|

تریپ خلبانی زنِ سپهر حیدری چه سانتی مانتاله؛ جولافش بیاد بالاتر میشه یقه اسکی

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر شاخ و باربی سپهر حیدریه که به استایل و فیس مصنوعیش معروفه و اینبار هم تیپ باحال خانوم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه این روزا فقط بازیگرای خانوم و آقا نیستند که شهرت دارن و میتونن بتازونن، بلکه شما اگه فقط کمی تا قسمتی فیس ترند شده و امروزی داشته باشید و از استایل های نکته دار استفاده کنید میتونید پیج اینستاگرامیتون رو ببرید بالا اونوقته که هم مهشور شدید و هم کلی پول میزنید به جیب!! میدونین که خیلی از بلاگرا همینجورین!! اما اگه در این بین همسرشون چهره ای معروف باشه که دیگه ده هیچ جلو ترین. مثلا نمونه بارزش سپهر حیدری و همسرش آرام بانو که خانوم خانوما با استفاده شهرت سپهر حیدری جلوه گری کرد و حالا خودش واسه خودش شده یه پا چهره مشهور! سپهر حیدری هم اگه نباشه باز آرام جونیده میتونه به راحتی کار رو ادامه بده.

حالا چرا یکراست رفتیم سر اصل مطلب، چون میون قشر مختلف سلبریتی ها این فوتبالیست ها هستند که شونه به شونه بازیگرا دارن پیش میرن و هر روز حاشیه ای جدید از یکیشون می شنویم و می بینیم! اصلا فوتبالیست پیشکسوت مثل حیدری و نیکبخت هم تنها در این کار نیستند و بازیکنانی که در حال حاضر بازی میکنن مثل ماهینی و یا قائدی و بیرانوند و ... نیز چنین می باشند با استفاده از تصاویر نه چندان معمولی خوشدون رو بولد می کنند.

سپهر خان که در این راه گل سرسبد محسوب میشه و با جچهره به شدت عملی و عروسکی همسرش مشهوره. در ادامه ابتدا تصویری جالب از آراک بانو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

زن سپهر حیدری و پرس پایی که از آقاش بیشتر میزنه!

آرام جوینده دختر دهه هفتادی که حسااابی عقل و هوش از سپی خان برده این روزا در دبی به همراه دو فرزند پسرش و همسر جان زندگی میکنه، البته زندگی ای بسیار مرفه و همچی تموم! شاید بگین مگه زن فوتبالیست بودن چقدر جار زدن داره که بخواد مشهور باشه اما باید بدونید که . وقتی شخصیتی همچون آرام جوینده و یا همسر حسینی ماهینی رو داشته باشید قطعا میتونید با استفاده از تصاویر خود که خب اعم از اندام و آرایش و خوشگذرانی و .... هستند به راحتی بولد و تو چشم باشید. 

آرام جوینده هم تو پیجش این موارد به وفور پیدا میشه تا جایی که خانوم خانوما با سرعت نور تونست پیجش رو از 200 هزار به نیم میلیون دنبال کننده برسونه. اما در ادامه نمونه ای از تولید محتوای وی رو مشاهده می کنید که ظاهرا نشون دادن پاهاشون برای کاربر خیلی مهم و حیاتی بوده!

خوشمزه جاتی که فقط آرام بانو و سپهر خان میخورن!

آرام جوینده به مانند همه بلاگرای اینستایی از ترفندی مشترک و تکراری استفاده میکنه و اونهم اینه که خانوم خانوما حالا به جز عکس و فیلم هایی که از خودش و زار و زندگی لوکسش منتشر میکنه، گهگاهی ویدیوهای کوتاه نیز رستوران گردی و خوشمزه جات مایه دارانه و عشق و حالای سوپر لاکچریشون منتشر می کنه که خب میدونیم این موارد هم بسیااار فالوور جذب کنه!

مثلا مدتی پیش خانوم خانوما استوریشون پر شده بود از غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

وقتی سپهر حیدری زنشو از بهشت آورده! فقط ایشون خوبن!!

شاید فکر کنین که سپهر حیدری تو عکسایی که خانومش منتشر میکنه نبوده و کلا درگیریش با کارای خودشه، در حالی که اینطور نیست. اتفاقا برعکس؛ سپهر خان خیلی هم پای عکس گرفتنای راه و بیراه خانومشه و هر طوری که شده سعی میکنه در کنار همسرش قرار بگیره و پُز ارتباط خیلی خفنشون با همدیگه رو بده که خب تو اینستا این مدل عکس گرفتنا خیلی هم طرفدار داره.

به همین دلیل هم آرام جوینده گهگداری یه فوتوهایی با آقاشون میندازه که کنارش حسابی تغییر کرده و میشه گفت خانوم خانوما تو هر عکسی یه طور خاصیه که جای دیگه نیست. تازه شما قبلا این خانوم رو ندیدین که چیجوری بوده و حالا بعد کلی عمل و زیر و رو کردن فیسش تبدیل شده به یه آنجل بی بال!

فقط مونده بود زایمان خانوم بره زیر ذره بین!

از دیگر حواشی که وجود داره، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم

Untitled

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان اون هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانوم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چجوری همسر سپهر حیدری تونسته ظاهر خودش رو آراسته نگهداره!

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستونی خودش رو در اینستاگرام به اشتراک گذاشتهکه یکمشو ببینیم بد نیست!

aram

hjh

gkug

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها