|

وقتی نیکی کریمی با یه طاقه پارچه پرده ای خدای اعتماد به نفسه؛ چه بُرنزیم کرده بانووو!

Niki Karimi Paparazzi

نیکی کریمی بازیگر مطرح و محبوب سینما است که اگرچه خدای خوشتیپی نیست اما با استایل ناجورش لقب ملکه زیبایی رو هم از خودش قاپید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیکی کریمی از جمله بازیگر ها فوق العاده جذاب و کار درست سینماست که سال های ساله داره در این عرصه فعالیت میکنه ازش به عنوان یکی از بهترین ها یاد میشه. با همه این اوصاف نیکی کریمی در کنار تمام شهرت و معروفیت جهانی ای که داره اساسا در دسه سلبریتی های بی حاشیه قرار میگیره که تمرکزش روی کارشه و خیلی علاقه ای نداره که به کمک حاشیه سازی خودش رو مطرح کنه، البته که دیگه امروزه روز نیکی کریمی نازنین به قدری محبوب و مورد احترامه که دیگه نیازی به تلاش برای به دست آوردن شهرت نداره.

خیلی از سلبریتی ها وخانوما و آقایون بازیگر هستند که برای هرچه محبوب تر شدن و بیشتر سر زبون افتادن اسمشون از هیچ کاری دریغ نمی کنن حتا ورزش کردن و به طبع راه و بی راه هم از خودشون موقع تمرین کردن عکس و فیلم می گیرند اما در مورد نیکی بانو این طور نیست، یعنی نیکی کریمی نه تنها دنبال این نیست که برای خودش به هر طریقی حاشیه درست کنه بلکه خیلی توانایی ها هم داره که اصلا صلاح نمیدونه رو کنه. با همه این اوصاف نیکی کریمی نهایتا عکسی از خودش موقع موتور سواری به همراه مربی جانش منتشر کرد که رسما هر چی برگ رو درخت مرخت های شهر بود رو ریزوند از بس که نیکی خانوم گنگ شده بود و ناااایس.

نیکی کریمی

وقتی نیکی کریمی با یه دست لباس سفید از صد تا عروس عروس تره

از همون ابتدایی که نیکی کریمی پاش به دنیای سینما باز شد یه آپشن برتر نسبت به بقیه داشت که اون هم چهره بسیار زیبای خدادایش است، مخصوصا تو این دوره که عمل و تزریق داره از سر کول سینما و تلویزیون بالا میره نگاه کردن به همچین چهره نچرال و زیبایی حسابی خاص و منحصر به فرده. از طرف دیگه در کنار زیبایی ای که نیکی خانوم داره ظاهرا چندان علاقه ای به آرایش کردن نداره مگر سبک مینیمال، با این همه نیکی کریمی عکسی از خودش با یک دست لباس سفید منتشر کرده که زیبایی خانوم خانوما تو این لباس ده برابر به چشم میاد و رسما یه پا عروس شده.

نیکی کریمی

وقتی نیکی کریمی با موهای بلوندش و پوست برنزش ولوله به پا میکنه

به گزارش شایانیوز، نیکی کریمی از جمله افرادی است که چون همیشه ساده و بدون آراویرای اضافی جلوی دوربین حضور پیدا میکنه معمولا نمیشه تصور کرد که خانوم بازیگر ظاهری غیر از اینی که الان داره داشته بوده باشه، یعنی یه جورایی انگاری که نیکی خانوم از وقتی پاش رو گذاشته تو سینما همین شکلی بوده و همین شکلی هم خواهد بود؛ با این حال نیکی خانوم هم هر از چند گاهی تغییر و تحولات اساسی ای در چهره اش ایجاد کرده که اگه الان نگاه کنید احتمالا شوکه میشید، مثل برنز کردن یا بلوند کردن مو های قهوه ایش که تقریبا اجتناب ناپذیره.

نیکی کریمی

وقتی نیکی کریمی با استایلش میزنه تو برجکه طرفدار هاش

با توجه به سادگی ای که نیکی کریمی خیلی بهش پایبنده اصولا نیکی خانوم با استایل های عجیب غریب یا نا متعارف دیده نمیشه اما با این حال در مراسم هیا مهم و فرش قرمز های رسمی خانوم نیکی کریمی حساسیت بیشتری روی تیپ و استایلش به خرج میده و همین هم باعث میشه که همیشه زیبا و درخشان باشه حتا اگر استایش خیلی منحصر به فرد و خارق العاده نباشه اما با این حال شنیدید که میگن طرف از اون ور بوم افتاد؟! خب این نقل نیکی سینمای ماست که با استایل رنگارنگ و عجیب غریبش روی فرش قرمز فستیوال فیلم ونیز همه رو در بهت فرو برد.

نیکی کریمی

در آخر چند نمونه از استایل های جذاب و شیک نیکی خانوم رو ببینیم که زیباییش خیره کننده است.

نیکی کریمینیکی کریمینیکی کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    روح لطیف داشتن زیباست🌏🌛💚🌜🍎⚘✒

  • ناشناس ارسالی در

    نیکی نیکی!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها