|

تولد بازی و خوشگذرونی علیرضا بیرانوند تو استخر روباز؛ بارانا خانم چه حرکت نافرمی میره!

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند این روزا حسابی جنجالی شده اما موضوعی که مشخصه اینه که لکرم بانو همسرش تاثیر بسیار زیادی در این حواشی داشته و داره!

لینک کوتاه کپی شد
11

شایانیوز- خب دیگه جام جهانیم که رو به پایانه و خیلی از تیما برگشتن به خونه هاشون. یکی از اونها خودمونیم که تو همون مرحله اول گروهی حذف شدیم و تیممون برگشتن ایران. علیرضا بیرانوند رو قطع به یقین می شناسید چرا که این دومین جام جهانی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان کشورمون بود که خب تو همون بازی اولم ترکید!! شاید بگین لفظ ترکید درست نیست اما دماغی که به اون شدت ضربه ببینه و خونریزی کنه و دچار مصدومیت شدید بشه اسمش همون ترکیدنه که این گُلر مشهور مارو حسابی حاشیه دار کرد. البته که علیرضا بیرانوند بیخیال نشد و از اونجایی که تیم پزشکی تصمیم رو به خودش سپرده بودن برای بازی با آمریکا باز وایساد دروازه!

اما از فوتبال و جنجالاتش که دربیایم و برسیم به خود علیرضا بیرانوند و زندگی شخصیش، باید بگیم که آقای گلره ما به مانند خیلی از چهره های مشهور همسر و فرزندانش رو هم قاطی بازی کرده و حالا با انتشار تصاویر از خونوادش و حتی ساخت ویدیو با همسرش حسابی داره بولد میشه. میدونید که در بیشتر جنجالات تنها پای یک مرد به میان و نیست و همیشه خانومی و یا خانومهایی هستند که به موارد مربوط به اون آقا پیاز داغ میدن! مثلا همین علیرضای خودمون ظاهر و زندگی خودش شاید چندان فالوور جذب نکنه اما انتشار فیلم و عکس در کنار همسرش با ظاهری اروپایی قطعا فالوور هاشو زیر و رو خواهد کرد!

از این ها که بگذریم به تازگی تصویری از علیرضا بیرانوند منتشر شده که تولدشه خانوم خانوماش اکرم بانو کلی براش سنگ تموم گذاشته بود.

Untitled

بارانا خانوم بیرانوند چه رقص اروپایی یاد گرفته!

جدا از این ها خب گفتیم که تصاویر سبیاری از علیرضا بیرانوند و همسرش منتشر میشه و انگاری این روال کاملا عادی شده چرا که چهره های دیگری هم هتسند جدا از بایگران که کلی حاشیه دارن تو همین فوتبال خودمون همانند سپهر حیدری و یا مهدی قائدی و حسین ماهینی و علیرضا بیرانوند و .... که با استفاده از همسر و فرزندانشون کلی معروف تر شدن و حتی به درآمد بالتری رسیدن!

جالبه بدونید که آقای گلر محبوب و یا شاید هم منفوره ما یه دختذ داره و یه پسر! در این بین حتی بچهاشم با هم فرق دارن و بارانا خانوم دختر کوچولئوی بیرانوند پیجی با بیش از 100 هزار دنبال کننده داره و پسرش هیچی به هیچی!

حالا شاید سوال کنید مگه دخترش چیا میذاره؟ از اونجایی که دخترش چندان سن و سالی نداره، اغحتکماا صفحش به دست مادرش هستش و ایبشون عکس و فیلماشو منتاشر میکنن. حالا محتوا چیه؟ در اامه ویدیویی از برانا خانوم مشاهده می کنید که در حال رقصه و بسیاری از کاربران شدیدا به این ویدیو خُرده گرفتن که این چجوری رقصیه یاد بچه دادین؟!

خوشگذرررونی علیرضا بیرانوند با خانوم بچها تو استخر روباز!

البته که باید گفت در اصل به کسی ربطی نداره کی چجوری زندگی میکنه چرا که علرضا بیرانوند هم به مانند همه مردم عادی ممکنه سایقه و افکار متفاوتی داشته باهش و قرار نیست بیاد از کسی اجازه بگیره اما خب چون چهره ای مشهوره به مانند بقیه آدم معروفا زندگیش میره زیر ذره بین با کلی قربون صدفقه و انتقاد!

حاا یه عکس دیگه از این خونواده ببینیم که تو استخر رو باز حسابی در حال خوشگذرونی هتسند و تصاویر رو هم به راحتی منتشر کرده اند!

unknown_282330655_1170700177024940_2113144656666239000_n

ناگفته نمونه همسر بیرانوند به جز حجابش که شل شد و آب رفت با درآمد بالای این بازیکن چهره اش را هم به قولی کوبید و از نو ساخت. در ادامه تصاویر قبل عمل و بعد از عمل همسر وی را مشاهده می کنید.

d

r

علیرضا+بیرانوند

بیوگرافی جالب علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 است او در خرم آباد به دنیا آمد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

Untitled

ماجرای ازدواج

همسر علیرضا بیرانوند دختر عموشه که خیلیم سخت تونسته باهاش ازدواج کند. بیرانوند درباره ازدواجش میگه: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر اومده شب ها به خونه عموش می رفت که اونجا رفته رفته به دختر عموش علاقمند شده و زمانی که به سن 18 سالگی رسید از پدر و مادرش خواست که به خواستگاری دختر عموش برن و ایشون رو خواستگاری کنند اما عموش پاسخ منفی داد!

بیرانوند میگه البته که حق داشتند چون ما از نظر مالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عموم نمیتونست دخترش رو به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بده اما در نهایت وقتی قراردادم 80 میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند البته همسرم هم به من علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتونست مقاومتی کند.

unknown_287075309_188044790242362_6754279228154725843_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها