|

ویدا جوان نبود نبود یهووو با تریپای کوتاه موتاش چه خاکی بلند کرد؛ نایس بِیب!

vida javan shayanews

ویدا جوان از بازیگرای مشهور تلویزیونه که یه مدت کم کار شده بود اما حالا در سریالی جدید دیده میشه و عکسای خانوم هم در حال تازونده جذاااب!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویدا جوان بازیگر خوش فیس و خوش استعداد سینما و تلویزیونه که این روزا تو کارش کمرنگ شده اما هنوزم محبوب و مشهوره چرا که وقتی یه بازیگر خوب باشه خوبه دیگه! حتی اگه کم کار بشه. ویدا جوان سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت داره اما ابتدا با سریال "زمانه" شناخته شد و بعد با "پژمان" ترکوووند. ویدا جوان در این سریال حسابی اومد به چشم و حتی تیکه کلام پژژژژی که میگفت هم افتاد سر زبون مخاطبش!!

ویدا جوان هم چهره قشنگی داره و هم زفتار خوبی چرا که این روزا دیگه بازیگرا به خصوص خانوما اونقدری با یکی دوبار بازی مغرور میشن و میرن تو سیس عقاب که خدا میدونه! ویدا بانو رو حالا هی گفتیم کم کاره کم کاره، اما باید اینم بگیم که خانوم بازیگر به تازگی در سریالی به نام "تمام رخ" ایفیا نقش کرده که تااازه شروع شده و از شبکه سه پخش میشه، اما خب با این تفاوت که در این کار هم ویدا جوان کاراکتری جدی رو ایفا میکنه نه طنز!

ویدا جوان یه دختر بی بی فیسه که خوشتیپم میچرخه و اصولا از استایل های متفاوت استقبال داره. مثلا در ادامه ابتدا نمونه هایی جذاب از خانوم خانوما مشاهده می کنید که در نوع خودش جالبه و گاهی هم نمتعرف!!

ویدا+جوان

801056-Gahar-ir

3C6501BE-C8AD-40B3-912B-210FFB5C10E0

قرتی بازیای ویدا جوان عین بازیگر خارجیا

ویدا جوان همونطور که گفتیم چهره خوبی داره و به مانند خیلی از بانوان بازیگر هم دو کیلو ژل و سه مَن پروتز نداره. اما موضوع اینجاست که در عوض ویدا بانو کامیونی آرایش میکنن و گاهی هم اونقدری لیظ و عجیب میشه که از حالت عادی خارجه!

البته که این حرکت میون خانومای بازیگر زیاده و برخی هستند که حتی دم به دقیقه کارشون این طوارهاست اما ویدا جوان انگاری محض تنوع میزنه جاده حاکی که خب اینم میتونه باحال باشه چرا که همیشه یه مود بودن و یا ساده بودن راه درسته نیست و تو همه جای دنیا یکسری بازیگر هستند که از بقیه قرتی ترن!

ویدا+جوان (1)

unknown_175769143_449298023035191_7976167073337428020_n

استایل ویدا جوان زیباست اما گاهی مثبت 18

خب دیگه میدونیم که این روزا خانومای بازیگر حسابی در حال تازوندن هستند و بعد از کم شدن کرونا به هر شکلی که دلشون بخواد استایل میزنن حالا چرا چون یه قانون نانوشته ای وجود داره به نام اینکه اگه بازیگر شدی و خاااص و شاخ نشدی پس تو از قافله عقب موندی و بی کلاسی!

از طرفی هم خانومای بازیگر یجور عجیب پوش میشن که انگاری تا همین دو روز قبلش از مردم عادی نبودن و تریپای عادی نمیزدن که حالا انقدر اجق وجق پوشیدن براشون شده واااجب!

ویدا جوان نیز تصاویری از خود در فضای مجازی منتشر کرده که چندان ساده نیستند و جلب توجهی جالب دارند. در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما خوبم کارشو بلده!

1904880_662

ویدا جوان از خدایان ژستای ژذاااب!

کلا ژست گرفتن یه چیزیه که شاید هر کسی بلد نباشه. اما بیشتر بازیگران و چهره های مشهور از اونجایی که خب مجبورن عکس های زیادی از خودشون جهت رقابت و نشون دادن خودشون و شهرت و دل هواداراشون منتشر کنند، به مرور فیگور گرفتن رو هم یاد میگیرن که البته این موضوع در مورد همه ام صدق نمیکنه! مثلا خانوم فریبا نادری همینجووووری یلخی عکس میگیره و میذاره و کلا چیزی به اسم ژست نمیدونه چیه!

اما از حق نگذریم ویدا جوان از دسته هنرمندانی هستش که بلده کاره تصاویر جینگول مستون و برخی هم با ابهت زیادی از خودش گرفته. ناگفته نمونه که بیشتر عکساشم با دوربین عکاسی حرفه ای گرفته میشه با کلی روتوش و صافکاری! 

اما یکی از جاذبه های ویدا جوان اینه که میتونه به خوبی ژست مثلا حواسم نیست بگیره!!

ویدا-جوان

12224156_704047989729679_1298994755_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی