|

بازوی هرکول سحر قریشی تو بدنسازی؛ خانم با نیو فیسش تو کشور عربا دلار درمیاره!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی انگاری همچنان قراره فالووراشو تشنه نگه داره و کلاً این مدلی نیست که تند و تند عکس و فیلم بزاره و آمار بده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سحر قریشی بعد مدت ها که خبر و اثری ازش نبود بلاخره آفتابی شد. خانوم هم تو اینستاگرام فعال شده و هم تو یوتیوب و گویا قراره حسابی تو این مدیا ها فعالیت داشته باشه. البته سحر خانوم برای فعالیتش تو شبکه های اجتماعی کلی برنامه داره و یجورایی میشه گفت مخاطب رو تشنه نگه میداره و وقتی به اوج عطش رسید یهو اون هارو با عکس و ویدیوهای جذابش سورپرایز می کنه! سحر خانوم قریشی با همین تکنیک تونست تعداد فالوورهاش تو اینستارو ناقابل 2.5 میلیونی بالاببره و حالا با بیش از 12 میلیون دنبال کننده جو پر طرفدار ترین هاست و احتمالاً مِن بعد قراره که تمرکزش رو بزاره رو یوتیوب و اونجا دل ربایی کنه از طرفداراش!

unknown_318632140_137801625491057_5450985252512019116_n

رونمایی سحر قریشی از مامان جووونش

سحر قریشی چند ماهی میشه که از خانواده دوره و مهاجرت کرده. خانوم البته زمانی هم که ایران بود مستقل زندگی می کرد و خیلی سال بود که دیگه با خونواده زندگی نمی کرد. به تازگی اما عکسی جالب و دیدنی از سحر قریشی در کنار مادرش منتشر شده که با شباهت عجیب و باورنکردنی شون حسابی توجه هارو جلب کرده

5633

وقتی سحر قریشی تتوهای تازه اش رو به همه نشون داد!

سحر قریشی خوب وقتی که رفت پیش تتلو شروع کرد به تتو زدن و یه قسمت هایی از بدن و صورتش رو رنگی پنگی کرد. البته از اونجایی که یهویی و ناغافل رابطه سحر قریشی و تتلو کات شد این تتوها هم تکمیل نشد و سحر قریشی با یه سر و وضع ناجوری از پیش تتل رفت. حالا اما تو این دو سه ماهی که سحر خانوم غیبت داشت انگاری کلی به خودش رسیده و رفته دبی پیش تتو آرتیست و خالکوبی های ناتمومش رو کامل کرده.

سحر قریشی با این عکسا تو باشگاه فیزیکو به رخ کشید

سحر خانوم از وقتی رفته دبی چسبیده به باشگاه و ورزش و حالا حسابی اومده رو فرم و خوش هیکل شده. البته سحر خانوم گویا تو باشگاه و ورش چندتا رفیق هم پیدا کرده و قراره با اونا یه حرکتی بزنن. در واقع سحر قریشی با ظاهر جدیدی که پیدا کرده اینبار در باشگاه در کنار چندتا هرکول خوش هیکل تصاویری از خودش منتشر کرد تا نشون بده همه اون چیزایی که تتلو در موردش گفته بود دروغ بوده.

911_fa_2_thumb_600x0

911_fa_1_thumb_600x0

پول میلیاردی رهاورد رابطه چند ماهه سحر قریشی و تتلو 

از همون ابتدا که خبر ازدواج تتلو و سحر قریشی منتشر شده بود خیلی ها به ایران رابطه مشکوک بودند و می گفتند اینا همش سیاه بازی و این دو نفر می خوان از این طریق بودن در کنار هم کسب ثروت کنند حالا یا از طریق تبلیغ برای شبکه قمار یا ساخت کلیپ و جذب مخاطب در بستر یوتیوب. اما هر چه بود دو سه ماهی می شود که رابطه سحر و تتلو به خط پایان رسیده و حالا صحبت های عجیبی درخصوص پشت پرده رابطه این دو نفر در فضای مجازی منتشر می شود.

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما اخیراً در توییتر خود نوشته بود:

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

لازم به ذکر است این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی های عجیب کردند. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها