|

دختر علی دایی با یه لهجه کلی کیلی جذاب شده عزیز دل فالوورا؛ چه مامان سانسور لازمی!

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی می باشد که این روزا تو اینستاگرام حسابی داره میتازونه و با انتشار عکس و فیلمای جذاب از خودش جذب فالوور میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اصلا امکان نداره یک ایرانی باشید و علی دایی شهریار فوتبال رو نشناسید چرا که علی دایی یکی از چهره ها بسیار جذاب و دوست داشتنی و محبووووب میون شخصیتای با ابهت و معروفه که در اصل پرسپولیسیه ولی آبی و قرمز نداره همه عاشقشن! البته که هیچ چیزی در این موارد صد درصد نیست و قطعا علی دایی هم مخالفینی داره اما میشه گفت یک به 99 هستش این میزان!

اما علی دایی هماند همه یه زندگی خصوصی و شخصی داره که برای کاربر جذاب به نظر میاد در حدی که پیج اینستاگرام دنیز دختر اولش سال گذشته 5 هزار فالوور بود و حالا 300 هزار کاربر هستند که دنبال کننده خانوم خانوما می باشند! حالا چرا؟ چون دنیز بانو کلی عکسای خوشگل و اروپایی طور از خودش به اشتراک میذاره و رنگ و لعاب اونورآبی داره!

دنیز دایی که یه دختر کم حاشیه و دوست داشتنیه، تصاویر بسیاری و همچنین ویدیو از خودش میاره اما اینبار رفت سراغ حیوون خونگیش و سگ غول پیکرش رو نشون فالوورا داد! ناگفته نمونه میدونید که اصلا امکان نداره شما با کلاس و پولدار باشید و سگ نداشته باشین! اصلا کم کلاسیه!!

Untitled

دنیز دایی با پول ددی چه حالی به حولیه! جریان دختر چیه بش میگه همسر؟!

علی دایی و همسر اولش مریم سال هاست که از هم جدا شدند به گونه ای که خیلی ها حتی نمیدونن علی دایی دو ازدواج داشته چه برسه به اینکه دختری دیگر به نام دنیز داشته باشه و به همین دلیل هم دنیز کاملا با آداب و رسوم اروپایی جلو میره که کم کاری مادرش اصلا در این موضوع بی تاثیر نیست.

از این ها که بگذریم دنیز در شرایط مالی بسیار خوب و مرفهی به سر میبره و همونطور که گفتیم استوری های زیادی از خود همراه با دوستاش میزاره، اما این بار یکی از دوستاش رو که با هم به رستورانی لاکچری رفته بودند نشون داد و خانوم خانوما رو همسرش خطاب کرد! این موضوع با تعجب و نظرات مختلف کاربران همراه شد. در ادامه استوری های جدید دنیز رو مشاهده می کنید.

نشونه های اروپایی طور دنیز دایی با یه لهجه جذاب! کیلی کیلی دوست!

یه چند تا نکته خاص در رابطه با دنیز بانو وجود داره ! همونطور که گفتیم دنیز دایی اونور آب زندگی کرده و خارجی طور بزرگ شده و کلا از استایل بگیر تا حتی نوع صحبتش این مدلیه. دنیز دایی که همانند خارجیا اعتقادی به حجاب ایرانی نداره همیشه و همیشه با لباسا هایی کوتاه دیده میشه که احتمالا از این سبک استایل ها فقط تو مهمونی های ایران و در فضای بسته دیده بشه.

deniz_daei_1632576648

دنیز دایی که به تازگی 18 ساله شده همانند بانوان ایرانی خودش رو تو آرایش غرق نمیکنه و اغلب سعی داره تا با همون چهره نچرال خودش دیده بشه که خب این هم نمونه ای دیگر از تربیت خار جی طوره که بیشتر با فیس ساده خودشون دیده میشن.

اما مورد سوم اینکه دنیز دایی اونقدری با ایران غریبه که حتی به درستی نمیتونه فارس صحبت کنه و هم لهجه داره و به سختی حرف میزنه و هم نوشتاری نمیتونه ایرونی تایپ کنه و مدتی پیش هم به این موضوع اشاره کرد که چقدر سخته ایرانی نوشتن و انگلیسی راحته که خب این حرفش با انتقاد کاربران کمی همراه شد.

مامانه دنیز چه عکس یجوریی از دُخیش گذاشت اینستا!

خب ما اینهمه گفتیم دنیز بانو هی عکس میزاره و خوشگله و از این حرفا. در اینجا باید گفت دنیز دایی مادری داره جذاب و پروتزی در حدی که انگاری خواهر دنیزه نه مادرش! خانوم خانوما که همسر اول علی دایی بوده عاشقانه دخترشو دوست داره و گاهی عکس و فیلمایی ازش به اشتراک میذاره با کلی قربون صدقه!

 اما نکته اینجاست که خب همه تو پیجشون عکسای خوشگلشون رو میذارن اما دیدین مامانا یهو میان و از بچها یه عکسایی میذارن و بدون توجه به کیفیت و زیبایی عکس کار خودشونو میکنن! خب در ادامه نمونه ای از آن را در پیج مامان خانوم مشاهده می کنید که چهره ای از دنیز رو کرد که زمین تا آسمون با عکسای خود دنیز تو پیجش فرق داره.

unknown_299378489_171544818717162_2849962315938344975_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • M ارسالی در

    این دختر علی دایی چرا قدش کوتاه است..بیچاره کفشاش یه پله میخواد تا ازش بیاد پایین... انشالله خدا قدشو بلندترکنه...ولی خدا وکیلی اگر این باش پولدارنبودالعان شاید یکی ازبچهای کار بود...چرا اینقدر سرمایشونو به نمایش میگذارند...خداوند همانگونه که میدهد......گرفتن برایش آسان است...

  • میتو ارسالی در

    دوووودبردایی باشرف

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها