|

وقتی شبنم قلی خانی فِلفور تو استایلش همچی باز شده؛ گیسای بافیده و هتل شاهانه چی میگه!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی از بازیگرای مشهوریه که این روزا حسابی با عکسای ژیگولش داره میتازونه و خیلی ریز و مجلسی از سحر خانوم قریشی میزنه جلو!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شبنم قلی خانی از بازیگرای جذاب و محبوبیه که خب هزار ساله تو عرصه سینما و تلویزیون ایفای نقش میکنه و فعاله. شبنم قلی خانی رو میشه از چهره های قدیمی تو بازیگری دونست چرا که وقتی خانوم خانوما نقش مریم مقدس رو ایفا کرد ما دهه هفتادیا یا اصلا نبودیم و یا خیلی بچه بودیم! شبنم قلی خانی شاید چندان اسم و رسم غلیظی نداشه باشه و همانند خانوم قریشی تو هر فیلمی دیده نشه، اما بازیگری با استعداد و تواناست که با تلاش خودش به این مرحله رسیده به مانند باز هم خانوم قریشی با حواشی و ارتباط با عوامل!

شبنم قلی خانی رو همه ما یه بانوی ساده و بی آلایش می دونیم که تا به حال ازش جنجال خاصی دیده و یا شنیده نشده اما جالبه در این چند سال اخیر که بازار عکس و فیلمای جینگول مستون خیلی داغه و بازیگرا باهاش حسابی اومدن رو بورس، شبنم خانوم هم از قافله عقب نمونده و تصاویر جذابی از خودش که دیگه سادگی ندارن منتشر میکنه. البته که قرار نیست آدما تغییر نکنن و تو ده سال پیششون بمونن اما خب انگاری برخی از کاربران این تفاوت رو حتی اگه به مقدار کم باشه میپذیرن!

شبنم+قلی+خانی

وقتی شبنم قلی خانی شبنم موند و سحر قریشی نشد! 

نکته دیگه اینکه گاهی برخی از همین کاربران عزیز که دست به ذره بین هستند تا از بازیگری چیزی دربیارن خودشون نسبت به دو سال پیششون شاید کلی فوکول تر شدنا ولی تا اسم یه چهره مشهور میاد وسط دستشون میره رو کامنت و الفاظ و نه چندان جالب!

ناگفته نمونه یکسری هستند به مانند باااااز هم سحر قریشی که با بازی در تنها یک سریال خودشونو گم میکنن و حتی طلاق و طلاق بازی میکنن تا راااحت باشن تو این عرصه نه چندان سالم، و خب نتیجه رو هم می بینید که به مرور میشن پیجی با 12 میلیون فالوور و کلی دلار!! مثلا در ادامه نمونه ای از پستای ژیگول طور خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که با نظرات مثبتی همراهه و در کل شبنم قلی خانی رو میشه از بازیگرانی دونست که کمتر کامنت بدی براش میاد و تو پستاش دیده میشه!

Capture

شبنم قلی خانی تو هتل شاهانه چه بریز بپاشی میکنه!

همونطور که گفتیم شبنم خانوم قلی خانی تو این چند وقته تصاویری ازش منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی داره و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده! البته که کمتر بازیگری پیدا میشه تو این دوره زمونه که پولدار نباشه اما خب قدیمی ترا بیشترررر، مگه اینکه خلافش ثابت شه و خود شخص مالشو به فنا داده باشه!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

استرالیا گردی شبنم قلی خانی و میکاپای خیلی غلیظ!

البته که خانوم بازیگر ساده و جذاب ما سالها در استرالیا به سر میبرده و در اونجا مشغول در سخوندن بوده و بعد برای ادامه کارش به ایران میاد!

یکی از کارهایی که این روزها اغلب بازیگران خانوم دارن با انجامش فضای مجازی رو می ترکونن، تبلیغات پی در پی اونا در زمینه های مختلف است؛ از میکاپ و استایل گرفته تا اکسسوری که شبنم خانوم هم یکی از سلبریتی هایی است که تو این حوزه خیلی پرکاره و مدام از میکاپا و استایل های خاصش تبلیغ میکنه.

جالبه بدونین بعضی از میکاپ های شبنم قلی خانی به قدری خاص و عجیب غریبه که حسابی تو فضای مجازی دست به دست میچرخه و کلی هم نظرات متنوع درمورد ایشون داده می شود که البته بیشتر طرفدارنشون فکر میکنن از وقتی که شبنم خانوم از استرالیا برگشته حسابی خودشیفتگیشون زده بالا و میخواد از این طریق به شهرت بیشتری برسد.

shabnamgholikhani_1650908459_1

fun1013-1

عشق آتیشی و یهویی خانوم خانوما چی میگه!

شبنم قلی خانی از اون دسته بازیگرایی هستش که همیشه عاشق تحصیل و کسب مدارج عالی بود. شبنم خانوم لیسانس طراحی صحنه داره و تو مدتی که دانشگاه مشغول درس خوندن بود از طریق خواهرش با همسر خود آشنا شده و ناگهان عشقی جذاب بین اون ها شروع می شود که حاصل این عشق دختر خانم خوشگلی به اسم شاناست.

شانا خانوم بزرگ شد پسر شد؟!

خانومای بازیگر سینمای ما دیگه اونقدری از چهره های نچرال خود دور شدن و هر کدوم به نحوی زیر تیغ جراحی رفتن که حد و حساب نداره! شبنم قلی خانی از جمله هنرمندای تقریبا نچرال فیس در این عرصه می باشد. اما به تازگی شبنم خانوم تصویری همراه با دخترش منتشر کرد که صدای کاربران دراومد و ب این نظر بودن که این مادر و دختر اصلا شباهتی به ندارند!

yj

شبنم+قلی+خانی (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها