|

متین ستوده با یه خروار آرایش شده عندِ مدلینگ؛ آرایشگر خانوم رسما از عجایب عالمه!

Matin Sotoudeh Paparazzi

متین ستوده از بازیگر های معروف این روز هاست که حسابی تو اینستاگرام ولوله به پا کرده و عکسش با آرایشگرش هم حسابی سوژه کاربر ها شده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده از جمله بازیگر های خوش چهره و نام آشنا سینما و تلویزیون است که اوج محبوبیتش با سریال لیسانسه ها شکل گرفت. اگرچه که خیلی ها همچنان بر این باورند که متین ستوده حتا در این سریال هم نتونست بدرخشه اما به هر حال لیسانسه ها راه رو برای معروفیت خانوم خانوما باز کرد. از طرف دیگه متین خانوم ستوده از جمله سلبریتی هایی است که فعالیت بسیار بالایی در فضای مجازی داره و حتا میشه گفت شهرتی که ایشون در دنیای مجازی به دست آورده خیلی بیشتر از چیزیه که در دنیای سینما یا تلویزیون کسب کرده.

دوستی و رفاقت بین سلبریتی ها و بازیگر ها خیلی موضوع عادی و طبیعیه، و هستند سلبریتی هایی که انقدر باهم رفاقت داررند که خیلی ها اون ها رو در کنار هم میشناسند مثل سام درخشانی، کامبیز دیرباز و پژمان بازغی یا سوگل خلیق و الناز حبیبی؛ متین خانوم ستوده هم از جمله افرادیه که یه رفیق سلبریتی و معروف مثا خودش داره که به قول خودمون دوست جون جونیشه و وقت خیلی زیادی رو با هم سپری میکنند در حدی که دیگه حتا همسر های این دو خانوم هم با هم رفیق شدند و دورهمی هاشون چهار نفره شده، و اما این رفیق عزیز متین خانوم کسی نیست جززز سمیرا حسن پور. حالا اگه میگید از کجا معلوم که این دو تا بانو انقدر با هم دوستند ازتون دعوت می کنیم تا تعدادی از عکس های رفیقانه طوری رو که متین خانوم در صفحه خودش منتشر کرده با هم ببینیم.

متین ستودهمتین ستوده

آرایشگر سانسور لازم متین ستوده که رسما از عجایب خلقته

میتن ستوده همون طور که اشاره کردیم فعالیت بالایی در اینستاگرام داره و همیشه هم در تمامی پست و استوری هایی که از خودش منتشر میکنه همچین خروار خروار آرایش داره که گاهی به قدری تغییر میکنه که چهره خانوم خانوما قابل تشخیص نیست، اما اونچه که مهمه اینه که متین ستوده هم مثل هر خانوم دیگه ای برای این حجم از آرایش و مو درست کردن و رسیدن به خودش نیازمنده نه یکی بلکه چند تا آرایشگره. حالا چند وقت پیش متین ستوده عکسی رو از خودش کنار دوست و آرایشگرش منتشر کرد به اسم شادی خانوم که سر و وضع خانوم آرایشگر حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرد، رسما تیپ و ظاهر شادی خانوم طوریه که انگار از سرزمین عجایب اومده.

متین ستودهمتین ستوده

نمکی های متین ستوده که خیییلی خوووبن

به گزارش شایانیوز، متین ستوده خواهرزاده ای جذاب داره به اسم سپیدار خانوم که تا حالا چندین و چند بار هم ازش عکس و فیلم منتشر کرده و اتفاقا که از جذابیت های صفحه شخصی خانوم سلبریتی هم عکس هایی هستند که از خواهزاده اش منتشر میکنه اما اخیرا متین ستوده به جای عکس فیلمی از پاهای سپیدار کوچولو تو استخر منتشر کرده که حسابی طرفدار ها و دنبال کننده های خانوم رو سر ذوق آورد.

متین ستودهمتین ستوده

مدلینگ بازی متین ستوده که ته استایل و نون کشیده

یکی از عمده دلایلی که باعث میشه متین ستوده خیلی به چشم کاربر ها بیاد و در اینستاگرام بیش از 1 میلیون دنبال کننده داشته باشه اینه که خانوم خانوما تیپ و استایل خوبی داره و به خاطر اندام رو فرم و قد بلندی هم که داره زیبایی استایل هاش بیشتر به چشم میاد نهایتا مجموع همه این موارد باعث شده که راه برای فعالیت ایشون در دنیای مد و تبلیغات هم باز باشه و برای همین هم تا حالا عکس های مدلینگی و تبلیغاتی زیااادی گرفته که از حق نگذریم خیلی هم قشنگ هستند؛ در ادامه چند نمونه از این فاز مدلینگی  های خانوم خانوما رو با هم میبینیم.

متین ستودهمتین ستوده

بیوگرافی متین ستوده که بسی جالب توجهه

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت ماه در سال 1364 بوده که یه برادر و خواهر بزرگتر از خودش داره. تحصیلات دانشگاهی متین خانوم در رشته مدیریت بازرگانی است و برای ورود به عرصه بازیگری به کلاس های امین تارخ رفت. تا به حال هم متین ستوده نازنین در چندین فیلم مختلف بازی کرده اما همونطور که گفتیم اولین بار در سریال پرمخاطب و جذاب لیسانسه ها دیده شد و تونست در کنار شهرت، به محبوبیتی باورنکردنی برسه. میتن ستوده با آقایی به نام علی زندی ازدواج کرد که از بازیگر های خوب تئاتر است به همین دلیل شاید چهره شناخته شده ای نباش اما در تئاتر سوابق زیادی داره که قابل توجه است. به علاوه این که خانوم و آقا صاحب رستورانی به نام طهران پاریس هستند که در سعادت آباد تهران واقع شده و خیلی زیاد هم میزبان سلبریتی ها و بازیگر ها میشه.

متین ستودهمتین ستوده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها