|

زنِ علیرضا بیرانوند واسه دوزار فالوور هنر نرمالوی دُخیشم رو کرد؛ استخر روباز چی میگه!

alireza beyranvand shayanews

علیراض بیرانوند خودش که کلی حاشیه داشت حالا اکرم بانو فیلم و عکس هایی از دخترشون بارانا به اشتراک گذاشته که شده غوز بالا غوز!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علیرضا بیرانوند دروازه بان دوست داشتنی پرسپولیس که البته مدتیه کمی تا قسمتی محبوبیتش خدشه دار شده و رفته زیر سوال! اما میدونیم که علیرضا بیرانوند بعد از جام جهانی چهال سال پیش حسابی مشهور تر و خوش نام تر شد چرا که پنالتی فوتبالیستی پر قدرت همچون رونالدو رو گرفت و خلاصه که دل یه ایرانو شاد کرد. حالا اینکه در این جام جهانی چرا علیرضا بیرانوند از دید خیلی از هواداران منفور دیده شد رو در ادامه صحبتی ریز خواهیم کرد.

اما فعلا از بازی و بازیکنی بیرو جان که در بیایم و برسیم به خونواش و زندگی شخصیش؛ باید بگیم که این گُلر کشورمون خیلی زود ازدواج کرد و حالا از همسر خود که دختر عموشم هست، صاحب دو فرزند دختر و پسر می باشد. علیرضا بیرانوند و اکرم بانو همسرشون اینطور که نشون میدن لایف استایل مرفه و خوشبختی دارن که خب با یه حاشیه این نیز خدشه دار شد!

اما جدا از این ها با توجه به اینکه این روزها فوتبالیست ها با سرعت تمام در حال تازوندن هستند، باید گفت بیرانوند نیز عقب نمونده و علاوه بر اینکه خانومش رو آورده تو باغ دخترش هم دست غلیظی در فضای مجازی داره! البته که فکر نکنید دخترش بزرگ هستش و یه قرتیه فالوور جذب کنه خیر! بلکه بارانا خانوم اونقدر کوچولو هستند که شاید هنوز حتی نمیدونه کجای این دنیا ایستاده و پدرش کیه!!

وقتی اکرم بانو از جنسیت دخترش واسه جذب فالوور استفاده می کنه!

بارانا بیرانوند به مانند پدرش ورزشکاره اما از نوع ژیمناستیک کارش! این روزا تعداد بلاگرای هیچی ندار و یا هنرمند اونقدر زیاد شده که دیگه تنها بازیگران نیستند که مشهورن! بلکه فوتبالیست ها اینفلوئنسر و واینر و بلاگرها نیز چنین هستند که خب برخی واقعا یه هنری دارن و یا خدماتی ارائه میدن و برخی هم تنها برای داشتن چهره ای زیبا و یا عمل کرده شهرت پیدا کردند.

حالا در این میان همسران فوتبالبست ها نیز یا بلاگر شدن و یا از طریق انتشار تصاویر خود در کنار آقای شوهر و خوشگذرونی ها، فالوور رو همچون آهنربا جذب می کنن زیااااد! اکرم بیرانوند نیز چنین بود و از این قافله پرهیاهو عقب نمونده. خانوم خانوما با انتشار فیلم و عکس از بارانا که یه دختره پیجی با بیش از 100 دنبال کننده راه انداخته که خب این تعداد برای پسرش قطعا قابل جذب نیست! چرا که انگاری بانوان از همون بچگی تاااا پیری میتونن با شیطونی و خوشگلاسیون به راحتی آدمارو بیارن تو پیجشون.

unknown_282351128_1060759941481001_1859708963945293646_n

علیرضا بیرانوند با این حرکت از اون بالا مالاها بومب افتاااد!

خب در ابتدای متن گفتیم علیرضا بیرانوند به مانند گذشته محبوب نیست که هیچ، به شدت هم مورد انتقاد و حتی الفاظ رکیک قرار گرفته. در این سه ماه اخیر قطعا هر کجای ایران که زندگی کنید متوجه شرایط نابسانان کشورمون شده اید. مردممون دچار دو دستگی شدیدی قرار گرفتن جوری که هرکدوم هر چه کُنه توسط اونوریا مورد هجوم قرار میگیره!!

علیرضا بیرانوند نیز مثل خیلی از هم صنفاش پشت معترضین قرار نگرفت و همین شد تا اونها نیز پشت علی بیرو رو خالی کنن! بیرانوند حالا مثل قبل برای خیلی ها دوست داشتنی نیست و نگاه دیگه ای بهش دارند که خب چندان جالب نیست!

beyro-1

وقتی عاشقونه علیرضا بیرانوند و زنش با یه پروتزی خاکی شد!

اما موضوع دیگه اینکه گفتیم علیرضا بیرانوند زندگی عاشقونش هم حسابی رفته زیر سوال حالا چرا؟ چون چند روز پیش یه سوژه عجیب در رابطه با علیرضا بیرانوند ایجاد شد که خب همچون سرعت نور چرخید و همه فهمیدنش! حالا قضیه چی بود؟ میدونیم که بیشتر خانومای بلاگر دیگه چهره های شابلونی و کپی پیست شده دارند، با عمل های زیبایی مختلف کلا میکوبن و از نو میسازن! یکی از این خانوما که اتفاقا خیلیییی هم کوفته و از نو ساخته در رابطه با علیرضا بیرانوند ادعایی ناجور کرد که خب یه جورایی میشه گفت آبروی این بازیکن جوان با خاک داره یکسان میشه اما هنوز تایید و یا تکذیبی از سوی وی دیده نشده. در ادامه ابتدا یه اسکرین شات ببینیم تا ادامه ماجرا.

Untitled

داستان از اونجایی شروع میشه که فوتبالیست های ما از معترضین هیچ حمایتی نداشتند. همین شد که مثلا خانوم بلاگر اومد تا آبرو ریزی کنه و اتفاقا تهدید هم کرد اگه اینطور ادامه پیدا کنه چتای بقیه رو هم میاره وسط!!!

برخی معتقدند که این بلاگر پررر عمل قصد این رو داشته تا روحیه علیرضا بیرانوند رو آشفته کنه و این چت هم دروغی بیش نیست. اما خب برخی هم اون رو تایید کردند و خلاصه انواع و اقسام الفاظ رکیک و نثار آقای گُلر نمودند!!!

ee

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 می باشد که در خرم آباد متولد شد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سماست که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. آقای گُلر در خانواده عشایر به دنیا اومده و بزرگ شده اما در نهایت با تلاش خود به جایگاه حال حاضرش رسید!

unknown_288300072_553718596246433_3174764527803337410_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها