|

تولد زیادی شیک سپهر حیدری و زنش واسه شاهزادشون؛ یه کامیون ژل لبای خانم گرفته!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که حالااز آقاشونم تو شهرت زده جلو و حالا با انتشار عکس و فیلم های مختف از خودش و بچهاش جذب فالوور داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیگه این روزا تنها فوتبالیست ها نیستند که مشهورن و یا طرفدار دارند بلکه خانوماشونم شدن یه پا چهره که طرفدار از سر و روشون بالا میره. مثلا سپهر حیدری با وجود اینکه دیگه سنی از فوتبالش گذشته و پیشکسوت محسوب میشه، خانوما داره خانوم خانوما و عروووسک. آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که خیلی وقته فعالیت شرو در اینستاگرام شروع کرده اما با چند ترفند به یکباره پیجش رو کلی کشید بال و حالا نیم میلیون دنبال کننده داره.

البته که منظور از عروسک، ظاهر ایشون بود که با عمل های متعدد و بسیااار شبیه به عروسک های باربی شدن و با استایل های عجیبی که میزنن نیز شدیدا قرتی تر هم میشن! میدونیم که دیگه ازم نیست شما هنر خاصی داشته باشید تا شهرت پیدا کنید بلکه تنها کمی تا قسمتی فیس و تیپی توپ داشته باشید کار تمومه تا مثل مور و ملخ بریزن تو پیجشتون!! مثلا در ادامه یه عکس از خانوم خانوما شماهده می کنید که موارد گفته شده رو کاملا نشون میدن!!

unknown_137282727_922027925202900_5077189910031080072_n

تولد شاه پسر سپهر حیدری همرو محو خودش کرد!

خب اصلا امکان نداره که شما فوتبالیست باشید و کم جیبتون پر باشه و پولدار نباشید. سپهر خان حیدری هم که دیگه حالا دو مدرسه فوتبال یکی در ایران و دیگری رو در دبی داره و سطحش رو حسابی کشیده بالاتر چه از لحاظ مالی و چه شغلی در زمان پیشکسوتی.

سپهر و همسرش آرام جوینده در حال حاضر ایران زندگی نمیکنن و دبی هستند، اونهم در رفاهی کااااامل! به همین جهت خب هرچی بریز بپاشه از نوع درجه یکش رو دارند. مثلا مدتی پیش آرام جوینده ویدیویی از تولد پسرش منتشر کرد که نشون میداد سپهر خان کم نذاشته و حسابی ترکونده. اما حتی اگه همه اینها ظاهری هم باشه باز تاثیر بسیار زیادی در روند بالا رفتن تعداد فالوور در پیج آرام داره. البته این حرکت تنها برای ایشون نیست و تقریبا هرکی که میخواد صفحه اینستاگرامش فالوور جذب کنه باید از خودش و همسرش و بچهای کوچولوش استفاده کنه چرا که برای کاربر دیدن خوشگذرونی های اونها جالبه!

وقتی سپهر حیدری خانومش حوریه نه انسان زمینی!!

شاید فکر کنین که سپهر حیدری تو عکسایی که خانومش منتشر میکنه نبوده و کلا درگیریش با کارای خودشه، در حالی که اینطور نیست. اتفاقا برعکس؛ سپهر خان خیلی هم پای عکس گرفتنای راه و بیراه خانومشه و هر طوری که شده سعی میکنه در کنار همسرش قرار بگیره و پُز ارتباط خیلی خفنشون با همدیگه رو بده که خب تو اینستا این مدل عکس گرفتنا خیلی هم طرفدار داره.

به همین دلیل هم آرام جوینده گهگداری یه فوتوهایی با آقاشون میندازه که کنارش حسابی تغییر کرده و میشه گفت خانوم خانوما تو هر عکسی یه طور خاصیه که جای دیگه نیست. تازه شما قبلا این خانوم رو ندیدین که چجوری بوده و حالا بعد کلی عمل و زیر و رو کردن فیسش تبدیل شده به یه آنجل بی بال!

وقتی سپهر حیدری با چشمای مشکی رفته سراغ چشم رنگیا

خب تا به اینجای کار به آرام بانو آشنا شدید. در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: 

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام+جوینده

سپهر حیدری بخاطر زنش چه ها که نمیشنوه!

حالا اصلا اولین بار چجوری همسر سپهر خان حیدری شناخته شد؟ حالا اینکه تصایر بسیار عجیب غریب خانوم خانوما با عمل های جراحیشون تو گوگل و اینستا پر شده بود به کنار، سپهر حیدری دو مدرسه فوتبال در ایران و امارات دارد که در آکادمی ایرانش آرام خانوم رو هم سر تمرین بازیکناش میبرد!

همین شد که حرف و حدیث ها شروع شدن اونم نه هر حرفی! آرام جوینده از اونجایی که با ظاهری بسیار نامتعارف میومد سر زمین خب صحبت های ناشایستی برای خود و همسرش ساخت. البته که مشخصه سپهر خان اصلا از این موارد ناراحت نمیشن چرا که در یج اینستاگرامش هم وقتی عکسی با خانومش میذاره کامنتارو نمیبنده و نظرات پررر میشن از الفاظی بی فکرانه یکسری از کاربران!

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e (1)

1127216662-samatak-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها