|

"آزاده زارعی" با ژستای خشن چه رخی میاد؛ خانوم شیفته خودشه بَدجوووور!

Azadeh Zareie shayanews

آزاده زارعی از جمله بازیگر ها کم کار و کم حاشیه است که اخیرا عکس هایی از سفرش منتشر کرده که با ژست های خفنش سوژه کاربر ها شده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آزاده زارعی از جمله بازیگر های کم کار اما قابل سینما و تلویزیون است که چند سالی میشه در پروژه قابل توجهی کار نکرده و انگاری از صنعت فیلم سازی به نوعی کناره گیری کرده، با این حال هنوز هم همه سریال آوای باران و سیندرلا رو خوب یادشونه و آزاده زارعی به قدری در این سریال خوش درخشید که اگر حضور خودش رو در دنیای سینما و تلویزیون کم نمی کرد بدون شک امروز رقیب سفت و سختی برای هنرمند های هم دوره ای خودش می شد.

آزاده زارعی این روز ها در اینستاگرام خود بیشتر از 500K دنبال کننده داره و اگرچه که جلوی دوربین حضور پیدا نمیکنه اما فعالیت بالا و قابل توجهی در صفحه شخصیش داره که همین موضوع هم باعث شده خانوم خانوما به نوعی هنوز خودش رو در اذهان عمومی زنده نگه داره و اجازه نده کسی فراموشش کنه. اخیرا هم مدتی میشه که آزاده خانوم زده تو کار گنگ بازی های آزاده صمدی طور و با استایل های عجیب و خفن و ژست های کَف برش حسابی مورد توجه کاربران واقع شده. رسما آزاده زارعی تریپی برداشته که قابل شناسایی با قبلش نیست اما دیگه ته و تو خاص بودن رو در آورده دیگه. در ادامه چند نمونه از این عکس های فاز بالایی خانوم خانوما رو با هم مشاهده می کنیم.

آزاده زارعیآزاده زارعی

آزاده زارعی چه رخی میاد اونم با یه تن آرایش

تیپ های گنگ و خفن خانوم رو دیدید؟ حالا جالبه بدونید که آزاده خانوم زارعی همیشه این طوری نیست و گاهی چنان فاز دافی طور بر میداره که زمین تا آسمون با اون آزاده زارعی قبلی فرق داره. حالا هدف از این عکس نشون دادن کامل میکاپه یا تو چشم کردن گوشی گرون قیمت، یا مثلا زیبایی های قرتی گونه اش رو دیگه خدا می داند و بس اما مشخصه که آزاده خانوم از این آدما نیست که به یه استایل بچسبه و ول نکنه و از تغییر و تنوع خوشش میاد حتا این مدلیش.

آزاده زارعی

به گزارش شایانیوز، از حق نگذریم تا به امروز هم آزاده زارعی خیلی خوب نشون داده که هم بلده چطور خوشگلاسیون کنه هم بلده چطور تیپ های خانومانه و شیک بزنه که با ورودش همه سر ها رو به طرف خودش برگردونه.

آزاده زارعیآزاده زارعی

آزاده زارعی از هر انگشتش هنر میچکه بازیگری که دیگه چیزی نیست

آزاده خانوم زارعی از جمله بازیگر هایی است که در زمینه هنر حرف واسه گفتن زیاد داره و قرار نیست که فقط از پروژه هایی که پشت دوربین یا جلو دوربین درشون فعالیت داشته صحبت کنه. یکی از جذاب ترین و قابل توجه ترین هنر آزاده زارعی که بسیار هم ارزشمنده هنر قلمه زنی است که ایشون از پدرش  یاد گرفته و تا به حال چنیدن و چند بار هم کارهای خودش رو در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به نمایش گذاشته.

آزاده زارعی

آزاده زارعی یه پا رونالدو بوده و ما خبر نداشتیم

این روز ها ورزش کردن بین خانوم ها و آقایون سلبریتی خیلی باب شده در حدی که دیگه انگار اگه یه بازیگری ورزش نکنه و فیلم و عکس از ورزش کردنش منتشر نکنه رسما از قافله عقبه واسه همین حتا شده در حد یه دنبل زدن هم که شده یه عکس رو منتشر میکنند؛ اما راجع به آزاده زارعی داستان خیلی فرق میکنه، آزاده خانوم ورزش نمی کنه که ورررررزززززش میکنه، یعنی اینکه از جون و دل برای تمرین کردنش مایه میگذاره و یه پا کریستین رونالدوییه واسه خودش با این تمرین کردن هاش و خب همین هم هست که خانوم خانوما هم خیلی خوش فرم و خوش هیکله و هم کارش تو زمین فوتسال خیلی خوبه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها