|

نگا به سادگی مهشید جوادی تو بچه مهندس نکنیا؛ خانم با روسری پشت کَلش آرایشید جوندار!

mahshid javadii shayanews

مهشید جوادی بازیگر جذاب سریال جذابتر بچه مهندس هستش که این روزا تو تلویزیون کمرنگ شده اما در عوض اینستاگرامش حسابی پرنگه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا دیگه بازیگرای جَوون و جذاب و نوچهره تو سینما و تلویزیون و شبکه خانگی زیاد شدن که هنرمندان قدیمی تر بدجوری زدن تو جادی خاکی. این روند سینما و تلویزیون هم نمی شناسه که مثلا گفته شه تو جعبه جادو این روند بیشتره و سینمایی ها زورشون بیشتره، خیر! خب مِن جمله چهره هایی که تازه هستن و پر طرفدار، مهشید جوادی می باشد که با بازی در سریال "بچه مهندس" مشهور و البته محبوب شد. مهشید جوادی یه دختر دهه هفتادی جذابه که با فیس امروزیش تونست خیلی زود توجهات رو به خودش و صفحه اینستاگرامش جلب کنه که در نوع خودش جالب بود چرا که خانوم بازیگر خیلی زود تبدیل به چهره ای مشهور شد و حالا میتونه به راحتی در فیلم و سریال های مختلف ایفای نقشی شناخته شده داشته باشه.

مرضیه محجبه یا مهشید جوادی قرتی؟!

مهشید جوادی در این کار کاراکتر دختری چادری و محجبه رو نشون میده که خب خیلیم ساده و آرومه ولی در واقع این چنین نیست و میشه گفت روحیه ای بسیار شیطون داره. مهشید جوادی به مانند افرادی مثل سحر قریشی نیست که با حاشیه و زورکی بخواد خودش رو در این عرصه جا کنه و با پارتی دیده بشه، اما خب از روش های اینستاگرامی هم غافل نیست و با انتشار فیلم و عکس های خوشگلاسیون خودش رو به اونهایی که نمیشناختن هم شناسونده!

مثلا در ادامه یه نقش و واقعیت از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که جالبه اما این رو هم باید در نظر داشت که قرار نیست یک بازیگر دقیقا اون مدلی که تو فیلم و سریال دیده میشه باشه، حالا چه خوبش و چه بدش! چرا که اگه قرار بر این باشه سنگ رو سنگ بند نیست و هنرپیشه ها میشن یک فیس و هزار ظاهر!!

sfcafaef

مهشید جوادی هنوز دست به خیلی کارا نزده! کشف حجاب، داف شدن!!

دیگه تو این دوره زمونه شما اگر حتی کمی تو چهرشتون احساس نارضایتی داشته باشید به راحتی میشه با عمل و فیلر و ژل و بوتاکس و .... تغییرش داد و به ظاهر دلخواه رسید. اگر هم این حرکت رو حالا یا به دلیل هزینه و یا به دلایل مختلف دیگه نخواهید واردش بشید، خب مثل آب خوردن میشه با میکاپ از این رو به اون روتون کرد که اینم چندان سخت نیست چه بسا که نه تنها بهتر بشه فیستون، تازه تغییر هم کنید و بشین یه آدم دیگه!

این روند میون خانومای بازیگر هم به شدت زیاد شده جوری که داره میره تو جاده خاکی که خب گاهی واقعا جالب نیست. مهشید جوادی نیز اینچنین است و همانند همه خانوما آرایش کردن رو دوست داره و اتفاقا یه کارای ریز و درشت زیبایی هم تو صورتش انجام داده اما نه اونقدرا که تابلو باشه و ژل از فیسش بپاشه بیرون!

خب ویدیوی بالایی رو مشاهده کردین؟ این میکاپ و یا گریم پشت صحنه بود که خیلی از خانومای بازیگر جَوون یه همچین فیلمی تو اینستاگرامشون دارن و انگاری بدجوری مد شده! اما راحتی بازیگران به کل در پشت صحنه یه جوری شده که انگاری همه با هم جورن و اِبایی از هیچ رفتار و یا شل حجابی هم ندارن!

کشف حجاب میون بازیگران خانوم خیلی زیاد شده که حتی داخل کشور هستن اما این حرکت رو زدن، ولی چهره هایی هم که هنوز روسری به سر هستند به مانند مهشید جوادی، ظاهرا سر نکنن سنگین ترن چرا که به شدت الکی پلکی سر میکنن!!

ut

حالا چهره ظریفش رو دیدین؟ مهشید جوادی یه ماشین باز قهاره که سیس پسرونه میاد!

مهشید جوادی از اون دسته بازیگراییه که عشق اینه متفاوت تر از اون چیزی که هست نشون داده بشه و برخلاف نقشایی که تابحال بازی کرده بیشتر سیس پسرونه به خودش میگیره و تو اینستا یه ماشین باز قهاره که گویا رو دستش نیس. مهشید خانوم علاقه بسیار زیادی به این داره که مدام تو ماشین لوکسی که بعد از بازی تو سریال بچه مهندس و پول به جیب زدن پر و پیمونش واسه خودش خریده، هی سلفی بگیره و به بقیه فخر بفروشه!

Untitled

بیوگرافی جالب مهشید جوادی

مهشید جوادی متولد 2 بهمن 1374 در ارومیه می باشد که فارغ التحصیل لیسانس رشته ریاضی کاربردی هستش و عرصه بازیگری رو از تئاتر شروع کرد.وی اولین بار با سریال آنام دیده شد و کنار آن در عرصه نقاشی رنگ روغن فعالیت دارد.

خانوم خانوما عاشق چای است و فرزند اول خانواده بوده و تنها یک برادر کوچکتر متولد 1380 دارد که از او بعنوان بهترین رفیق خود نام می برد.

و اما سکانس به یاد موندنی و دوست داشتنی جواد از مرضیه تو بچه مهندس...!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها