|

مینا زنِ بهرام رادان با تریپای نرم و نازکش شده جیران آقاش؛ نوعروس چه باکت شیکی پوشیده!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان که از بلاگرای اینستاگرامه تصاویر مختلف زیادی از خودش به اشتراک میذاره به همین علت گاهی حسابی میره تو حاشیه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهرام رادان بازیگر جذاب و به نوعی سوپراستار ایرانیه که این روزا هم با سریال شبکه خانگی "جیران" حسابی داره میترکونه و با نقش ناصر شاه اون روی سکه طنزش رو نشون داده. البته که این اولین بازی نیست که بهرام رادان رو در کاراکتر این مدلی می بینیم و آقای بازیگر فیلم های دیگری همچون "بارکد" رو در کارکانه ماریش داره که نشون میده بهرام خانِ ما از بازیگریا دو بُعدیه که هم میتونه اجتماعی و جدددی دیده بشه و هم باحال و طنز!

از کار و بار بهرام رادان که بگذریم و برسیم به خو آقای بازیگر باید بگیم که این چهره جذاب سینما سن و سال کمی نداره اما همیشه مجرد دیده شده تا اینکه سیزده بدر همین امسال از یه خانوم خانومای مو بلوند در آغوشش رونمایی کرد و متوجه شدیم که بهرام رادان هم به جرگه متاهلین پیوسته و هواداراشو حسابی گذاشته تو خماری! مینا مختاری بلاگر اینستایی که تو همون اینستاگرام فعالیت داره به نوعی مدلینگ کار میکنه که البته اینطور که به نظر میرسه خیلی تخصصی نیست و در حد عکس گذاشتن تو فضای مجازیه!

مینا مختاری تصاویر بسیاری از خودش در صفحه اینساگرامش منتشر میکنه اما تا به اینجای کار تنها دو سه بار با همسرش عکس گذاشته که خب این میزان در مقابل چهره هایی مثل بهاره رهنما خیلی نخودی و کمه! اما ابتدا در ادامه تصویری از خانوم خانوما تو فاصله ای بسیار نزدیک از زرافه جان تو آفریقا مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

photo_2022-04-02_03-54-23

وقتی رابطه عشقولانه بهرام رادان و میناش با زرافه لو میره!

تصویری که دیدین اینطور که به نظر میاد و کاربران فضای مجازی حدس زدن، مینا مختاری به تنهایی نبوده و بهران خان هم حضور داشته چرا که اصلا همین عکسا بودن که ابتدا رابطه عشقولانه این زوج رو لو دادن! حالا چجوری؟

اینجوری که تو این لوکیشن بهرام رادان و مینا خانومش عکس مشترک دارن و با همم منتشر کردن و خب از اونجایی که چیزی از زیر دست اهالیه اینستاگرامی در نمیره این رو هم رو هوا زدن. 

البته که این تنها جایی نبود که خانم و آقا سوتی دادن بلکه سابقا هم بسیاری از عکس های منتشر شده از این دو چهره در اینستاگرام در محیط و لوکیشنای یکسان اما در زوایای متفاوت خبر رابطه اونهارو واسه همه تابلو کرد!

radan-mina-photokade-com-9

وقتی مینا مختاری بهرامِ ایرانو حیف و میل میکنه!

حالا همه اینا به کنار اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ بهرام رادان باید بگیم که آقای بازیگر قصه ما تو جیران کلی زن عقدی و صیغه ای داره که هیچکدوم انگاری به دلش نیستن جز سوگلیش! در واقعیت نیز اینهمه خانومای جَوون هستند که بهرام جان رو دوست دارن و کشته مردش هستن، اما ای دل غافل که بهرامشون سوگلی داره از نوع میناش!

اما خیلیا بر این نظرند که مینا مختاری برای بهرام رادان کمه چرا که چهره ای کاملا معمولی بود و بهرام سوپراستاری محبوب! از طرفی هم برخی میگن مینا خانم چهرش رو با عمل زیبایی و ژل و این جور بساطا خوشگلاسیون مرده اما رادا نقایه خداست و خلاصه اینکه لیاقت آقای بازیگر بیشتر از خانوم بلاگر بوده و حتی یکسری از کاربران که از وقبل فالور مینا مختاری بودن بر این باورند که مینا بانو تا قبل از زدواج با بهرام رادان شخصیت خاصی نبوده و حالا از نردبون ایشون حسابی داره میره بالا!! در واقع باید این رو در نظر گرفت که چه مینا بهتر و چه رادان بهتر، مهم خواست و علاقه دو شخصیه که با هم زن و وهر میشن و از هم راضین نه افراد بیرون گود!

werwe

بهرام رادان چه عشقی تزریق میکنه

مینا مختاری خب هم به اقتضای شغلش که مدل و بلاگر، و هم به دلیل زن بهرام رادان بودن تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که همشووونم با دوربین حرفه ای و شیک و پیک کرده هستند با لباس هایی برند و گرون. اما جدا از این ها مینا مختاری از دسته گل هم زیاد عکس میذاره که خب برخی از کاربران بر این نظرند که رادان خان براشون سنگ تموم میذارن.

mimo.by.mina_1661672290

mimo.by.mina_1660811755

اصلا مینا مختاری کیه و چجوری بلاگر شده؟

مینا مختاری همسر بهرام رادان از مزون داران معروف و طراحان لباس تهرانی می باشد. مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته تا جایی که تمام فشن شو های خارجی رو مشاهده می‌ کرده و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان رو بلد بوده و آرزو داشته که برند لباس خودش رو راه اندازی کنه، به همین دلیل خانوم خانوما زمانی که از دبیرستان فارغ‌ التحصیل شد، در کلاس های متعددی ثبت نام کرد و در نهایت به صورت حرفه‌ ای در فشن و مد فعالیت خودش رو آغاز کرد و حتی امروزه تونسته برند خودش رو راه اندازی کنه و از این که تونسته روی پای خودش بایسته و به آرزوی چندین ساله اش برسه، خیلی خوشحاله و امیدواره که پیشرفت خوبی در آینده داشته باشه.

همچنین مینا مختاری در ادامه صحبت‌ های خود به مخاطبان و فالوورانش بیان کرد که اگر هدف و آرزویی دارند، بهتره که برای رسیدن به اون تلاش کنن، چرا که با تلاش و پشتکار به هر آرزو و خواسته ای که داشته باشن میرسن.

مینا مختاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها