حسابی روال شده ازدواج و طلاقه که خانوما و آقایون بازیگر حسابی شلوغش کردن و پشت بند هم سر و صدایی از طلاق و یا تاهل دوباره چهره ای شنیده میشه. یکی از این چهره ها شهاب حسینی هستش که تازگیا از همسر دومش رونمایی کرد و علنن خانوم خانومای خوشگلشو رو نموند، البته با کمی تغییر. گرچه شهاب حسینی اولین بازیگر نیست و بازیگران آقای بسیاری هستند که در ازدواج دومشون این چنین متفاوت عمل می کنن! حالا شاید براتون سوال شده باشه چی فرق کرده؟ شهاب حسینی در ازدواج دومش با بانویی به نام ساناز ارجمند ازدواج کرد که فاصله سنی بسیار زیادی دارند و این است افتخار جدید آقایون بازیگر!!

520

نگاه عجیب و مدل عکاسیه عجیب ساناز ارجمند که انگاری اروتیکه!

شاید براتون عجیب به نظر بیاد و بگین وااا به شهاب حسینی از این کارا نمیاد اما باید خاطرنشان کرد که ابتدا باید توجه کنیم زندگی شخصیه هرکس تنها به خودش مربوطه، البته در صورتی که ضرری بعه دیگرانت نرسونه! دوم اینکه همسر قبلیه شهاب حسینی یعنی خانوم پریچهر قنبری هم ظاهری جینگول مستون داشتند و این طور نبوده که مثلا شهاب حسینی ابتدا بانویی همانند الهام چرخنده رو انتخاب کرده باشه و حالا رفته باشه سراغ یه ژیگولش!!

اما از این موضوعات که در بیایم و برسیم به خود ساناز ارجمند باید بگیم که ایشون تو کار عکاسی هستند و اصلا به همین دلیل هم با شهاب خان آشنا شدند. اما جالبیه کار ساناز بانو نوع نگاهش در عکاسیه که تصاویر عجیب و باحالی رو میگیره و منتشر میکنه و صرفا به دنبال خانومای خوشگل با اندام های ایکس و ایگرگ نیست برای جلب توجه! در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده می کنید.

shahabsanaz

وقتی خانوم اول و دوم شهاب حسینی یه سر و گردن از بقیه جلوترن!

ساناز ارجمند برخلاف اونچه که من و شما فرض میکنیم به شدت آروم و سادست و با توجه به اینکه سن و سال زیادی نداره و همسر شهااااب حسینی هم شده، چندان از این فرصت استفاده نکرده و برای مثلا افزایش فالوورش هیچ اقدامی نداشت!

شاید بگین مثلا قرار بوده چیکار کنه؟ خب بهتره یه نگاهی به پیج ستاره معصومی همسر مهدی قائدی و یا مینا مختاری همسر بهرام رادان و شاید هم آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ... بی اندازید اونوقت به راحتی متوجه موضوع گفته شده خواهید شد که این بانوان از کنار همسرای خوشتیپ و مشهورشون چجوری اینستاگرام خود را از یه پیج معمولی به یه شاخ مجازی تبدیل کردن و حتی درآمد هم دارن!!

قطعا شهاب حسینی رو میتونیم یکی از سوپر استار های ایران بدونیم و خب با این وجود وقتی همسرشون اینچنین هستند میشه گفت عقده دیده شدن رو ندارند و ترجیحشون بر عادی بودنه!

راستی ناگفته نمونه که پریچهر قنبری همسر اول شهاب خان هم اینچنین بود و از حواشی و جنجالات خودش رو دور نگه میداشت!

رونمایی+شهاب+حسینی+از+زن+دومش+با+۱۷+سال+اختلاف+سنی!+++عکس

ساناز بانو با افکار و ظاهر اروپاییش دل شهابِ ایرانو برد!

ساناز ارجمند یه دختر دهه شصتیه که آخرا این دهه به دنیا اومده اما خب چهره ای بی بی فیس تر از اونچه که سن و سالش میگه داره. ساناز سعیدی همونطور که در تصاویرش مشخصه چندان اهل میکاپ نیست و ترجیحش بر اینه که نچرال و دخترونه بمونه.

اصلا یکی از دلایلی بی بی فیس بودن وی هم همینه که خانوم خانوما متفاوت از خیلی از زنان و دختران جامعه هستش و دستی بر آتش آرایش نداره!

unknown_122823653_351161919549627_7226884280228260516_n

داستان طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری

همین سال گذشته بود که در پیج های پریچهر قنبری و شهاب حسینی دیگه خبری از دنبال کردن همدیگه نبود و هر دو چهره طرف مقابل رو آنفالو کردند. حرف و حدیث ها شروع شد اما هیچگاه جدایی و طلاق از سوی خود شهاب و پریچهر تایید و یا تکذیب نشد.

از اون طرف پریچهر قنبری نیز استوری ای کنایه دار همراه با پسرش منتشر کرد و همین موضوعات باعث شد تا خبر طلاق او از شهاب حسینی مطرح و رسانه ای شود و این طور که مشخصه چند ماهی میشه که به طور رسما از هم جدا شدند چرا چون پریچهر قنبری نیز خارج از ایران و در امریکا زندگی میکند!

18010061628679774

15410060

اما ساناز ارجمند کیه و چجوری اومد تو باغ؟

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها