|

خوشگذرونی علیرضا بیرانوند با زنش جایی که باید جیبت از پول منفجر باشه؛ دُخیه کَف کردااا

alireza beyranvand shayanews

علیرضا بیرانوند مدتیه خودش جنجالیه کخه به کنار، همسرش اکرم بتنو هم با انتشار عکس و فیلم از دخترشون بارانا نیز قصد دیده شدن بیشتر رو داره!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- علیرضا بیرانوند رو همه می شناسیم حتی اگه فوتبالی نباشیم. علیرضا بیرانوند در این جام جهانی یکی از منفورترین بازیکنان انتخاب شد چرا که الفاظ ناجور بسیاری از سوی بسیاری از مخاطبین شنید و این در حالیه که چهار سال پیش یکی از محبوب ترین بازیکنان بود! البته که این نظر قسمتی از قشر جامعه بود قسمتی دیگر بر این باورند که همچنان علیرضا بیرانوند محبوبه و دوست داشتنی هستش که خب نظر هر دو طرف محترمه.

علیرضا بیرانوند یه دروازه بان پرسپولیسیه که مدتی میشه جهت دیده شدن بیشتر و بولد بیشتر، خانوم بچهارو هم آورده تو کار! حالا یعنی چی؟ یعنی این روزا دیگه شهرت فقط به بازیگر بودن و یا سلبریتی های خاص نیست و دیگر چهره ها هم اومدن تو کار حسابی! مثلا یکی از دسته افراد فوتبالیست ها هستند که تو این چند سال اخیر به شدت در فضای اینستاگرام گرد و خاک به پا کردن اما نه به تنهایی بلکه همسران و فرزندان خود را با موضوعات مختلف تو معرض دید قرار دادن و جالبه که خودشونم بیش از پیش شهرت پیدا کردن، البته به لطف اعضا و جوارح و رفتار خونوادشون!

unknown_291060395_133538849356928_3144336003723248277_n

حاشیه تایم علیرضا بیرانوند که همه جوره به توپ بسته شد!

مثلا از حواشی علیرضا بیرانوند احتمالا در یک ماه جام جهانی شنیدین چرا که آقای گُلر گر آوازه ما در این تایم چندین بار رفت تو جنجال و شاید بشه گفت از لحاظ زن و بچه ای تنها کسی بود که بیشتر از همه دیده شد. علیرضا بیرانوند یکبار توسط خانومی قرررتی و پلنگ رفت تو فاز که خب در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد، بعد با واکنشات همسرش که در خبر های مختلف کذب و ناکذب موارد مختلفی می گفتند و در آخر هم با شکستگی بینی خودش و حالا هم که با انتشار تصاویر دخترش بارانا.

علیرضا بیرانوند با دخترش چه فالووری جذب کرده!!

البته که درسته کاربرا همیشه در صحنه ای هستند که برای هر چیزی حرفی دربیارن و مو رو از ماست بکشن بیرون، اما خب گاهی اوقات هم غلظت کار زیاد میشه و تبدیل دروغ و خودخواهی میشه که مثلا برای یه دختر بچه حرف دربیاری!!

بارانا بیرانوند دختر علیرضا بیرانوند می باشد که پیجی بزرگ با بیش از 100 هزار دنبال کننده دارد و عکس و فیلم های مختلف و بسیاری منتشر می کند. بارانا خانوم که البته خودش متوجه نیست و این مادر پدرش هستن که بچه رو به این سمت هدایت میکنن جهت دیده شدن خودشون، اما خب باید گفت متاسفانه حتی در اینجا هم باز بین فرزندان بیرانوند دخترس که فالوور بیشتری داره در نهایت این نشون میده که چهره های مشهور آقا انگاری مجبورن زنشون و دخترشون رو بیارن وسط تا بیشتر خودشون دیده بشن!!

خب همونطور که در ویدیو بالایی مشاهده کردین دختر کوچولوی علی بیرو حسابی متعجب شده از فضای اطرافش و در اینجاست که بازم یکسری از همون کاربران دنبال مو تو ماست، میان و حتی در رابطه با تعجب این فسقلی هم الفاظی نه چندان جالب به کار میبرن! انگاری حالا خودشون دم به دقیقه تو راه ایران و خارج هستند و یا تفریحاتشون هر هفته به این مکان رفتنه!!

Untitled

وقتی خانوم پروتزی علیرضا بیرانوند رو قلع و قمع میکنه!

در ابتدای متن گفتیم که گفتیم مدتی پیش یه سوژه عجیب در رابطه با علیرضا بیرانوند ایجاد شد که خب همچون سرعت نور چرخید و همه فهمیدنش! حالا قضیه چی بود؟ میدونیم که بیشتر خانومای بلاگر دیگه چهره های شابلونی و کپی پیست شده دارند، با عمل های زیبایی مختلف کلا میکوبن و از نو میسازن! یکی از این خانوما که اتفاقا خیلیییی هم کوفته و از نو ساخته در رابطه با علیرضا بیرانوند ادعایی ناجور کرد که خب یه جورایی میشه گفت آبروی این بازیکن جوان با خاک داره یکسان میشه اما هنوز تایید و یا تکذیبی از سوی وی دیده نشده. در ادامه ابتدا یه اسکرین شات ببینیم تا ادامه ماجرا.

Untitled

داستان از اونجایی شروع میشه که فوتبالیست های ما از معترضین هیچ حمایتی نداشتند. همین شد که مثلا خانوم بلاگر اومد تا آبرو ریزی کنه و اتفاقا تهدید هم کرد اگه اینطور ادامه پیدا کنه چتای بقیه رو هم میاره وسط!!!

برخی معتقدند که این بلاگر پررر عمل قصد این رو داشته تا روحیه علیرضا بیرانوند رو آشفته کنه و این چت هم دروغی بیش نیست. اما خب برخی هم اون رو تایید کردند و خلاصه انواع و اقسام الفاظ رکیک و نثار آقای گُلر نمودند!!!

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها